Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.01.2017 17:18 - Гогата имал решение?!
Автор: gosho567 Категория: Други   
Прочетен: 1655 Коментари: 3 Гласове:
4

Последна промяна: 23.01.2017 23:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
Видях си ника в един от последните постинги на Хай-тех програмиста, въздесъщия Гого Ловъра, творящ поредните си опити за интрижки.

image

Опитах да му изясня кой съм: не става.
Авторът не желае да получава коментари.
Но обича да прави такива от безброй никове.
Затова му казвам тук:
Гече.e..e.!
... Айде стига вече!
Говори си, самокоментирай си се, карай си се с твоите клонинги, сваляй си която ти се връзва там, но мен ме остави на мира. Мен не можеш да заблудиш.
До такава степен си наплашил и малкото останали тук, че те вече и мен ме мислят за теб и обиждат в коментари.
Другото, което искам да ти кажа без да се обиждаш и без да ме атакуваш с армия клонинги е следното:
Престани да даваш глупави предложения, които ти наричаш "решения".
Решение е нещо което решава проблем! Запомни! Не го заобикаля и не създава нови проблеми. Прави си твоите трикчета там, обучавай си се, но не очаквай от хората да ти се връзват на детинщината.




Гласувай:
4



1. cortana - Белчо, какиното :)))) (при все, че съм почти на половината ти години), решениЯ. :)))) Гогата е давал решениЯ.
17.01.2017 17:39
При едно джафкане започнах да ги броя и стигнах до 38.
Днес тази, където си прочел ме присети за едно неспоменато тогава. Тоест, стават 39. Всъщност - той чрез мене от тогава даде още едно, значи кръгло 40. :)))

Когато има непроходима река и съумееш дори да не е мост, да прехвърлиш дори само една дъска и хората да могат да минават - това също си е решение, Гоше.
Защото тук крайните решения би следвало да ги дават тези, на които им се плаща за това, а не на въпросния.
Но да помислим.
Ето тук например
http://musicgirl81.blog.bg/muzika/2016/06/14/nargiz-zakirova-vs-skorpions-reshenieto-na-problema-s-autopl.1457872
всички, които изказват благодарност на Жоро за конкретното РЕШЕНИЕ :)))) тогава, са негови клонинги така ли? :)

ПП: Този ти профил има 2 постинга и двата са посветени на Жоро.
Обсебен си май! :)))

Отварям коментарите, че да те видя колко важни неща ще кажеш. Заповядай, изходи се по въпроса! :)
цитирай
2. gosho567 - След дъжд качулка няма да слагам. Аз ...
17.01.2017 18:59
След дъжд качулка няма да слагам. Аз вече писах тук. А и всички тези които те хвалят и изказват благодарност не виждам да взимат отношение. Аз пак ти казвам: мога да науча всяка лелка тук за 5 мин да прилага твоите номерца, но това няма да направи постингите им по-смислени. Важно е написаното вътре. Ако то е шит, колкото и флинтифлюшки и музички да му сложиш със скрити картинки бутончета и тинтири-минтири, то си остава шит.
цитирай
3. gosho567 - копирам коментара си за всеки случай:
18.01.2017 16:22
Излагаш се бе човек. Друго какво да ти кажа?
Вчерашният ти постинг бе върха на простотията, този тук не е по-долу.
Аз откакто влязох го преправяш пет пъти за 20 минути, докато си нагласиш циганията и сега очакваш хвалебствия, така ли? :)))))
Последна промяна: 15:51
Последна промяна: 16:56
Последна промяна: 16:09
Докога бе Гече?
Жалък си, колко пъти да ти го кажа?
А това sirius01, най-вероятно е клонинг на клонинга ти sirius11.
Но за театрите ти няма публика просто. Търси си „ученички“ някъде другаде. Тук вече не останаха заблудени женици на които да показваш кое как става.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gosho567
Категория: Други
Прочетен: 21692
Постинги: 10
Коментари: 39
Гласове: 36
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930