Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2009 23:38 - Eдит Пиаф - насладете се на уникалния и глас!!
Автор: tota Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2133 Коментари: 5 Гласове:
6



Едит Пиаф - Не! За Нищо Не Съжалявам!   http://www.youtube.com/watch?v=Q3Kvu6Kgp88&feature=related
  Не, не съжалявам за нищо ( Превод ) http://vbox7.com/play:3ec4fa3f&al=1&vid=1781001  




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tota - За нея
17.08.2009 23:40
„Piaf (фр) - врабче. От певица на улицата, тя става певица на света. Пее за любовта и живее за страстната любов. Смята се за създателка на характерен стил във френския шансон, в чиято школа се числят Шарл Азнавур, Ив Монтан и почти всички по-късни звезди на естрадата.

Богдана Карадочева - http://vbox7.com/play:18262bcb&al=1&vid=1781001
цитирай
2. vselena777 - велика е
17.08.2009 23:49
благодаря ти - Non, Rien De Rien, Non, Je Ne Regrette Rien
Ni Le Bien Qu'on M'a Fait, Ni Le Mal
Tout Ca M'est Bien Egal
Non, Rien De Rien, Non, Je Ne Regrette Rien
C'est Paye, Balaye, Oublie, Je Me Fous Du Passe

Avec Mes Souvenirs J'ai Allume Le Feu
Mes Shagrins, Mes Plaisirs,
Je N'ai Plus Besoin D'eux
Balaye Les Amours Avec Leurs Tremolos
Balaye Pour Toujours
Je Reparas A Zero

Non, Rien De Rien, Non, Je Ne Regrette Rien
Ni Le Bien Qu'on M'a Fait, Ni Le Mal
Tout Ca M'est Bien Egal
Non, Rien De Rien, Non, Je Ne Regrette Rien
Car Ma Vie, Car Me Joies
Aujourd'hui Ca Commence Avec Toi

http://vbox7.com/play:6cdd9d5b
Sous le ciel de Paris

Sous le ciel de Paris
S'envole une chanson
Hum Hum
Elle est née d'aujourd'hui
Dans le coeur d'un garcon
Sous le ciel de Paris
Marchent des amoureux
Hum Hum
Leur bonheur se construit
Sur un air fait pour eux

Sous le pont de Bercy
Un philosophe assis
Deux musiciens quelques badauds
Puis les gens par milliers
Sous le ciel de Paris
Jusqu'au soir vont chanter
Hum Hum
L'hymne d'un peuple épris
De sa vieille cité

Près de Notre Dame
Parfois couve un drame
Oui mais à Paname
Tout peut s'arranger
Quelques rayons
Du ciel d'été
L'accordéon
D'un marinier
L'espoir fleurit
Au ciel de Paris

Sous le ciel de Paris
Coule un fleuve joyeux
Hum Hum
Il endort dans la nuit
Les clochards et les gueux
Sous le ciel de Paris
Les oiseaux du Bon Dieu
Hum Hum
Viennent du monde entier
Pour bavarder entre eux

Et le ciel de Paris
A son secret pour lui
Depuis vingt siècles il est épris
De notre Ile Saint Louis
Quand elle lui sourit
Il met son habit bleu
Hum Hum
Quand il pleut sur Paris
C'est qu'il est malheureux
Quand il est trop jaloux
De ses millions d'amants
Hum Hum
Il fait gronder sur nous
Son tonnerr' éclatant
Mais le ciel de Paris
N'est pas longtemps cruel
Hum Hum
Pour se fair' pardonner
Il offre un arc en ciel

цитирай
3. tota - vselena777 ,
17.08.2009 23:57
Благодаря ти! Превъзходна е! Ненадмината!
цитирай
4. vselena777 - мдааааааааа
17.08.2009 23:59
:))) и а змного я харесвам, какти и по-старите песни, текстове и мелодии - те са един , свят, живот, чувства, любов....
цитирай
5. inel379 - Невероятен глас!
18.08.2009 00:14
Разпознаваем между хиляди други!
Такава страст има в изпълненията й!
Благодаря за преживяването! Беше истинска наслада!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tota
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12223081
Постинги: 1347
Коментари: 16857
Гласове: 70785
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930