Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2010 22:42 - Човек пристига на света със вяра
Автор: tota Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3013 Коментари: 8 Гласове:
6

Последна промяна: 15.01.2010 08:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ЧОВЕК ПРИСТИГА НА СВЕТА СЪС ВЯРА

 Марко Недялков

 ЧОВЕК ПРИСТИГА НА СВЕТА СЪС ВЯРА,

че вярата душата му, крепи.

Велик е, който

                   в любовта изгаря

и чувствата си знае да скъпи.

 

Велика ти си, моя обич стара,

и млада като лавъра зелен.

О, младост, младост,

                                      пепел от цигара,

щастлив съм

и съм малко натъжен.

                   

Споделям с Вас една мелодична песен „Нека поема страхът ти върху себе си”,  любима на нашия съблогър и приятел sparotok.

Ще Ви хареса!

Хубава вечер!

А ето  и текста

Казваш ми, че съм свободен, но сърцето ми е пълно със самота.
Казваш ми, че ти е добре със мен, но аз не се заблуждавам, защото погледът ти казва, че не е така.
И аз като тебе се лутам в съмнения.
Да бъдем искрени и кажем своите мнения.
Мога да ти помогна, но и ти трябва да го искаш.
Нека да си помогнем един на друг. Прогони страхът от сърцето си, чувствам се силен.

Дай ми страхът си и ще го заменя с надежда.
Подари ми тази нощ и утре ще я получиш обратно.
Докато си с мен ще се справим със всичко.

Погледни ме, слова не са нужни.
Знам, ще е трудно, но ще се боря зе теб.
И всичко ще е наред, ако останеш при мен тази нощ. Защото когато се събудиш на лицето ти ще грее усмивка.

Дай ми страхът си и ще го заменя с надежда.
Подари ми тази нощ и утре ще я получиш обратно.
Докато си с мен ще се справим със всичко.

Накарай ме да вярвам, че съм завинаги твой.
Ще бъда винаги с теб, ще бъда твоят герой.
Ще те последвам на всякъде, не ще те изоставя.
Дай ми страхът си и ще го заменя с надежда.
Подари ми тази нощ и утре ще я получиш обратно.
Докато си с мен ще се справим със всичко.


Благодаря, приятелю!

 http://www.youtube.com/watch?v=a7rQ1gBk5G0&feature=related







Гласувай:
6



1. lotos16 - Ати, толкова е красиво винаги при теб...
15.01.2010 12:35
Всяко едно творение, до което се докосвам при теб, носи много силен емоционален заряд, докосва душата, разнежва я, разплаква я...
"Нека да си помогнем един на друг."
Прекрасна песен, прекрасен текст...
цитирай
2. kalin8 - Чудесен постинг!
15.01.2010 17:16
Благодаря за удоволствието,Ати!
Б.
цитирай
3. tota - Всяко едно творение, до което се ...
15.01.2010 22:08
lotos16 написа:
Всяко едно творение, до което се докосвам при теб, носи много силен емоционален заряд, докосва душата, разнежва я, разплаква я...
"Нека да си помогнем един на друг."
Прекрасна песен, прекрасен текст...

Много мило, че те е докоснала...
Хубава вечер!!
цитирай
4. tota - Благодаря за удоволствието, Ат...
15.01.2010 22:09
kalin8 написа:
Благодаря за удоволствието,Ати!
Б.

Ще се радвам отново да те видя тук.
Хубава вечер!!
цитирай
5. iliada - Найстина много хубава песен!
16.01.2010 00:02
Чудесна си!
Спокойна нощ Ати!
цитирай
6. sparotok - песен
16.01.2010 00:09
Гюс Меюс наистина докосва душата с тази песен.
Текстът е прост, но и вълнуващ.
цитирай
7. tota - Чудесна си! Спокойна нощ Ати!...
16.01.2010 00:20
iliada написа:
Чудесна си!
Спокойна нощ Ати!

Благодаря, Иля!
Спакойна нощ и на тебе!
цитирай
8. tota - Гюс Меюс наистина докосва душата с ...
16.01.2010 00:27
sparotok написа:
Гюс Меюс наистина докосва душата с тази песен.
Текстът е прост, но и вълнуващ.

Благодаря за това, че ми я предостави!!
Докосваща душата песен, а в текстът има и дълбочина!!
Потребността от взаимност, споделеност и отговорност!!
Спокойна нощ, приятелю!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tota
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12225349
Постинги: 1347
Коментари: 16857
Гласове: 70792
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930