Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2010 23:15 - Без думи....
Автор: tota Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3388 Коментари: 6 Гласове:
9

Последна промяна: 13.04.2014 10:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Не обичам празниците…

На мен ми е тъжно....  защото помня как го празнувахме Великдена.

Масата отрупана ..не се вдига и всички роднини - татковите сестри и брат идваха със семействата си у нас..Мама беше много широко скроена ...посрещаше ги с усмивка, а сега ние сме се затворили в черупките, защото сме сами .... защото това, което е било няма да се върне, а това, което не е формирано с години у младите просто няма да се случи ... Остава само да работим и да чакаме да изтече времето ни,  като пясъка между пръстите ни ...

И понеже ми е тъжно …и нищо не може да запълни празнотата в душата ми....

Нека да звучи  песента на Селин Дион.
За всичко мои приятели да са светли дните им и да са щастливи!!

 image

 

        Celine dion - Titanic- my heart will go on

 

    http://www.youtube.com/watch?v=zmbw8OycJrE&feature=related

 image

 

 

 







Гласувай:
9



1. feq - Прочетох постинга ти още снощи...
02.04.2010 09:02
и аз същото чувствам като теб...
Не са живи близките ми хора,
има празнини, които не се запълват...
сълзите винаги са в очите ми по празниците,
и сега, когато пиша...

В ТЪГАТА СИ ЧОВЕК Е САМ!

Радостта може да споделиш с много хора, но мъката и тъгата са си само твои.
Единственото е - да не ставаме трайно подвластни на тях...
Песента е любима.
Благодаря ти!

цитирай
2. tota - и аз същото чувствам като теб. . . Не ...
02.04.2010 09:10
feq написа:
и аз същото чувствам като теб...
Не са живи близките ми хора,
има празнини, които не се запълват...
сълзите винаги са в очите ми по празниците,
и сега, когато пиша...

В ТЪГАТА СИ ЧОВЕК Е САМ!

Радостта може да споделиш с много хора, но мъката и тъгата са си само твои.
Единственото е - да не ставаме трайно подвластни на тях...
Песента е любима.
Благодаря ти!


Благодаря ти!! Силни думи си изрекла...От години така се чувствам на празниците ...И моите очи отново се напълниха ...Страшна е празнотата в душата ...Но ....трябва да сме силни и да вървим през времето ...
Благословена да си!!
С обич!
цитирай
3. mirandolina - Здравей...
02.04.2010 12:55
нямах възможност тези дни за блога, но днес спокойно чета и се наслаждавам на излятите думи тук.
Права си, мила, моето семейство също беше голямо, а сега сме само четирима. Това, което ме накара да настръхна от текста ти е, че НАИСТИНА ЗАПОЧВАМЕ ДА СЕ ЗАТВАРЯМЕ В ЧЕРУПКИТЕ СИ.
Аз няма да съумея да се променя от новите "ценности" и "морал", който ни се налага отвсякъде...но хората стават отчуждени и злобни.
Не искам да лея жлъч в този тежък ден и пред един Светъл Празник !
Пожелавам ти да не допускаш ТЪМНИНАТА В ДУШАТА СИ, по блога ти личи, че си ДУХОВЕН ЧОВЕК и зная, че много неща те дразнят и тежат, но...такава е орисията. Едни да носят своя КРЪСТ с ДОСТОЙНСТВО и ГОРДОСТ и да преминат през живота си със СВЕТЛИНА, а други просто да го преживеят този живот незабелязано.
Светъл Великден !:)))
цитирай
4. tota - нямах възможност тези дни за блога, ...
02.04.2010 15:43
mirandolina написа:
нямах възможност тези дни за блога, но днес спокойно чета и се наслаждавам на излятите думи тук.
Права си, мила, моето семейство също беше голямо, а сега сме само четирима. Това, което ме накара да настръхна от текста ти е, че НАИСТИНА ЗАПОЧВАМЕ ДА СЕ ЗАТВАРЯМЕ В ЧЕРУПКИТЕ СИ.
Аз няма да съумея да се променя от новите "ценности" и "морал", който ни се налага отвсякъде...но хората стават отчуждени и злобни.
Не искам да лея жлъч в този тежък ден и пред един Светъл Празник !
Пожелавам ти да не допускаш ТЪМНИНАТА В ДУШАТА СИ, по блога ти личи, че си ДУХОВЕН ЧОВЕК и зная, че много неща те дразнят и тежат, но...такава е орисията. Едни да носят своя КРЪСТ с ДОСТОЙНСТВО и ГОРДОСТ и да преминат през живота си със СВЕТЛИНА, а други просто да го преживеят този живот незабелязано.
Светъл Великден !:)))

Благодаря Лидия! Развълнува ме...Дано да имам сили да извървя живота си изправена до край!! Светъл Великден!!
цитирай
5. mamas - Самота (Ела Уийлър Уилкокс, 1850-1919)
06.04.2010 16:56
Ако се смееш - и светът се смее с теб;
ако ли плачеш - плачеш сам сега.
Че щастие да взима земята нужда има,
но стига и и нейната тъга.
Запей - и хълмовете ще откликнат;
въздъхнеш ли - въздишката изтлява.
И ехото е тук за всеки бодър звук,
ала от грижите се отбранява.
Зарадвай се - и хората ще те потърсят;
тъжи - и те ще ти обърнат гръб.
Желаят с пълна мяра от твоята наслада,
ала не им е нужна твойта скръб.
Ликуваш ли - приятели безчет;
тъгуваш ли - не ще ги ти откриеш.
Ще вземе всеки в дар блажения нектар,
но сам горчилката си ти ще да изпиеш.
Празнувай - залите са многолюдни;
постИ - забравят твоята врата.
Помагат да си жив, когато си щастлив,
ала не чакай помощ за смъртта.
На радостта просторният салон
ще събере докрай света голям,
ала по тесните пътеки
на болката си всеки трябва
да премине сам.

цитирай
6. ivankalilova - Миличка, понякога се случва да п...
07.04.2010 10:24
Миличка,понякога се случва да паднем ,но трябва да се изправяме напук
на злонамереният сях !Непременно!До край!
Светлина и любов в душата ти !
С обич ИВ !
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tota
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12228295
Постинги: 1347
Коментари: 16857
Гласове: 70796
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930