Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.02.2011 23:25 - За лека нощ!!!
Автор: tota Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10502 Коментари: 9 Гласове:
29

Последна промяна: 10.02.2011 23:26


За лека нощ!!! С пожелание за нежност и топлина!!! Аз към теб пътувах отдалече Марко Недялков Аз към теб пътувах отдалече,
а към мен пътувала си ти.
Търсех сред звездите всяка вечер
моята звезда да заблести.

А била си ти до мен безгласна,
аз – във твойте сънища добри.
И намерих в тебе мойто щастие,
своето във мене ти откри.

Всичко е нататък неизвестно:
любовта е радост и тъга.
Щастието се открива лесно,
трудното започва отсега.
Nothing Else Matters - solo piano, Scott D. Davis http://www.youtube.com/watch?v=4sZK4Hd28VA Relaxing Music ( Instrumental Piano )

http://www.youtube.com/watch?v=94HYEe1bOFU

 

Wolfgang Amadeus Mozart - Piano Concerto No. 21 - Andante

http://www.youtube.com/watch?v=df-eLzao63I

 











Гласувай:
29



Следващ постинг
Предишен постинг

1. amenda - Браво за стиха и музиката- прекр...
10.02.2011 23:32
Браво за стиха и музиката- прекрасни!
цитирай
2. tota - Браво за стиха и музиката- прекр...
10.02.2011 23:38
amenda написа:
Браво за стиха и музиката- прекрасни!


Благодаря!
цитирай
3. stela50 - Приемам поздрава ти за добро утро и хубав ден ,приятелко ...
11.02.2011 10:15
Поздравления за хубавото стихотворение и прекрасна музика .
...Щастието се открива лесно,
трудното започва отсега... колко умно и мъдро .
Приятен и успешен ден ,скъпа !
цитирай
4. tota - Поздравления за хубавото стихо...
11.02.2011 10:44
stela50 написа:
Поздравления за хубавото стихотворение и прекрасна музика .
...Щастието се открива лесно,
трудното започва отсега... колко умно и мъдро .
Приятен и успешен ден ,скъпа !


Благодаря! Хубав да е твоят ден!!
цитирай
5. kometapg - Много ми допадна постингът ти! Ч...
13.02.2011 11:40
Много ми допадна постингът ти! Четох го сутринта, но нещата, написани в него са много хубави и позитивни и създават настроение за целия ден!
цитирай
6. tota - Много ми допадна постингът ти! Ч...
13.02.2011 17:09
kometapg написа:
Много ми допадна постингът ти! Четох го сутринта, но нещата, написани в него са много хубави и позитивни и създават настроение за целия ден!


Благодаря! Така трябва да - зареждащо! Поезия и музика!! Красиво!
И при теб е хубаво!!
Светъл ден!!
цитирай
7. bogomil - Честит двоен прчасзник ot www,Bogomil.blog.bg
14.02.2011 16:53
Уважаема Тота,
Аз пристигам във вашата виртуална крепост отдалече!. Много чуствено стихотворение сте сътворила и сигурен съм, че то щe се хсаресва на всикчки ваши фенове и читатели, Що се отнасч до релаксацията с музика на Бетовен, изобщо със симфонична музика!"-наистина като психолог сте уловила едно прекрасно лекарство за лекуване от ежедневното натоварване и трупано напрежение. По този повод ви поздравявам с две мои стари стихотворенич от стихосбирката ми показана и в www.metaloved.blog.bg
НАДЕЖДА
С една безкористна надежда бих се влял в потока
със смъртен удар бих заличил аз позора..
И без да знам какъв ще беде моят дял в живота
бих литнал с космическа ракета в простора

Да вляза искам в далечна орбита на някоя планета
загадъчния танц на звездите тихи да науча
И тогава на Земята ще изпълня космичната соната
и към сияните простори пътя ще отключа
ЗОВ
Да бях поет роден,
написал бих от порив вдъхновен
най-възторжената ода
за светинята Любов,
за да сгрява тя народа,
под небесния покров....

Ако бях художник надарен,
нарисувал бих с мечтата озарен
картина най-стериоскопична
на 20-21-ия космичен век,
как Вселената след битката епична
ще прославя земния човек....

Гениален композитор ако бях,
без страх от божия небесен смях
възпял бих в най-могъщата симфония
Природата и нейното величие,
мощта и устрема на Разума в хармония,
Материята от Духа в отличие...
Ако бях добър ковач на Разум,
от целия човешки Разум,
изковал бих най-острата стрела,
с коята наведнъж ще унищожат милионите
на войната и порока грозните чела,
за да възтържествуват на века законите....

За всеобщо голямо съжаление
на бъдното и мое поколение,
аз не съм всевластен чародеец,
и кат амбициозен самодеец,
не бих могъл дори с балсам
да излекувам всеки, който сам
Светът решил е да въздигне
от мъката му сила щом изригне...
Аз съм най-обикновен човек
от този атомен-космичен век,
и без да съм велик деец,
нито мързелив светец
кат частица от трудовия-смел народ
живея с ритъма на шечния възход
просто прижовавам с мойто слово
Борете се за всичко ново!


http://www.vbox7.com/play:84402403

http://vbox7.com/play:9634667a

http://vbox7.com/play:117dc565

Приятна вечер!

www.bogomil.blog.bg
цитирай
8. tota - bogomil - Честит двоен прчасзник ot www,Bogomil.blog.bg
15.02.2011 09:20
Благодаря, Богомил! Честит да е на всички ни!!
Хубав ден!
цитирай
9. etchi - Уважаема Тота, Аз пристигам във ...
06.04.2015 12:45
bogomil написа:
Уважаема Тота,
Аз пристигам във вашата виртуална крепост отдалече!. Много чуствено стихотворение сте сътворила и сигурен съм, че то щe се хсаресва на всикчки ваши фенове и читатели...
Приятна вечер!
www.bogomil.blog.bg


Авторката на блога коректно е написала името на автора, така че не е редно да игнорираме това, защото има опасност някой да остане в заблуда и да копира текста и изпише нейното име за автор, а не това на Марко Недялков
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tota
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12147214
Постинги: 1346
Коментари: 16857
Гласове: 70664
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031