Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03.2011 09:39 - За тях, нашите майки с благодарност и поклон!!
Автор: tota Категория: Лични дневници   
Прочетен: 18268 Коментари: 33 Гласове:
31

Последна промяна: 10.04.2013 00:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

За тях, нашите майки с благодарност и поклон!!

Благодаря ти, мамо! Нося те в сърцето си!!

                          image

ДОБРИТЕ ОЧИ НА МАМА

 Никола Гигов

На пейката до нашта порта
ме чакаше една жена.
Дарила беше ми живота -
огромен свят от светлина.

Аз цял живот не срещнах укор.
Не ме упрекна, огорчи.
Тя чакаше ме вечно тука -
с добри очи, с добри очи.

Не ме разпитваше за нищо.
Присядах с обич - все така.
Тя вземе мойта длан с въздишка -
и ми целуваше ръка.

Как бях смутен, че тя целува.
Прегръщаше ни доброта.
И гледах как сълзите плуват -
от обич и от красота.

Сега съм сам... И чакам мама.
В трева смени си тя лика.
И няма я - на мойто рамо -
тъй грубата, добра ръка.

Сиротно чакам - тя къде е?
Добри очи, ръка в резба.
А мама люляка люлее
и бърше моята сълза.

                                 image

Емил Димитров - Мила Мамо, напиши ми

http://www.youtube.com/watch?v=jOhi69BNmyI&feature=related

 ПЕСЕН ЗА МОЯТА МАЙКА Емил Димитров

http://www.youtube.com/watch?v=us-9Hu9LUvI&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=To_rKvqd_Ug&feature=related

Emil Dimitrov - Pismo do mama

http://www.youtube.com/watch?v=m5pnVXTz130&feature=related

Емил Димитров Ако можех да избирам
майчице

http://www.youtube.com/watch?v=-vMtrz0XcJ0&feature=related

 

 













Гласувай:
31



Следващ постинг
Предишен постинг

1. feq - Любовта към майката - най-истинското чувство!
05.03.2011 11:03
С най-топлите и най-сърдечни думи "Благодаря" ; "Обичам те" ; "Пазя спомена завинаги"...
:)))
цитирай
2. tota - С най-топлите и най-сърдечни думи ...
05.03.2011 11:12
feq написа:
С най-топлите и най-сърдечни думи "Благодаря" ; "Обичам те" ; "Пазя спомена завинаги"...
:)))

Да, Феичка продължавам да си мисля, че не успях да кажа всички тези думи...
Днес се събудих с мисълта за нея , моята майка на която дължа много. За това и подбрах това стихотворение на Никола Гигов и прекрасните песни, изпяти от незабравимия Емил димитров.
цитирай
3. stela50 - Трудно е с думи да се опишат чувствата към майката ,приятелко ...
05.03.2011 13:45
И аз все си мисля ,че не успяхме да си кажем много неща ,не бяхме подготвени за тази раздяла . Та тя остана завинаги на 50 години ...Всъщност годините нямат значение ,майката си е майка и болката е винаги силна .Благодаря ти за този много вълнуващ постинг ,за хубавото стихотворение и незабравимите песни .
С обич и признателност към нашите майки .
цитирай
4. bizcocho - Едно нещо е нестихващо в този свят - ...
05.03.2011 13:57
Едно нещо е нестихващо в този свят - топлите думи към майката.
Благодаря ти за постинга,тота!
цитирай
5. tota - И аз все си мисля, че не успяхме да си ...
05.03.2011 14:44
stela50 написа:
И аз все си мисля ,че не успяхме да си кажем много неща ,не бяхме подготвени за тази раздяла . Та тя остана завинаги на 50 години ...Всъщност годините нямат значение ,майката си е майка и болката е винаги силна .Благодаря ти за този много вълнуващ постинг ,за хубавото стихотворение и незабравимите песни .
С обич и признателност към нашите майки .

Мила, Танечка! Все си мисля, че и аз не можах да кажа най - силните думи за благодарност към мама!
С обич и признателност!!
цитирай
6. tota - Едно нещо е нестихващо в този свят - ...
05.03.2011 14:45
bizcocho написа:
Едно нещо е нестихващо в този свят - топлите думи към майката.
Благодаря ти за постинга,тота!

Чудесно си го казала Женя - нестихващи са топлите думи към майката!
Изричайте ги!!
цитирай
7. kalin8 - Прекрасен постинг!
05.03.2011 16:14
Поздрави, Ати!
Б.
цитирай
8. kometapg - За маиките винаги с любов и благо...
05.03.2011 16:16
За маиките винаги с любов и благодарност! Поздравявам те за хубавия постинг!:)
цитирай
9. tota - Поздрави, Ати! Б. Борис, все си ...
05.03.2011 16:57
kalin8 написа:
Поздрави, Ати!
Б.


Борис, все си мисля, че не съм изрекла всичко приживе...
цитирай
10. tota - За маиките винаги с любов и благо...
05.03.2011 17:01
kometapg написа:
За маиките винаги с любов и благодарност! Поздравявам те за хубавия постинг!:)

Светла, другояче не би могло да бъде! Благодаря, че сподели.
цитирай
11. sparotok - !
05.03.2011 19:52
Ати, благодаря ти за хубавия постинг, разчувства ме!
Трябва да обичаме нашите майки и да помним добрите им дела и думи.
цитирай
12. tota - Ати, благодаря ти за хубавия пос...
05.03.2011 20:01
sparotok написа:
Ати, благодаря ти за хубавия постинг, разчувства ме!
Трябва да обичаме нашите майки и да помним добрите им дела и думи.


Пламене, това са направили Никола Гигов и Емил Димитров с прекрасните песни за майката, които е изпял. Сутринта мислите ми викаха майка ми, а очите търсеха нейните, големи, пълни с доброта , кадифени очи. Искаше ми се отново да е тук да я прегърна и да кажа думи на благодарност. Дължа много на моята майка. Тя пое част от моите задължения за да мога да се усъвършенствам. И не само това. Питам се, дали успях да и кажа топлите думи?
цитирай
13. mafani - Прекрасно,
05.03.2011 20:02
благодаря!
цитирай
14. анонимен - Когато се каже мама-винаги е малко ...
05.03.2011 20:14
Когато се каже мама-винаги е малко да се обхване всичко.Тази дума обхваща от духовното начало ,което един учител може да даде на своите ученици-да запълни сърцата им с вселената на човешкото, през физическото раждане и отглеждане на деца, като акт на грижа за другото същество което остава след нея ,така и за майка на храма, в който се създават ценности.Тази дума описва цяла вселена
цитирай
15. tota - Когато се каже мама-винаги е малко ...
05.03.2011 20:17
анонимен написа:
Когато се каже мама-винаги е малко да се обхване всичко.Тази дума обхваща от духовното начало ,което един учител може да даде на своите ученици-да запълни сърцата им с вселената на човешкото, през физическото раждане и отглеждане на деца, като акт на грижа за другото същество което остава след нея ,така и за майка на храма, в който се създават ценности.Тази дума описва цяла вселена


Мама - цяла вселена. Благодаря Ви!!
цитирай
16. tota - благодаря! Да споменем да п...
05.03.2011 20:19
mafani написа:
благодаря!


Да споменем да почитаме, уважаваме, обичаме - тях нашите майки! С благодарност и поклон!!
цитирай
17. mafani - Да споменем да почитаме, уважаваме, обичаме - тях нашите майки!
05.03.2011 20:36
И не само- самата аз съм майка и, четейки и слушайки такива прекрасни стихове и песни, ми става едно.....стягащо приятно гърлото.
цитирай
18. tota - И не само- самата аз съм майка и, ч...
05.03.2011 21:01
mafani написа:
И не само- самата аз съм майка и, четейки и слушайки такива прекрасни стихове и песни, ми става едно.....стягащо приятно гърлото.


За нас, като майки удовлетворението ще идва от това какво даваме от себе си на децата си, като пример, възпитание за да поемат правилната посока за тях. И на на с ни е необходимо уважение и признание за грижите. Така е...
цитирай
19. megg - Винаги, ...
05.03.2011 21:38
когато чета стихове за майката и слушам песни за нея, едно особено светло чувство ме обзема - топло и леко ...
Поздравления за чудесния постинг, Тота! :)
цитирай
20. bven - Благодаря ти, Тота...
05.03.2011 22:09
Хубаво е като нежно послание в студения ден!
Всичко, което е казано за майката е вярно. И колко си приличат всички майки по света!
Хубава вечер, приятелко!:)
цитирай
21. tota - когато чета стихове за майката и ...
05.03.2011 22:37
megg написа:
когато чета стихове за майката и слушам песни за нея, едно особено светло чувство ме обзема - топло и леко ...
Поздравления за чудесния постинг, Тота! :)


Мег, защото знаем силата на майката и нейната всеотдайност...
цитирай
22. tota - Хубаво е като нежно послание в ст...
05.03.2011 22:38
bven написа:
Хубаво е като нежно послание в студения ден!
Всичко, което е казано за майката е вярно. И колко си приличат всички майки по света!
Хубава вечер, приятелко!:)


Наталия, всички майкои по света си приличат, защото дават живота и пазят живота...
Хубава вечер на всички!!
цитирай
23. takaini - Прекрасно Тота! Майката е онова ...
06.03.2011 07:32
Прекрасно Тота!
Майката е онова загадъчно същество,което не може да бъде нито наказано,нито осъждано,нито разбрано!Но може да бъде обичано,защото е единствено!:))
цитирай
24. tota - Прекрасно Тота! Майката е онова ...
06.03.2011 07:54
takaini написа:
Прекрасно Тота!
Майката е онова загадъчно същество,което не може да бъде нито наказано,нито осъждано,нито разбрано!Но може да бъде обичано,защото е единствено!:))


Майката -единствена и незаменима - може да бъде само обичана!
цитирай
25. bogolubie - Благодаря ти, миличка!
06.03.2011 08:20
Отдавна не бях чувала тези прекрасни песни. Насладих се на музика и текст. Благодаря!
цитирай
26. tota - Отдавна не бях чувала тези прекр...
06.03.2011 08:44
bogolubie написа:
Отдавна не бях чувала тези прекрасни песни. Насладих се на музика и текст. Благодаря!

Те са за всички майки !! А майката е ..божествена... За това са прекрасни и непреходни!!
цитирай
27. vladun - За мама
06.03.2011 20:52
в тоя свят ден...
цитирай
28. tota - в тоя свят ден. . . . . . е святост!!
06.03.2011 22:34
vladun написа:
в тоя свят ден...


...е святост!!
цитирай
29. zvezdichka - Много силно
11.03.2011 12:55
стихотворение!
цитирай
30. tota - стихотворение! Само думите ...
12.03.2011 13:49
zvezdichka написа:
стихотворение!


Само думите "добрите очи на мама" да бяха написани - пак щеше да звучи силно!! Те очите на майките са неповторими!
цитирай
31. konstant7 - За мама,
12.03.2011 20:31
Винаги остава нещо неказано,
като "Дълг неплатен",
но от майката е ( то е доказано)
отдавна забравено и опростен .
Поздравления за постинга !
цитирай
32. tota - Винаги остава нещо неказано, като ...
19.03.2011 23:50
konstant7 написа:
Винаги остава нещо неказано,
като "Дълг неплатен",
но от майката е ( то е доказано)
отдавна забравено и опростен .
Поздравления за постинга !

Така е, Констант!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tota
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12146776
Постинги: 1346
Коментари: 16857
Гласове: 70664
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031