Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.03.2011 23:23 - Не, не е сън… само миг…щастие
Автор: tota Категория: Лични дневници   
Прочетен: 11944 Коментари: 26 Гласове:
32

Последна промяна: 16.03.2013 00:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Не, не е сън...само ...миг ...щастие

Между страниците на книга,

днес снимка случайно открих.

Държах я в ръцете си дълго,

гледах с нежност лицата на нея.

Спомен мил там беше се спотаил-

нежност и обич лицата издаваха..

Сърцето ми за миг от болка се  сви,

и  мисъл мина през мен –

нима това е било?

Или всичко е било сън?

Сън е било…

Не, не е сън… само миг…щастие...

  Ати - tota                                                               image     

 













Гласувай:
32



1. анонимен - Това не е спомен, това е действит...
20.03.2011 23:40
Това не е спомен, това е действителност-сега, реалност ,която живеят двама - аз и ТОЙ.
цитирай
2. tota - Това не е спомен, това е действит...
20.03.2011 23:54
анонимен написа:
Това не е спомен, това е действителност-сега, реалност ,която живеят двама - аз и ТОЙ.


Прекрасно! Нека да има щастливи хора!! Какво по - хубаво от това? Но ще вметна на снимката бяхме трима ...аз, той и нашето продължение ...
цитирай
3. tili - Дали е сън или реален спомен -
21.03.2011 01:46
действителността е по-богата от всяко въображение.Хубав стихотворен опит, Ати. Сега ще те подкрепя с една моя дилетантщина, но изразяваща истина:
Великденското чистене започна
и в дъното на
шкаф отдавна неотварян
намерих син тефтер.
От любопитство
го разгърнах
и се оказа дневник -
и този навик
имала съм някога.
Небрежно го разлистих
и изпадна малка,
изсушена четирилистна
детелина.
На този ден
бях писала:
" О, Боже мили,
Аз май Го срещнах!
Той тази детелина подари ми"
Така си беше,
но си отиде той,
отлитна
и - ето ме сама,
с тъга се радвам,
че намерих
и във хербария
туй доказателство
за истинска любов -
зелена свежо
във сърцето ми,
но вече
като папирус стар
изтляла.

А музикалният ти подбор е чудо! Всичките любими до една!!! Благодаря, че сподели:)
цитирай
4. tota - действителността е по-богата от ...
21.03.2011 02:10
tili написа:
действителността е по-богата от всяко въображение.Хубав стихотворен опит, Ати. Сега ще те подкрепя с една моя дилетантщина, но изразяваща истина:
Великденското чистене започна
и в дъното на
шкаф отдавна неотварян
намерих син тефтер.
От любопитство
го разгърнах
и се оказа дневник -
и този навик
имала съм някога.
Небрежно го разлистих
и изпадна малка,
изсушена четирилистна
детелина.
На този ден
бях писала:
" О, Боже мили,
Аз май Го срещнах!
Той тази детелина подари ми"
Така си беше,
но си отиде той,
отлитна
и - ето ме сама,
с тъга се радвам,
че намерих
и във хербария
туй доказателство
за истинска любов -
зелена свежо
във сърцето ми,
но вече
като папирус стар
изтляла.

А музикалният ти подбор е чудо! Всичките любими до една!!! Благодаря, че сподели:)

Благодаря, Лили! Опитах се да спя, но не се получи и ето ме отново тук ...Благодаря! Днес държах снимката и няколко пъти си повтарях: Нима това е било? Нима?..А ти колко хубави си го казала...Нежна и спокойна нощ!
цитирай
5. ivankalilova - Много ми хареса. . . . . . Пожелавам ти ...
21.03.2011 07:59
Много ми хареса......
Пожелавам ти Пролет слънчева и изпълнена с много усмивки:)))
цитирай
6. palisandar - Стар тюркоазен тефтер лю...
21.03.2011 08:14

Стар тюркоазен тефтер,
любима книга.
Скътани
отпечатъци
минало.

В днес .
цитирай
7. stela50 - Добро утро ,приятелко ...През нощта се застоях при теб
21.03.2011 09:33
четях хубавия стих ,слушах нежната музика и много съжалявам - изчезна ми нета ,
така не успях да изпратя написания вече коментар ...
Топло ,мило споменно се почувствах и се замислих колко истински ,силен
и вечен е този миг щастие в сравнение с дълги години живот без чувства и истинска обич ,изживян само за настоящия реален момент . Ти си по богата и щастлива ,Ати ...било е ,в теб е ,в продъпжението е ,в богатата ти душа .
Прегръщам те с обич ! Прекрасен стих , поздравления !
цитирай
8. ckarlet - Всеки се връща към скъпите спомени, ...
21.03.2011 09:35
Всеки се връща към скъпите спомени, Тота!
Нека днес ти е пролетно и ведро!
цитирай
9. tota - Много ми хареса. . . . . . Пожелавам ти ...
21.03.2011 15:30
ivankalilova написа:
Много ми хареса......
Пожелавам ти Пролет слънчева и изпълнена с много усмивки:)))

Благодаря, Ваня! Пролетно да е на всички!
цитирай
10. tota - Стар тюркоазен тефтер, любима ...
21.03.2011 15:32
palisandar написа:

Стар тюркоазен тефтер,
любима книга.
Скътани
отпечатъци
минало.

В днес .

Красиво! Макар и да носи тъга по изминалото ...Поздрави!
цитирай
11. tota - четях хубавия стих, слушах нежната ...
21.03.2011 15:36
stela50 написа:
четях хубавия стих ,слушах нежната музика и много съжалявам - изчезна ми нета ,
така не успях да изпратя написания вече коментар ...
Топло ,мило споменно се почувствах и се замислих колко истински ,силен
и вечен е този миг щастие в сравнение с дълги години живот без чувства и истинска обич ,изживян само за настоящия реален момент . Ти си по богата и щастлива ,Ати ...било е ,в теб е ,в продъпжението е ,в богатата ти душа .
Прегръщам те с обич ! Прекрасен стих , поздравления !


Благодаря, Танечка!
Държахме двете в ръцете и мълчахме, само аз по едно време промълвих: сякаш не е било, сякаш е сън...После споделих с приятел усещането, а той ми каза: Не, не е сън, било е... И така седнах и написах ...Живот..съдба...
Хубав ден!
цитирай
12. tota - Всеки се връща към скъпите спомени, ...
21.03.2011 15:38
ckarlet написа:
Всеки се връща към скъпите спомени, Тота!
Нека днес ти е пролетно и ведро!


Благодаря, Скарлет! Пролетно и ведро - красиво в душите да е!
цитирай
13. bizcocho - Честита пролет, тота! :)
21.03.2011 19:25
Честита пролет, тота! :)
цитирай
14. tota - Честита пролет, тота! :) Бл...
21.03.2011 19:49
bizcocho написа:
Честита пролет, тота! :)


Благодаря, Женя! Честита да е и на теб! Ведро, пролетно настроение и много обич!
цитирай
15. yuliya2006 - Честита Пролет! Събудих ...
21.03.2011 23:45
Честита Пролет!



Събудих се, прекрасна утрин

и слънчев лъч лицето ми огря.

Прозореца отворих а вън славей,

песен за любов, възторжен ми запя.








Събудих се, прекрасна утрин

а въздуха ухае на бор, треви.

Погледнах вън, поляна с цветя,

роса по нея, като перли - блясък.







Събудих се, прекрасна утрин

и боса тръгнах в тази красота.

Тихо бе, всички още спяха

а аз танцувах, ангел в бяло.




15.08.2008

ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
16. tota - Честита Пролет! Събудих се, ...
22.03.2011 00:18
yuliya2006 написа:
Честита Пролет!

Събудих се, прекрасна утрин

и слънчев лъч лицето ми огря.

Прозореца отворих а вън славей,

песен за любов, възторжен ми запя.
Събудих се, прекрасна утрин

а въздуха ухае на бор, треви.

Погледнах вън, поляна с цветя,

роса по нея, като перли - блясък.

Събудих се, прекрасна утрин

и боса тръгнах в тази красота.

Тихо бе, всички още спяха

а аз танцувах, ангел в бяло.

15.08.2008

ДЖУЛИЯ БЕЛ

Благодаря, Джу! Честита и на теб! Пролетно да ти е!!
цитирай
17. iliada - :)
22.03.2011 00:44
Пак ухае на цвят, пак на пролет ухаe
Дамян Дамянов



Пак ухае на цвят, пак на пролет ухае.Здрасти, свят-необят, сбран във малката стая!Здрасти, кипнал, студен, умен, тъп и безумен!Днеска целия ден ще те правя на думи.Нощес цялата нощ пак над теб ще се блъскам –От ръждив, грозен, лош – нов дано те излъскам.Дано пак заблестиш чист, какъвто си всъщност –Меч, излят от мечти, погрознял само външно.Пак ухае на цвят, на живот пак ухае!Добро утро, крилат, мигновен и безкраен
цитирай
18. tota - Пак ухае на цвят, пак на пролет ух...
22.03.2011 07:47
iliada написа:
Пак ухае на цвят, пак на пролет ухаe
Дамян Дамянов



Пак ухае на цвят, пак на пролет ухае.Здрасти, свят-необят, сбран във малката стая!Здрасти, кипнал, студен, умен, тъп и безумен!Днеска целия ден ще те правя на думи.Нощес цялата нощ пак над теб ще се блъскам –От ръждив, грозен, лош – нов дано те излъскам.Дано пак заблестиш чист, какъвто си всъщност –Меч, излят от мечти, погрознял само външно.Пак ухае на цвят, на живот пак ухае!Добро утро, крилат, мигновен и безкраен

Добро утро, Иля! "Пак ухае на цвят, пак на пролет ухаe" - чудесно е, че можем да го изречем!! Хубава пролет!
цитирай
19. erato7 - Слънчева и топла пролет, изпълнена ...
22.03.2011 09:49
Слънчева и топла пролет, изпълнена с много обич ти пожелавам, Ати!
цитирай
20. tota - Слънчева и топла пролет, изпълнена ...
22.03.2011 17:33
erato7 написа:
Слънчева и топла пролет, изпълнена с много обич ти пожелавам, Ати!


Благодаря, Слънчево момиче! Слънчево, засмяно да е при теб!
цитирай
21. megg - Най - истинските неща ...
22.03.2011 17:56
По - красиви са от сънища ... Мигове - безкрайност!
Поздравления за стихотворението, както и за музиката!
Пъстра, щастлива и слънчева пролет,Тота! :)))
цитирай
22. tota - По - красиви са от сънища. . . Мигове - ...
22.03.2011 19:23
megg написа:
По - красиви са от сънища ... Мигове - безкрайност!
Поздравления за стихотворението, както и за музиката!
Пъстра, щастлива и слънчева пролет,Тота! :)))


Благодаря! Колко вярно си доловила вълненията ми? На теб - здраве и ведро, пролетно настроение и много обич!
цитирай
23. sande - Поздрави , Ати, за нежните стихове и за вълшебната музика ...
22.03.2011 19:55
Ведри, слънчеви и изпълнени с много настроение пролетни дни ти желая!
цитирай
24. tota - Ведри, слънчеви и изпълнени с много ...
22.03.2011 20:02
sande написа:
Ведри, слънчеви и изпълнени с много настроение пролетни дни ти желая!


Благодаря! На теб - пролетно да е в душата!!
цитирай
25. bizcocho - Пак надникнах в написаното от теб. . ...
22.03.2011 21:33
Пак надникнах в написаното от теб...
Когато се съхрани един миг с топлина, е приятно след време да се завръщаме към него...
цитирай
26. tota - Пак надникнах в написаното от теб. . ...
22.03.2011 21:52
bizcocho написа:
Пак надникнах в написаното от теб...
Когато се съхрани един миг с топлина, е приятно след време да се завръщаме към него...

Женя, изпитах нещо, което не мога да опиша точно. Всичко сякаш за миг се повтори, толкова ясно се появи отново в съзнанието ми....
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tota
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12136081
Постинги: 1346
Коментари: 16857
Гласове: 70615
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031