Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.05.2011 18:49 - И ВИНАГИ, ВИНАГИ ЧОВЕКА
Автор: tota Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6318 Коментари: 20 Гласове:
30

Последна промяна: 12.05.2011 18:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
И ВИНАГИ,
             ВИНАГИ ЧОВЕКА
Една жена обиква най – дълбоко. Със обич на човека му е леко, Със обич се отива надалеко. Гори човекът,                  Пътища чертае. И пада.                   И умира неусетно. И сам не може да разгадае Защо,         Защо e всичко мимолетно?                                                                  Марко Недялков                                                                        image
                              
                                         image
Mireille Mathieu - Une Femme Amoureuse

http://www.youtube.com/watch?v=m1mT8_4xXO8&feature=related

 

Mireille Mathieu - Une Femme amoureuse

http://www.youtube.com/watch?v=RWRrcjrJLWM&feature=related

 

Mireille Mathieu - Non C"est Rien

http://www.youtube.com/watch?v=4oXczrbOsXM&feature=related

 

Mireille Mathieu - A Santa Maria

http://www.youtube.com/watch?v=Sxc8c76qRxs&feature=related

 













Гласувай:
30



1. kalin8 - Прекрасен стих!
12.05.2011 19:21
И чудесен постинг, Ати!
Обичам да слушам Мирей...
Поздрави!
Б.
цитирай
2. tota - И чудесен постинг, Ати! Обичам да ...
12.05.2011 19:24
kalin8 написа:
И чудесен постинг, Ати!
Обичам да слушам Мирей...
Поздрави!
Б.


Подбрах я за приятелите и тези, които обичат красивото!! Хубава вечер, Борис!
цитирай
3. feq - Поздравления и от мен, Ати!
12.05.2011 19:30
Хубаво е при теб...
Благодаря ти за подбраните материали с вкус!
:*
цитирай
4. stela50 - Чудесен постинг ,мила ...
12.05.2011 19:44
Красота в стих ,картини и музика .Благодаря ти !
цитирай
5. zaw12929 - Хубави чувства, споделени. . . обич ...
12.05.2011 20:25
Хубави чувства, споделени... обич и български инат да успее...
цитирай
6. bven - Със обич на човека му е леко, Със обич се отива надалеко.
12.05.2011 20:30
Прекрасни мигове с теб, Тота! Благодаря ти за красотата - стих, музика, багри...
Хубава вечер!:)))
цитирай
7. tota - Хубаво е при теб. . . Благодаря ти за ...
12.05.2011 20:38
feq написа:
Хубаво е при теб...
Благодаря ти за подбраните материали с вкус!
:*


Приятно ми е, че споделяш нещата, които харесвам! Винаги, когато искаш се отбивай, Юлия!
цитирай
8. tota - Красота в стих, картини и музика. ...
12.05.2011 20:40
stela50 написа:
Красота в стих ,картини и музика .Благодаря ти !


Танечка, нека да е красиво....имаме потребност от красивото в живота. Хубава вечер!
цитирай
9. tota - Хубави чувства, споделени. . . обич ...
12.05.2011 20:43
zaw12929 написа:
Хубави чувства, споделени... обич и български инат да успее...


Най -хубавите неща са споделените. Щастливи са тези, които вървят заедно в една посока...Упоритостта не винаги довежда успеха...Повече такт и жестове на внимание...
Хубава вечер!
цитирай
10. tota - Прекрасни мигове с теб, Тота! Бл...
12.05.2011 20:45
bven написа:
Прекрасни мигове с теб, Тота! Благодаря ти за красотата - стих, музика, багри...
Хубава вечер!:)))

Наистина, наталия "със обич на човека му е леко, със обич се отива надалеко." Дай Боже всекиму споделеност в чувствата!
Хубава вечер!
цитирай
11. zabunova - Благодаря ти много!
12.05.2011 20:58
Не е мимолетно красивото, не е! То може да трае кратко, но попива във всяка фибра на душата и тялото...и топли в студените отрязъци от живота ни...и ни прави живи! Не е кой знае каква философия, но помага, на мен поне...Поздравления за днес!
цитирай
12. tota - Не е мимолетно красивото, не е! То ...
12.05.2011 21:07
zabunova написа:
Не е мимолетно красивото, не е! То може да трае кратко, но попива във всяка фибра на душата и тялото...и топли в студените отрязъци от живота ни...и ни прави живи! Не е кой знае каква философия, но помага, на мен поне...Поздравления за днес!


Мила, Дани! Всеки има право да пресъздане това, което е докоснало душата му . В различието ни се откроят вижданията. Така го е доловил поетът така го и споделил с белия лист за да стигне и до нас. Приветствам споделеното от теб , защото и аз мисля така... Много години именно красивото преживяно ме заставя да продължавам пътя...Приятно ми е, че си тук.
Хубава вечер!
цитирай
13. naidobriq - Хареса ми много Тота.
13.05.2011 06:17
Поздрав от мен..
цитирай
14. анонимен - Марко Недялков
13.05.2011 08:41
е почти забравен днес. Някога беше директор на изд. "Народна младеж". Позволи си да издаде луксозно томче с любовни стихове, в което имаше и хубави неща, но и големи бози.

Например:

"На масата забрави шоколада,
от мен донесен.
Може би и мен
така ще ме забравиш някой ден."

Или:

"След хиляда години раздяла
и да вържат очите ми с креп,
обзалагам главата си цяла,
ако друга объркам със теб."

Така или иначе, емнаха го от ЦК на БКП и на ДКМС, свалиха го от всички постове, побъркаха го от критики и подигравки и той си отиде без време. (((
цитирай
15. alexs - Със обич на човека му е леко,
13.05.2011 09:20
Със обич се отива надалеко.
----------------------
Нямя какво повече да се каже.....
Поздрави и приятен ден:))
цитирай
16. tota - Поздрав от мен. . И от мен приеми п...
13.05.2011 17:10
naidobriq написа:
Поздрав от мен..


И от мен приеми поздрави за усета ти към красивото. Хубав ден!
цитирай
17. tota - е почти забравен днес. Някога беше ...
13.05.2011 17:15
parasol написа:
е почти забравен днес. Някога беше директор на изд. "Народна младеж". Позволи си да издаде луксозно томче с любовни стихове, в което имаше и хубави неща, но и големи бози.

Например:

"На масата забрави шоколада,
от мен донесен.
Може би и мен
така ще ме забравиш някой ден."

Или:

"След хиляда години раздяла
и да вържат очите ми с креп,
обзалагам главата си цяла,
ако друга объркам със теб."

Така или иначе, емнаха го от ЦК на БКП и на ДКМС, свалиха го от всички постове, побъркаха го от критики и подигравки и той си отиде без време. (((


Не само той е забравен, много други са забравени. Нали на 50 -т години сменяме всичко и пак от начало...във всички области...
Аз харесвам поезията му, имам сантимент към нещо свързано точно с тази стихосбирка "След хиляда години раздяла" ...Не всичко е такова, каквото сте посочили. Вече има и сайт, посветен на него.
цитирай
18. tota - Със обич се отива надалеко. ----...
13.05.2011 17:16
alexs написа:
Със обич се отива надалеко.
----------------------
Нямя какво повече да се каже.....
Поздрави и приятен ден:))


Да, Алекс с обич се отива надалеко. Щастливи са тези, които обичат и са обичани. Поезията именно за това да разкрива тези съкровени чувства. Хубав ден!!
цитирай
19. sande - Поздрави за композицията от стих и песни, на която е признат майстор Ати...
14.05.2011 07:19
За любовта е казано всичко. От хиляди години.

И пак си остава неразгадана, нова, необяснима.

Поздрави!
цитирай
20. tota - За любовта е казано всичко. От хи...
14.05.2011 08:41
sande написа:
За любовта е казано всичко. От хиляди години.

И пак си остава неразгадана, нова, необяснима.

Поздрави!


Санде, тя любовта е велико тайнство от никого неразгадано...само доловено...Красиво е когато си докоснат от нея!! Тъжното е, когато те отмине...Но, нали в живота има всичко и нещата се редуват?
Поздрави и от мен!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tota
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12233332
Постинги: 1347
Коментари: 16857
Гласове: 70803
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930