Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2012 00:40 - Аз съм ден...
Автор: tota Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7624 Коментари: 15 Гласове:
40

Последна промяна: 27.10.2012 10:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Отново със стиховете на Велин Георгиев

****

Аз съм твоя ден висок и хубав.

Моля те,

не ме търси оттатък

залеза,

защото аз съм ден.

Истина е, че съм много кратък,

но започвай и завършвай с мен.


Велин Георгиев

image

image Обичайте ! Бъдете обичани! За да са щестливи  и светли  дните Ви!!

 












Гласувай:
40



1. sande - Санде: Но започвай и завършвай с мен!
27.10.2012 07:30
Любовта няма край. И хубавата музика. Поезията. Златната есен. Кръговрата на сезоните.

Постинг, от който се излъчва светлина, топлина, слънчево настроение. Което ще ни потрябва много бързо ... тези дни.

Поздрави, Ати!
цитирай
2. анонимен - Хубав избор, Ати! ;)
27.10.2012 11:24
Спокойни почивни дни!
цитирай
3. stela50 - Хубав стих на фона на вълшебницата есен
27.10.2012 14:13
и прекрасна музика ... Аз съм ден ...
...Истина е, че съм много кратък,
но започвай и завършвай с мен...
Светъл и щастлив ден, приятелко !
цитирай
4. katan - " ... защото аз съм ден."
27.10.2012 20:54
Здравей, Ати!
Благодаря ти, че ми откри преди време този обикновено-необикновен творец -Велин Георгиев.
"Истина е, че съм много кратък,

но започвай и завършвай с мен."

Може ли да се добави нещо?
Според мен - не.

Поздрави и благодарности за представянето!
цитирай
5. megg - Обичта ...
27.10.2012 21:00
И прекрасната музика, и есен - скътала светлината, дето се процежда през клоните ... бистра капка ... Тихичко и красиво е тук. Благодаря ти, Ати!
Поздрав за теб, стихотворение, което ми харесва:

Себесътворяване

Протегни си ръката ... Така ...
По - нататък - додето ти погледът стига ...
Да речем, че четеш хубава книга ...
По - нататък - до безкрая на мисълта ...
Приеми, че това е за тебе света.
Завърти се по орбита - очертай си трасето ...
Ти летиш ... А звездата ти трябва да свети ...

Велин Георгиев
цитирай
6. martiniki - висок и хубав! ден - нека всеки е такъв, и синеок от небе:)
27.10.2012 21:23
днес попаднах на папка със стихотворенията на Константин Антонов, с който ти ме запозна, беше ми като нова среща - казах си "кой ли го е писал това красиво и нежно стихотворение?" и като погледнах автора се сетих, че пускаше неговите птици като гълъби в небето на блога си
цитирай
7. gladius - Здравейте!
28.10.2012 08:46
Интересно стихотворение и приятна музика. И извинете за любопитството - да не сте от Габровско? Питам заради ника.Такива имена се срещат в този регион.
цитирай
8. tota - Благодаря Ви, за коментарите!! Вероятно обичате поезията. Не греша, нали?
28.10.2012 11:37
1. sande - Санде: Но започвай и завършвай с мен!
Санде, Докосването до поетичното творчество на Велин Георгиев е зареждащо. Стиховете му разкриват, не само поетичната му дарба, но и неговата душевност. Четеш го и усещаш голямото му сърце и човечност. Светлината, топлината и слънчевото греене ще ги търсим вече...Есента стяга куфарите си вече...

2. gogi6666 - Хубав избор, Ати! ;)
И аз благодаря, Гален!! Хубав ден и на теб!!

3. stela50 - Хубав стих на фона на вълшебницата есен и прекрасна музика ... Аз съм ден ...
Аз съм ден ...и това е прекрасно, нали??
Светъл и щастлив да е и твоят ден!!

4. katan - " ... защото аз съм ден." Може ли да се добави нещо?
Според мен - не.
И аз така мисля - няма какво да се прибави за таланта и за светлата личност - Велин Георгиев!!

5. megg - Обичта ...
Мила Мег, колко точно си доловила Велин Георгиев и Роберт Шуман? Благодаря за стихотворението! "А звездата ти трябва да свети ..."

6. martiniki - висок и хубав! ден - нека всеки е такъв, и синеок от небе:)
Марти, Константин Антонов беше другият поет, който представих. Мисля, че двамата с Велин Георгиев са се познавали.
Тук ще намериш всичко, което съм публикувала за него:
http://blog.bg/theme.php?theme=28015

7. gladius - Здравейте! Здравейте!
Благодаря! Отговора ще намерите тук.
http://tota.blog.bg/lichni-dnevnici/2008/09/12/koia-e-tota-venkova-chieto-malko-ime-sluchaino-zaeh-za-bloga.233380[quote=gladius]

Хубав ден!
цитирай
9. planinitenabulgaria - Поздрави за хубавия постинг и за музиката!
28.10.2012 12:33
Този път си се се спряла на Пророкът в музиката, Роберт Шуман. То е и поет и писател и музикален пророк, най-обаятелната личност на романтизма. Той е духовният баща на Йоханес Брамс. Творбите му обаче звучат истински, когато са в оригинал, а не в транскрипция. Никой не може да преправи творбите му така, че да звучат по-добре, от колкото ги е мислел той...
цитирай
10. tota - 9. planinitenabulgaria - Поздрави за хубавия постинг и за музиката!
28.10.2012 13:29
Благодаря, Коста! Твоите коментари винаги хвърлят светлина за творците на музиката. Това допълва картината на поетичната страничка.

Хубав ден!
цитирай
11. mariniki - чудно хубаво...
28.10.2012 20:08
и стих... и музика...
наслада за душата и сърцето...
поздрав за теб, Ати... за прекрасния избор..
цитирай
12. tota - 11. mariniki - чудно хубаво...
28.10.2012 20:45
Благодаря, Мариники! Да поздравим Велин Георгиев за тази нежна негова творба!!

цитирай
13. malchaniaotnadejda7 - Достоен човек и творец!:)
30.10.2012 10:09
Той много те обича и цени.... Нали сме в един квартал и го виждам понякога. Като му спомена за теб, целият засиява - вътрешно някак се усмихва и става сякаш по-млад... Благодаря, че ми припомни и Велин, и поезията му. Сърдечни поздрави, Ати!
цитирай
14. georgibogdanow - Привет, тота,
16.11.2012 14:15
много интересен автор си споделила, отворих и друг твой линк, относно него. Поздрави!
цитирай
15. zvezdichka - Страхотно е посланието на стиха на ...
16.11.2012 14:36
Страхотно е посланието на стиха на Велин Георгиев!
Нека бъде светлина!
Светли и спокойни почивни дни ти желая Ати!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tota
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12136407
Постинги: 1346
Коментари: 16857
Гласове: 70618
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031