Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.11.2013 08:02 - Да се хванем здраво за ръцете!!
Автор: tota Категория: Лични дневници   
Прочетен: 17049 Коментари: 36 Гласове:
49

Последна промяна: 16.11.2013 08:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Да се хванем здраво за ръцете!! Да запазим гражданския мир!!
По повод това: Юристи: Орешарски престъпи конституцията и законите

http://www.vesti.bg/bulgaria/iuristi-oresharski-prestypi-konstituciiata-i-zakonite-5998559

 и това: Борисов: Всички в Пловдив в събота! Да покажем, че сме много и силни!

Read more: http://news.plovdiv24.bg/464391.html#ixzz2kmfpz9w7
И още много други подобни изявления и от двете страни.

Споделям с Вас мой коментар:

„Единственото нещо, което ме вълнува е бъдещето на държавата България. Какви режими изплуват и от къде не зная, но съм убедена, че България за да е нормална държава днес след преврата през 1989 година трябваше да мине през военен режим. Но това не се случи, защото нямаше подготвен от военните да застане начело на държавата, а вероятно и дърпащите от вън конците не биха го допуснали. Стига с тази фразеология за демокрация. Нима може да има демокрация в общество, където материално - техническата база е неразвита, а просветата и културата дефицит. Адвокат Екимджиев къде беше да скочи да защити професионалистите, когато синята метла чистеше поголовно. Ами другите чистки. Всеки, който дойдеше на власт се ограждаше все със свои хора. Нямаше област, където да не беше минала " метлата" по - няколко пъти. Тази т. н. наречена демокрация след 1989 година повтори сценария от 1944 година, но този път убийството беше "морално" и доведе до геноцид над над народа ни. Не мислете, че ги защитавам, и те са като всички други или пък жаля за тоталитарно управление, но "ножът е опрял до кокала" и ако не спрем с това противопоставяне - до 10 години още и България няма да я има на картата. Крайно време е да прогледнем и да се обединим в името на България. Пак ще повторя думите на Андрей Ляпчев:
” Сега на България е нужно национално единение, политическо помирение и граждански мир!"
Без това няма да я има България, защото се повтаря сценария: "слез от коня пък аз да се кача" и после какво? Какво следва??? Каквото през всичките тези 24 години.
Трябва ни правителство на националното съгласие, което да заработи за спасението на България!!!

     Те всичките партии са от една и съща майка родени. За това и целите им са еднакви - да се държи властта в едни ръце. Тя им е потребна за да запазят натрупаното богатство и да не се намери някой, който да им потърси сметка за съсипаната държава. Нещо ново трябва на България. И то е правителство на националното съгласие, което да заработи за спасението на България!!!
     
Няма ли да си отвориш очите българино и да прозреш, че те водят слепи. Слепи за болката на майка България.
Стига противопоставяне, стига българи срещу българи!

Стига партии!! Те са омагьосаният кръг...  Стига !!!
Да се хванем здраво за ръцете!
http://www.youtube.com/watch?v=K3mGx2IyXP8

Вместо противопоставяне нека това да е, което най - напред да ни събере. Това, което през вековете е събирало народа ни.
Само ние сами можем да си помогнем!!

 

 

 

 







Гласувай:
50



1. krysy - С теб съм, Тота!
16.11.2013 08:27
Изцяло съм съгласна и подкрепям мислите ти и идеята ти. Колкото по-скоро го осъзнаем всички - толкова по-добре!
цитирай
2. анонимен - Не съм възхитен от постинга, но съм ...
16.11.2013 08:44
Не съм възхитен от постинга, но съм съгласен с призива за помирение и обединение.
цитирай
3. tota - Изцяло съм съгласна и подкрепям ...
16.11.2013 09:00
krysy написа:
Изцяло съм съгласна и подкрепям мислите ти и идеята ти. Колкото по-скоро го осъзнаем всички - толкова по-добре!


Благодаря, Кrysy! Съгласна съм с теб, че колкото по-скоро го осъзнаем всички - толкова по-добре![/quote]
Само дано не се стигне до крайности. Страхувам се от това.
И още едно интересно виждане на проф. Михаил Константинов: "Да не се събудим всички една сутрин на стадиона!"
http://www.epochtimes-bg.com/2013-04/2013-11-15_06.html
цитирай
4. tota - Не съм възхитен от постинга, но съм ...
16.11.2013 09:07
kushel написа:
Не съм възхитен от постинга, но съм съгласен с призива за помирение и обединение.


Не може всички да са възхитени, Кushel , време е да се изрече истината, че всички са маскари. Ето МОНОЛОГ НА ЕДИН СЪВРЕМЕНЕН БАЙ ГАНЬО. "Важното е да си горе, па другото е за баламите. Че тъй де!"

http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=130243
Благодаря за съгласието!
цитирай
5. syrmaepon - Това, което аз виждам е, че едната ...
16.11.2013 09:31
Това, което аз виждам е, че едната половина от народа, така наречения твърд електорат все още са слепи. Не знам колко време още ще им е нужно за да прогледнат и да видят, че тези които ги водят вървят право към гробищата на собствените им деца. Не знам какви думи още трябва да се изрекат и колко маски да паднат за да се слеят с народа и да се изправят срещу лъжливите си водачи.
цитирай
6. tota - Това, което аз виждам е, че едната ...
16.11.2013 09:44
syrmaepon написа:
Това, което аз виждам е, че едната половина от народа, така наречения твърд електорат все още са слепи. Не знам колко време още ще им е нужно за да прогледнат и да видят, че тези които ги водят вървят право към гробищата на собствените им деца. Не знам какви думи още трябва да се изрекат и колко маски да паднат за да се слеят с народа и да се изправят срещу лъжливите си водачи.


Да, Сирме, слепи са , не само тези, които са заложници. Ето едно интересно виждане за излизане от ситуацията: "А изходът е един: парламентарно представените политически сили и основните извънпарламентарни партии се събират и написват нов дневен ред на обществото.

В този дневен ред присъстват предсрочни избори (не е нужно да са тази година), най-необходимите и неотложни дейности във връзка с бюджета, също - проблемът с бежанците, разписан по седмици и месеци.

Глупаво е да се мисли, че две или три партии, за които са гласували милион и малко или даже два милиона, макар че и толкова не са, могат да поемат цялата отговорност. Те нямат право да я поемат в този момент, защото оправянето на страната е отговорност на абсолютно всички. Като говорим за политически сили, имаме предвид, че тук трябва да се намесят най-широки слоеве от обществото. Нужен ни е съвместен план за излизане от
блатото, в което затъваме. И повече от всякога ни трябва всички да заработят за компромис. А той е много прост: едните искат избори веднага, а другите искат пълен мандат. Но да им кажа отсега - нито ще има избори веднага, нито управляващите ще имат пълен мандат. Затова седнете и се разберете!"

http://www.epochtimes-bg.com/2013-04/2013-11-15_06.html
цитирай
7. hristo27 - Който създава напрежение, сам ще ...
16.11.2013 09:59
Който създава напрежение, сам ще изгори в огъня му!
цитирай
8. sestra - В нашата общност има хора, които не търсят единение.
16.11.2013 10:30
Те следват своя сценарий отдавна и ще си завършат спектакъла по своя начин. Само да уточня, че те напоследък си присвоиха красноречивата приставка КОНТРА. Хайде кажете, че има случайни неща. Няма разбира се.
цитирай
9. анонимен - Е, кой е носителя но морала в поли...
16.11.2013 11:08
Е, кой е носителя но морала в политиката. Дайте да го видим, че да си го изберем. Истината е, че т.н. демократи ги тресе стария животински антикомунизъм и вече започват да подивяват. Какво ми предлагат - Реформаторски блок начело с Костов ли? Няма да го бъде.
цитирай
10. tota - Който създава напрежение, сам ще ...
16.11.2013 11:31
hristo27 написа:
Който създава напрежение, сам ще изгори в огъня му!


Христо, да ни пази Бог от пожар...нищо добро не може да ни донесе.
Но, вместо да хвърлят толкова средства да доказват кой, кой е, по - добре да ги бяха раздали на старчески домове, на пенсионери и т. н.
цитирай
11. tota - Те следват своя сценарий отдавна и ...
16.11.2013 11:34
sestra написа:
Те следват своя сценарий отдавна и ще си завършат спектакъла по своя начин. Само да уточня, че те напоследък си присвоиха красноречивата приставка КОНТРА. Хайде кажете, че има случайни неща. Няма разбира се.


Но този сценарий обслужва само нечии интереси...Поредната театрална постановка.
цитирай
12. tota - Е, кой е носителя но морала в поли...
16.11.2013 11:39
kushel написа:
Е, кой е носителя но морала в политиката. Дайте да го видим, че да си го изберем. Истината е, че т.н. демократи ги тресе стария животински антикомунизъм и вече започват да подивяват. Какво ми предлагат - Реформаторски блок начело с Костов ли? Няма да го бъде.


Не това, което мислиш може да бъде едно правителство на националното съгласие. То може да се състои не само, когато целите са ясни, а стъпките очертани и последователни.
.....
"А ние в момента какво правим? От две страни пробиваме дупки в кораба, наречен България. От едната страна копаят протестиращите, от другата страна копаят управляващите с техния инат и упорство. А какво става, когато се пробият две дупки в
кораба?

Той потъва! Затова моментално трябва да седнат и да разговарят.
При едни нови избори проблемът не е в парламентарната аритметика, а в действия на управляващи и опозиция, които трябва да бъдат националноотговорни.

А на онези, които се опасяват от националистически взрив, искам да кажа, че национализмът не е мръсна дума и има своето място в българската политическа карта.
Смисълът от едни избори е да се установи силно и прозрачно управление, за да се удави задкулисието. Само така хората могат да бъдат убедени, че са управлявани справедливо.

Новите управляващи трябва да си опичат акъла. Иначе ще дойдат едни хора и ще стане страшно. Знаем кой идва след тежки кризи, нали? Да не се събудят една сутрин всички на стадиона."

http://www.epochtimes-bg.com/2013-04/2013-11-15_06.html
цитирай
13. ckarlet - Споделям призивът ти, Тота! Все ...
16.11.2013 14:47
Споделям призивът ти, Тота! Все по-отчайваща става ситуацията в страната...
Поздрави!
цитирай
14. tota - Споделям призивът ти, Тота! Все ...
16.11.2013 17:32
ckarlet написа:
Споделям призивът ти, Тота! Все по-отчайваща става ситуацията в страната...
Поздрави!


Да, Скарлет, на всички ни трябва да е ясно едно, че докато мъдрите се намъдруват, а лудите налудуват, населението на България ще бъде подменено., а земята ни измъкната из под ръцете ни. Спасението е в обединението ни. Да се държим един за друг за да оцелеем. Но, не съм оптимист, ако се доверя на изреченото от Петър Мутафчиев, че българите се обединяват само под бича на нещастията. Тогава ли ще прогледнем, че корабът е с пробойни и е пред потъване. За съжаление.
цитирай
15. tota - чв си от борческият и свободолюбив ...
16.11.2013 17:33
aip55 написа:
чв си от борческият и свободолюбив Пловдив. ПРИСЪЕДИНЯВАМ СЕ ТОТЕ!


Благодаря ти! И бог да пази България!!!
цитирай
16. kasnaprolet9999 - Много си права, след всяка смяна на ...
16.11.2013 18:52
Много си права, след всяка смяна на правителства следваше голяма метла: сливане на министерства, нови структури в оставащите, промени в законите, прословутите съкращения с 10% и накрая все същите резултати за хората. Обедняването е факт, бизнеса е на колене от тежките административни процедури, множество закрити фирми, безработица......
Трябва ни ново правителство на националното съгласие, което да се обедини около идеята за спасението на България и повеждането й към просперитет и развитие.
цитирай
17. stela50 - Споделям размислите ти, мила Ати ...
16.11.2013 19:24
и се присъединявам към призива. Днес повече от всякога имаме нужда
от обединение, от нещо ново, което да успее да изведе Родината ни
напред ... Би било прекрасно, ако това е правителство на националното
съгласие ... Положението е много сериозно, народът ни - в опастност...
Стига противопоставяне, стига българи срещу българи !
цитирай
18. alchemist - Подкрепям!
16.11.2013 20:13
Подкрепям!
цитирай
19. get - - Не ни трябва диктатура Ати - трябва ни човек, като градският ти ... ?
16.11.2013 23:31
... д-р Константин Стоилов !

- Това той казва от трибуната на Народното събрание и успява да приложи на практика ?
"“Една държава, каквато е нашата, е силна не със своите материални сили, не със своята територия, не с тежестта, която тя упражнява върху решението съдбините на европейските въпроси. Такива държави са силни със своите свободолюбиви учреждения, такива държави са силни с реда, който владее в тях; те са силни, когато са центрове на прогреса, център на гражданските правдини и на свободата, и всякога такива държави се сочат с пръст, като образец на добра организация, и тогава гласът им се слуша в международния свят... Тогава тая малка държавица, със силата на своята вътрешна политика, със силата на защитата на свободата и на гражданските правдини, тогава тая малка държава е нравствено една велика държава.”

Освен успехът му, в държавното управление, той е инициатор и изготвя законите:
- Закон за административното устройство, Закон за печата, Наказателен закон, Закон за изтребление на разбойничеството, Военно-наказателен закон и такива, гарантиращи стопанският просперитет на страната: Закон за насърчаване на местната индустрия, който защитава родното производство. Затова спомагат и търговските договори, сключени с редица европейски държави. С тях се увеличават вносните мита. Със специален закон от 1897 г. се задължават всички държавни чиновници да носят работно облекло, произведено с родни материали. По законодателен път се приемат редица нововъведения и се улеснява закупуването на модерна техника в селското стопанство.
Със Закона за подпомагане на предприятията се насърчава земеделието и се осигурява държавна помощ за градинарите, винарите и животновъдите.

Въвежда се по-модерно данъчно облагане.
Десятъкът е заменен с поземлен данък, отменени са част от преките данъци са въведени косвени. Акцизи, върху спиртните напитки и захарните изделия . В основни линии е изградена железопътната мрежа на страната. Модернизирани са речните пристанища. Проектирането и строителството на морските портове Варна и Бургас са дело на това правителство. Цялата тази дейност поставя основите на възходящото стопанско развитие на България през следващите години.

Най-големият външнополитически успех на правителството е възстановяване на дипломатическите отношения с Русия и признаването на българския княз от Великите сили. Подобряват се и отношенията ни със съседите. С Белград е сключено Съглашение и Търговски договор.
Турция официално признава, че българското население е преобладаващо в Македония, след като султанът издава берати за български владици в Струмица, Дебър и Битоля.

Кабинетът Стоилов успява да издейства и откриването на български търговски представителства в Солун, Битоля и Скопие.

- Трябва ни широко скроен и ерудиран човек ... човек, познаващ както достиженията на най-развитите страни ... но и незабравящ, че е българин !
цитирай
20. planinitenabulgaria - Много по-трагично е всичко от описанотоо от Теб в постинга Ти, Ати!
16.11.2013 23:52
Снощи бях на концерт в Пловдив, където сковаваха трибуна, днес пътувах по магистралата по време, когато за митинга в София пътуваха стотици автобуси от Бургас, Стара Загора, Сливен, Пловдив, Пазарджик, Хасково, Ямбол, Кърджали, Смолян и др. с табелки "Случаен превоз". Други вероятно са били с крайна дестинация Пловдив. Отидох с фотоапарата си на митинга, говорих и с турци от Чорбаджийско и Бенковски. Пред Художествената галерия имаше паркирани 60 автобуса. Какво нещо /не казвам дори примати!/ снимах на митиинга ще покажа поне в два постинга. Но страшното е друго - от Центъра, виновен за четвъртвековния ни преход и и ограбването на България сега разпалват етническа омраза на турците срещу нас. На митинга турците бяха поне 80%, почти липсваха старите комунисти и циганите. Това е наистина опасно и представлява последната колона, на която се крепи режима на Олигархски, преди протестите да прекъснат конците, с които го кукловодят.
Като поместя снимки от "митинга" доста хора ще видят за какво става въпрос.
цитирай
21. flymore - Подкрепям с две ръце
17.11.2013 00:43
призива, tota! Трудно е постигане на така бленуваното от мен, а и не само, обединение. Прекалено дълъг е пътят на омразата и същата взе превес над разума. Враждуват близки, враждуват помежду си семейства, като в основата на враждата е симпатията към различни партии. Липсата на работни места, неработеща икономика, на сигурност, се превърна в траен белег с името СТРЕС. Стресираният човек трудно владее емоциите си. Боледуваме всички, с изключение на богатата прослойка, имунизирана трайно срещу обединение на нацията, добруването й в името на любовта между хората.

Дано не е късно за България!..
Спокойна нощ, мила!
цитирай
22. tota - Много си права, след всяка смяна на ...
17.11.2013 08:35
kasnaprolet9999 написа:
Много си права, след всяка смяна на правителства следваше голяма метла: сливане на министерства, нови структури в оставащите, промени в законите, прословутите съкращения с 10% и накрая все същите резултати за хората. Обедняването е факт, бизнеса е на колене от тежките административни процедури, множество закрити фирми, безработица......
Трябва ни ново правителство на националното съгласие, което да се обедини около идеята за спасението на България и повеждането й към просперитет и развитие.


Да, Невена, все в името на някаква си демокрация, народът ни става заложник на нечии интереси, които се прокарват в малката ни държава. В стремежа си да оцелеем след съсипването на всичко, загубата на работа и пр. не доловихме, че слепи ни водят на никъде. И сега отново България пак е разделена. Какво искаха да покажат и на кого, кой е по велик ли? А в същото време се извършва подмяна на населението ни. Накъде отива България?
Трябва ни обединение, съгласие, на всяка цена!!
цитирай
23. tota - Подкрепям! Благодаря! Всички ...
17.11.2013 08:35
alchemist написа:
Подкрепям!


Благодаря! Всички трябва да сме на тази вълна за да я има България!!
цитирай
24. tota - . . . д-р Константин Стоилов ! - ...
17.11.2013 08:41
[quote=get]... д-р Константин Стоилов !

- Това той казва от трибуната на Народното събрание и успява да приложи на практика ?
"“Една държава, каквато е нашата, е силна не със своите материални сили, не със своята територия, не с тежестта, която тя упражнява върху решението съдбините на европейските въпроси. Такива държави са силни със своите свободолюбиви учреждения, такива държави са силни с реда, който владее в тях; те са силни, когато са центрове на прогреса, център на гражданските правдини и на свободата, и всякога такива държави се сочат с пръст, като образец на добра организация, и тогава гласът им се слуша в международния свят... Тогава тая малка държавица, със силата на своята вътрешна политика, със силата на защитата на свободата и на гражданските правдини, тогава тая малка държава е нравствено една велика държава.”

......
Приятелю, Гет, като казвам, че партиите са омагьосаният кръг имам предвид тяхното роене за да остават все едни и същи на власт - или да отнемат гласове по - време на избори или да се явят като новия месия. Казваш:
"Трябва ни широко скроен и ерудиран човек ... човек, познаващ както достиженията на най-развитите страни ... но и незабравящ, че е българин !"
Незабряващ, че е БЪЛГАРИН! Дано! Но, трябва и национална съгласие иначе отново противопоставяне все в името на вечната борба между Изтока и Запада!! И прът в колелото, вместо да върви напред!!
цитирай
25. tota - Снощи бях на концерт в Пловдив, к...
17.11.2013 08:44
planinitenabulgaria написа:
Снощи бях на концерт в Пловдив, където сковаваха трибуна, днес пътувах по магистралата по време, когато за митинга в София пътуваха стотици автобуси от Бургас, Стара Загора, Сливен, Пловдив, Пазарджик, Хасково, Ямбол, Кърджали, Смолян и др. с табелки "Случаен превоз". Други вероятно са били с крайна дестинация Пловдив. Отидох с фотоапарата си на митинга, говорих и с турци от Чорбаджийско и Бенковски. Пред Художествената галерия имаше паркирани 60 автобуса. Какво нещо /не казвам дори примати!/ снимах на митиинга ще покажа поне в два постинга. Но страшното е друго - от Центъра, виновен за четвъртвековния ни преход и и ограбването на България сега разпалват етническа омраза на турците срещу нас. На митинга турците бяха поне 80%, почти липсваха старите комунисти и циганите. Това е наистина опасно и представлява последната колона, на която се крепи режима на Олигархски, преди протестите да прекъснат конците, с които го кукловодят.
Като поместя снимки от "митинга" доста хора ще видят за какво става въпрос.


Зная, Коста! Вървим към блатото, от което трудно ще излезем, ако не прогледнем за истината и спрем с противопоставянето. Продължава повторението на "Разделяй и владей" и "Хляб и зрелища" ...и път за НИКЪДЕ!!
цитирай
26. tota - призива, tota! Трудно е постигане ...
17.11.2013 08:46
flymore написа:
призива, tota! Трудно е постигане на така бленуваното от мен, а и не само, обединение. Прекалено дълъг е пътят на омразата и същата взе превес над разума. Враждуват близки, враждуват помежду си семейства, като в основата на враждата е симпатията към различни партии. Липсата на работни места, неработеща икономика, на сигурност, се превърна в траен белег с името СТРЕС. Стресираният човек трудно владее емоциите си. Боледуваме всички, с изключение на богатата прослойка, имунизирана трайно срещу обединение на нацията, добруването й в името на любовта между хората.

Дано не е късно за България!..
Спокойна нощ, мила!


Благодаря за подкрепата! И аз ще кажа, дано не е късно за България! В този свят на новия ред, когато малките държави са обречени на жалко съществуване или заличаване от картата на света...
Боже, пази България!
цитирай
27. tota - и се присъединявам към призива. ...
17.11.2013 09:11
stela50 написа:
и се присъединявам към призива. Днес повече от всякога имаме нужда
от обединение, от нещо ново, което да успее да изведе Родината ни
напред ... Би било прекрасно, ако това е правителство на националното
съгласие ... Положението е много сериозно, народът ни - в опастност...
Стига противопоставяне, стига българи срещу българи !


Танечка, време е да се спре не само с противопоставянето, а и с многото говорене, в което никой, никого не чува. Време е за мислене, та дано разумът да надделее!! Кому беше необходимо това перчене вчера. Какво искаха да покажат? Кой има повече поддръжници ли? И е по достоен да води бащина дружина? Стига с това люшкане между Изтока и Запада, слепи ли са да видят накъде отива България? Те малките държави са обречени да бъдат нечии клиенти, сателити, протежета - да не забравяме това? И не само с подмяната на населението, какво следва?? По чия гайда се водят, нашите юнаци, перчещи гърдите си, колко са по - велики!! А истинските проблеми на държавата и обществото се търкалят в прахта и са потъпкани...
Стига противопоставяне, стига българи срещу българи !
Стига противопоставяне, стига българи срещу българи !
цитирай
28. get - и се присъединявам към призива. ...
17.11.2013 21:22
tota написа:
stela50 написа:
и се присъединявам към призива. Днес повече от всякога имаме нужда
от обединение, от нещо ново, което да успее да изведе Родината ни
напред ... !


Танечка, време е да се спре не само с противопоставянето, а и с многото говорене, в което никой, никого не чува. Време е за мислене, та дано разумът да надделее!! Кому беше необходимо това перчене вчера. Какво искаха да покажат? Кой има повече поддръжници ли? И е по достоен да води бащина дружина? Стига с това люшкане между Изтока и Запада, слепи ли са да видят накъде отива България? Те малките държави са обречени да бъдат нечии клиенти, сателити, протежета - да не забравяме това? И не само с подмяната на населението, какво следва?? По чия гайда се водят, нашите юнаци, перчещи гърдите си, колко са по - велики!! А истинските проблеми на държавата и обществото се търкалят в прахта и са потъпкани...
Стига противопоставяне, стига българи срещу българи !
Стига противопоставяне, стига българи срещу българи !


- Права си с ... "Стига противопоставяне, стига българи срещу българи !" - и поради слодве да разясняваме, разясняваме и пак разяснение ... Та дано ОБЪРКАНИЯТ от толкова много дезинформация, обикновен българин се вразуми - та разбере, Що е той сам по себе си(?!) и намери, верното място в изкуствено предизвикваният хаос ?!
- Дано стигне и до по-голямото разбиране - Кой е виновен за настоящият ни хал ... но в това, най-напред себе си в грешките, да познае ?! - пък после да доказва(с основание) вината на другите !

- Няма ли покаяние - няма и очищение ? - А кой е в омерзение, съдено му е в смут да живее и още грях да трупа !

П.П.
Вярвам знаете, що е омерзение - (същ.) отвращение, презрение, погнуса, втръсване, гадност, гнусота.
цитирай
29. makont - Здравей Ати,
19.11.2013 14:27
обединението не включва омраза. Продължим ли да се мразим, няма да намерим опорна точка. Все пак съм оптимист, като теб. Дано!
цитирай
30. tota - get - и се присъединявам към призива. ...
19.11.2013 18:40
Да Гет, ние допуснахме пред очите ни да се трансформира формата на собственост, да се раздържавят дори стратегически отрасли. Да загубим пазарите, да настане безработица и с помощите от Бюрата по труда да демотивират хората към труда. В стремежа ни да оцелеем след периодични противопоставяния и уволнение не се противопоставихме на съсипването на икономиката. И не само. Нямаше област, която да не е променена по начин както им диктуваха от вън. Да не изреждам - на първо място селското стопанство - ликвидационните съвети и връщането на земята в реални граници. И то след като се знаеше, че ресурсите там са ограничени. Необходимо беше само да се инвестира в нова техника и възстановяване на рентата на собствениците. Който иска да стане фермер, който иска да продава земята, но държавата да я изкупи за да разполага с държавен поземлен фонд. Но целта беше да се отвори пазара за земята. За кого? Мога да продължавам - индустрията, търговията, финансите, силовите институции - особено принципа ,на набиране на армията, здравеопазването - лекарите - еднолични търговци, диспечери, здравни пътеки; образованието - въпреки действието на два закона с писмо бяха извършени съкращения. Вкараха там синдикални структури и противопоставиха учителството...Какво още да пиша. Допуснахме от държава с ограничен суверенитет да се превърне в държава колония. А можеше, можеше всичко да се извърши по друг начин, ако нашите политици не се стремяха така неистово към лично облагодетелстване и забогатяване. Само многообразието на формата на собственост може да доведе до резултати. Не махалото периодично да върви от единия към другия край - от преобладаваща частна собственост към държавна и обратно. Бедата ни е не само в самите нас , а в съдбата ни защото сме малка държава , с която се разпореждат големите. И още - тези , които влизат във властта на всяка цена освен професионалисти трябва да са и повече БЪЛГАРИ!! Да милеят за род и Родина!!
цитирай
31. tota - обединението не включва омраза. ...
19.11.2013 18:44
makont написа:
обединението не включва омраза. Продължим ли да се мразим, няма да намерим опорна точка. Все пак съм оптимист, като теб. Дано!


Мая, казваш истини, че омразата няма да ни доведе до никъде. Нещата опират до сценария - едните бяха комунисти - да ги очерним, да си служим с квалификации, да ги преследваме и т. н. Другите сме демократи - велики сме, водачи сме отново водим народа към светло бъдеще. Елате ни вижте. А те предадоха всичко българско.
цитирай
32. get - - Колко горчиви спомени събужда у мен поста ти ... и колко истина има ?
19.11.2013 21:30
tota написа:
makont написа:
обединението не включва омраза. Продължим ли да се мразим, няма да намерим опорна точка. Все пак съм оптимист, като теб. Дано!


Мая, казваш истини, че омразата няма да ни доведе до никъде. Нещата опират до сценария - едните бяха комунисти - да ги очерним, да си служим с квалификации, да ги преследваме и т. н. Другите сме демократи - велики сме, водачи сме отново водим народа към светло бъдеще. Елате ни вижте. А те предадоха всичко българско.


- Не обичам да говоря, за себе си или мои близки - Но ?

- Било е преди "9-ти Септември" - ВМРО е обявена извън закона !
- Дойде "светла дата"(посочена по-горе) - организацията формално бе обявена за патриотична и българска ... но факта, че дядо ми е бил активен член в същата, щеше да ми коства изключване от Висшата школа на МВР :(( !

- Акт втори от драмата - Дойде "дългоочакваният" "10-ти Ноември", и с потрес узнах че мен комуниста и офицер от МВР, са ме следили други комунисти и офицери от МВР - тъй като съм си позволявал критични изказвания с/у "грешки на партията и правителството".

- Действие трето от трагикомедията :( - Дойде откровенно синьото правителство на Иван Костов. На четиридесет и три години "се принудих" да се пенсионирам от МВР, тъй като "не бях се" деологизирал, тоест позволявах си да обучавам бъдещите служители на реда във ... че единственото деление, което би следвало да правим на хората е на ... Почтенни и Непочтенни - без техните политически убеждения!
- Най-голямата ирония е, че причина за пенсионирането ми бе, бившият партиен секретар на сержантското училище в което преподавах и което "синята власт" гуди за директор :)) - Именно той бе човека, който посочи в мотивите, че не съм се бил "де-идеологизирал", тоест бил съм с мислене на "комунист" :)) !

- ... пропускам ругатнята и поставям риторичния въпрос: Кога ли най-накрая, ще дойде такава власт - деляща хората единствено и само , поради почтенноста или непочтеността, на постъпките им ??! :))
цитирай
33. tota - get - - Колко горчиви спомени събужда у мен поста ти ... и колко истина има ?
19.11.2013 22:05
И аз мога много да напиша, но вече казвам: благодаря, че съм жива! За десет години от 1996 г. до 2006 година загубих девет мои близки хора. Едните бяха извървели пътя си до прилична възраст, но другите пет си отидоха без време - не можаха да понесат това, което се случи по този грозен начин. И аз като теб поставям риторичния въпрос: "Кога ли най-накрая, ще дойде такава власт - деляща хората единствено и само , поради почтеността или непочтеността, на постъпките им ??! :))
Не зная дали въобще ще стане такова време. Ако проследим историята на третата българска държава ще установим, че превратностите на времето периодично са били насочени към чистите, честните, почтените българи, за да може другите да наложат "новото" уж по - доброто идващо все от вън.
За това се съмнявам, че въобще може да настане такова време!

И всички тези протести, това противопоставяне отклонява вниманието от други по - опасни процеси за България. Тъжна българска съдба.

http://shveik5.blog.bg/drugi/2013/11/17/bylgarskata-uchast.1207683 - Станислав Стратиев
цитирай
34. jelezov - Всеки, който публикува свое Пис...
23.11.2013 11:17
Всеки, който публикува свое Писание, го прави с идеята, че желае да сподели със себеподобните си някаква истина, освен ако не е решил да лъже. Съществуват много видове истини, но две алтернативни са интересни в случая: едни, които изразяват привидност, а други – същността на явленията. Например истината, че земята е плоска и слънцето се върти около нея е от първия вид. Такава е и истината, че днес на власт са комунистите и ДС. Алтернативата на първата истина е известна, а на втората алтернативата, - че в РБ е реставриран капиталистическият обществен строй, при който властта е в ръцете на новоконсолидираната буржоазна класа , а в управлението се редуват различни буржоазни партии , е елементарна, и въпреки това трудно проумявана.
Постингът на tota има за предпоставка НЕРАЗБИРАНЕ на посочената по-горе истина за обществения строй в РБ и затова е сбор от привидности.
Истинското разделение и в национален, и в световен мащаб е разделението между експлоататори и експлоатирани, между бедни и богати, разделение, което има необратима тенденция за задълбочаване. Поради това, всеки, който ратува за обединение и помирение е или невежа, или нравствено нечистоплътен.
цитирай
35. tota - Всеки, който публикува свое Пис...
27.11.2013 23:20
Разбирам вашите виждания и те не са ми непознати. Целта на публикувания материал бе да не се стигне да проливане на кръв в деня на двата митинга. Отправна точка беше гражданският мир.
Разделението е по много други критерии, но определящ е икономическият. Много жалко, щом Вие не прозирате, че спасението на България е в помирението и единението ни - дори и само от страната на тези, които са лишени от работа и средства за живот. На улицата сблъсъкът е между две икономически групировки борещи за власт, слуги на чужди интереси.
Вие, разбиращият добре марксизма - ленинизма за нова революция ли пледирате, нови пропаст ли отново искате да се отвори?

http://jelezov.blog.bg/politika/2013/07/31/prof-k-ianakiev-izpliu-kamycheto.1135212
цитирай
36. jelezov - В отговор на 36. tota
30.11.2013 11:02
Трудно може да се обори истината, че господстващият днес в глобален мащаб капитализъм е в системна криза, което заплашва самото физическо съществуване на човечеството. В това са убедени и много , стоящи далече от марксизма учени, политици и обикновени хора. Предлагат се като ВЪЗМОЖНИ два изхода от това състояние на човечеството. Всички възможни немарксистки философско-икономически школи теории и направления пледират за усъвършенстване на капитализма, приемайки го, така или иначе, за край на историята. Само в марксизма научно се доказва, че и капитализмът, както предходните обществени строеве, е исторически ограничен, и следователно рано или късно ще бъде заменен с нов по висш от него обществен строй. Смяната на обществените строеве се нарича СОЦИАЛНА РЕВОЛЮЦИЯ, прекъсване в непрекъснатата еволюция на човечеството. Дали революцията ще бъде кървава или мирна, зависи изцяло от вида на съпротивата на класите, които трябва да слязат от историческата сцена, а не от революционерите. Крахът на социализма в СССР и другите страни не е и не може да бъде доказателство за неистинноста на марксистката теория.
Смятам за истина мисълта ви "На улицата сблъсъкът е между две икономически групировки борещи за власт, слуги на чужди интереси." Но е истина също така, че БСП и ДПС за сега са единствените изразители на интересите на обикновените трудови хора, независимо от това доколко успешно изпълняват тази своя мисия. Така ще бъде, докато не се появи достатъчно влиятелна марксистка партия.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tota
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12147911
Постинги: 1346
Коментари: 16857
Гласове: 70666
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031