Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2014 14:45 - БЯГАЙ, ОБИЧАМ ТЕ
Автор: makont Категория: Лични дневници   
Прочетен: 20631 Коментари: 82 Гласове:
64

Последна промяна: 01.04.2014 14:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
      Изгоних те! Писна ми от теб! Остави ме два, три дни сама, да си почина малко.
      И сега какво. Първият ден мина. Днес е вторият. Вече ми липсваш. Направо си страдам. В душата ми е празно, леглото е празно, мястото ти на масата е празно. Не мога без теб, дори и два дни. Май вече не искам и да си почивам (от теб). Връщай се бързо!
      Най-смешното е, че и при теб е така. Отиде за една седмица, но още на втория ден ми се обади, че се връщаш. И аз засиях.
      На всичкото отгоре днес ти е рожден ден. Моя първоаприлска хумореска такава. Откъде ми дойде до главата, та цял живот. Хей така на шега.
      Всъщност изобщо не си беше шега. Помниш ли на онзи лагер, като ученици. Бяхме 16 годишни, глуповати, хвърковати, безгрижни същества. Аз и приятелката ми се разхождахме в гората, както винаги неспирайки да бърборим. Странно, но  все си намирахме теми за разговор. Та така и в този ден, неразделни, една до друга, унесени в приказките си, изобщо не я бяхме забелязали. Галя точно си бе вдигнала крака, за да направи поредната крачка, когато я видя. Огромна змия, навита на кълбо. Тя онемя от ужас. Просто изгуби и образ и говор, но аз, аз бях малко по в страни и озвучих позата. Доста силен вик ще да е бил, защото ти, като истински герой долетя от някъде, грабна змея изпод крака на Галя и ни спаси, направо от сигурна смърт. Боже, очите на страха са големи, беше най обикновен смок, обаче в нашите очи си беше голяма, страховита змия, а ти ИСТИНСКИ герой. Е кажи ми, как да не се влюби човек в теб. Още същия миг сърцето ми ти принадлежеше и така и до днес....
    Често се шегуваме с този случай, станал причина толкова години да сме заедно.
     - Слънчице, защо не се влюби в Галя, тя(според мен) беше по-хубавата, ами хлътна по мен и ми "съсипа" живота - питам аз.
     - Аз съм гледал, когато съм се женил - ми отговаряш ти.
      - Да, обаче аз къде блеях? - се самозапитвам аз....
      - Убих една змия и налетях на друга - отговаряш ми ти.
      Хайде де. Змия, ама твоята собствена змия, опитомена, добрички и миличка. Пълзя си кротоко по камъните в хола, вечер си влизам в кошницата, а свирнеш ли ми излизам и се превръщам в твоята принцеса.
     И така до края на света. Сега те чакам да се върнеш. Обещавам ти да ти направя най-хубавия рожден ден, ще спретна тържествена трапеза, ей сега, докато работя с едната ръка на компютъра, с другата ще ти врътна една тортичка, изобщо няма да те ядосвам, ще бъда най-миличката и най-добричката, само по-бързо си идвай, че вече е почти 15 часа...





Гласувай:
67



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hloris - Честит Рожден на най-милия човек за теб! :)
01.04.2014 15:23
С пожелание любовта ви с годините да расте,и твоя верен Истински герой все така
да блести с чар и очарование в твоите очи,а ти в неговите да си Единствената обичана принцеса!
Весел празник!:)
цитирай
2. erato7 - Честит рожден ден на съпруга ти, ...
01.04.2014 15:40
Честит рожден ден на съпруга ти, Майче!
Да ти е жив и здрав, да се обичате все така и да се подкрепяте!
Хубава празнична вечер!
цитирай
3. benitta - :)))
01.04.2014 15:42
Усмихнах се от първите две думи! Точно сутринта казвах същите, а после набирах познатия номер, да питам, няма ли път към вкъщи, че ми липсва вече :)))

Да ти е честит Рожденика, Майче! Хубаво е, че си липсвате, а в тези моменти ние страничните "намазваме" - четем разни ей такива нещица, като твоето днес.
Много мило, много забавно. Чакай да звънна и аз пак.....

Усмихнат празник и любов по много!
цитирай
4. zabavnata - Честит празник, Мая!
01.04.2014 15:51
Да направиш най-вкусната торта за твоя спасител.
цитирай
5. sestra - Да е жив и здрав
01.04.2014 16:08
и много да му се услади тортата, Мая, и за любовта още любов да иде. И ти да си жива и здрава :)
цитирай
6. flymore - Да ти е жив и здрав мъжът до теб, Маичка!:)))
01.04.2014 16:10
Радвайте се на всеки миг заедно!
Спретни му усмихната изненада и бъдете щастливи!
цитирай
7. paciencia - Да ти е жив и здрав рожденикът, Майче!
01.04.2014 16:16
Много вълнуващо признание си направила! Това си е направо обяснение в любов. Желая ви дълги години щастие и нека приказката за Истинския герой и неговата обична Принцеса продължи безкрайно! Чудесна музика си подбрала, цял концерт от любими песни. Въобще, празнично е и се радвам много за вас!
С обич и усмивка те посетих:)
цитирай
8. megg - Също като в приказките
01.04.2014 17:57
юнакът, погубил змея, получава най - прекрасната девойка.
Честит да е празникът на твоя Юнак, Мая, и на теб да ти е пълна душата и светла - усмивката! Все така!
Радостна приказна вечер! :)
цитирай
9. makont - Благодаря, Хлорис. Отдавна съм опитомена змия и
01.04.2014 18:01
hloris написа:
С пожелание любовта ви с годините да расте,и твоя верен Истински герой все така
да блести с чар и очарование в твоите очи,а ти в неговите да си Единствената обичана принцеса!
Весел празник!:)

наистина, важното е в нашите очи как изглеждаме. Всичко друго е без значение. Прегръщам те и ти желая хубава пролетна вечер с много усмивки!
цитирай
10. stela50 - Да ти е здрав и честит Рожденика, Майче !
01.04.2014 18:01
Навярно тортата е вече готова, задава се красива празнична вечер...
Май с всички ни е така, познато усещане... бързаме да изпратим,
нямаме търпение да се върнат.
Пожелавам ви дълги години щастливи преживявания, радости,
сбъднатости... за любовта, тя е с вас, вижда се завинаги...
Прегръдки !
цитирай
11. makont - Слушкам, Ерато. До гроб, както се казва,
01.04.2014 18:02
erato7 написа:
Честит рожден ден на съпруга ти, Майче!
Да ти е жив и здрав, да се обичате все така и да се подкрепяте!
Хубава празнична вечер!

нали сключихме и църковен брак, сега и на онзи свят няма пускане. Усмивки!
цитирай
12. makont - И не губи нито миг, звънкай!
01.04.2014 18:03
benitta написа:
Усмихнах се от първите две думи! Точно сутринта казвах същите, а после набирах познатия номер, да питам, няма ли път към вкъщи, че ми липсва вече :)))

Да ти е честит Рожденика, Майче! Хубаво е, че си липсвате, а в тези моменти ние страничните "намазваме" - четем разни ей такива нещица, като твоето днес.
Много мило, много забавно. Чакай да звънна и аз пак.....

Усмихнат празник и любов по много!

Тази любов е като при Мечо Пух, колкото повече, толкова повече. По много и при теб и никога да не свършва. Усмивки и хубава вечер!
цитирай
13. makont - Хей Анич, разбира се,
01.04.2014 18:06
zabavnata написа:
Да направиш най-вкусната торта за твоя спасител.

врътвам едно тирамису за 15 минути. Страхотно става, децата си облизват пръстите. Ей, много Ви голяма групата. При тези едри кутрета ние сме като запетайки, нщо, че сме понапълнели и сме станали като табуретки. Някоя сутрин трябва да пием кафенце в парка, сега времето е разкошно, н като си само с твоето хъски, че иначе А групата да не схруска Б групата. Усмивки и хубава вечер!
цитирай
14. makont - Изобщо, като в приказките, Стани!
01.04.2014 18:08
sestra написа:
и много да му се услади тортата, Мая, и за любовта още любов да иде. И ти да си жива и здрава :)

Дай боже и в никакъв случай на забавен каданс, няма да влизаме в историята, я. Аз съм си бързак по рождение. Не мирясвам на едно място. Усмивки и благодаря за пожеланията. Голяма усмивка от мен и пожелание за една приказна пролетна вечер, мнооого романтична!
цитирай
15. makont - Ще спретна, аз обичам да приготвям такива домашни празници,
01.04.2014 18:10
flymore написа:
Радвайте се на всеки миг заедно!
Спретни му усмихната изненада и бъдете щастливи!

колкото и да съм изморена, това ме вдига на крака и ми дава сили. Благодаря за хубавите пожелания. Обещавам щастливо да се обичаме до края на света. Усмивки!
цитирай
16. makont - Знам Вася, ти си от хората, които се радват, когато другите са щастливи,
01.04.2014 18:14
paciencia написа:
Много вълнуващо признание си направила! Това си е направо обяснение в любов. Желая ви дълги години щастие и нека приказката за Истинския герой и неговата обична Принцеса продължи безкрайно! Чудесна музика си подбрала, цял концерт от любими песни. Въобще, празнично е и се радвам много за вас!
С обич и усмивка те посетих:)

това се усеща. И аз се научих така, да се радвам на всичко хубаво и при мен и при другите. Това прави живота много по-лек, по-щастлив. Някак си и отношенията с любимите хора изчиства. Тази наша любов вече е стара като света, но не свършва. Мина на друго ниво, така, че сме станали като децата. Непрекъснато се търсим и не можем един без друг. Дано задълго е така, наистина. Усмивки за теб и много обич!
цитирай
17. makont - Как ме разсмя с този змей и принцесата,
01.04.2014 18:16
megg написа:
юнакът, погубил змея, получава най - прекрасната девойка.
Честит да е празникът на твоя Юнак, Мая, и на теб да ти е пълна душата и светла - усмивката! Все така!
Радостна приказна вечер! :)

ами, нека да е приказка. Приказките винаги са със щастлив край. А аз искам щастлива продължителност, дълго, дълго... Усмивки, Мег. Много обич и за теб и прекрасна пролетна вечер!
цитирай
18. makont - Таничка, съмняваш ли се. Оправна булка съм,
01.04.2014 18:17
stela50 написа:
Навярно тортата е вече готова, задава се красива празнична вечер...
Май с всички ни е така, познато усещане... бързаме да изпратим,
нямаме търпение да се върнат.
Пожелавам ви дълги години щастливи преживявания, радости,
сбъднатости... за любовта, тя е с вас, вижда се завинаги...
Прегръдки !

като се развъртя и хоп, тортичката готова. С любов и маскарпоне. Благодаря ти и нека не е завинаги, а до края... Усмивки и хубава вечер и за теб!
цитирай
19. kasnaprolet9999 - Страхотна изповед, звучи трога...
01.04.2014 18:44
Страхотна изповед, звучи трогатено-смешно, съвсем в твой стил. Клипчето е много подходящо за случая, той е търсил да срещне момиче като теб. И ако все още се съмняваш иди в Двореца на земята и хората да видиш опасни змии, та да ти олекне на душата:)))
цитирай
20. mt46 - Поздрави!...
01.04.2014 19:06
Да, някои хубави работи стават на шега...
Приятна вечер!...
цитирай
21. bven - Честит празник на двама ви!
01.04.2014 20:35
Ето нещо сериозно за Нея и Него: http://www.youtube.com/watch?v=0O4VeO7lvzQ
На здраве!
цитирай
22. ivana59 - Ех, Майче, хвърковато и безгрижно преминавате през времето...
01.04.2014 20:39
Какво значи "да опитомиш"?
- Това е нещо отдавна забравено. Значи "да се обвържеш".

Да сте здрави и много щастливи заедно!
цитирай
23. precoria - Честито, задушевно и празнично да е тържеството!
01.04.2014 21:42
Нека всички врати се отварят пред вас!
Щастие ти желая ,Мая,първоаприлско, но истинско!!!
Бъди силна както досега!
цитирай
24. tota - БЯГАЙ, ОБИЧАМ ТЕ
01.04.2014 22:52
Майче, напълни ми душата!
Дай Боже, все така да сте и все така с обич да описваш житейския Ви път!

Честит рожден ден на твоето момче - юнак! Честит празник!
Наздраве - за здраве!! Благословени да сте!!
цитирай
25. mileidi46 - !!
01.04.2014 23:15
Красиво и романтично признание...бъдете благословени!!
за цял живот...:))
цитирай
26. katan - Най- напред: ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН НА ГЕРОЯ,
01.04.2014 23:21
който се е бил с триглав змей, за да спаси две невинни момичета!!!!
Много леко и приятно си описала една любов непреходна, Майче!
С усмивка пиша коментара и ми е хубаво на душата за теб, за Героя и за това, че си липсвате!
Бъдете щастливи /това е благословия!:)/!
цитирай
27. planinitenabulgaria - Господ е създал човека, за да се грижи за жената до себе си! И за другите, разбира се.
01.04.2014 23:56
Но човек, убил това съвършенство, змията, не намирам за особено съвършен.
Честит ден на хумора!
цитирай
28. dinkov - Динков
02.04.2014 03:24
Рожден ден, торта,
малко суетня,
пожелание за много
щастливи дни
с любимия мъж на
таз влюбена жена.
Ицко
цитирай
29. veninski - Здраве, обич и успехи!
02.04.2014 07:08
Здраве, обич и успехи!
цитирай
30. malchaniaotnadejda7 - Майче, Честит празник и честити да сте! :)
02.04.2014 08:55
При мен още си е първи април и макар и позакъснели, но от сърце, топли благопожелания за здраве, щастие и благоденствие в дома на сърцата ви! Любовта ви е вярна, а и вие на нея и нека винаги ви дарява с тези нежни и безкрайни, само ваши си пролетни пожари от незабрава, трепет, копнежност и любов! А ти си същото онова 16 годишно девойче в своите чувства, а и в усмивката и блясъка на очите ти! И затова със сигурност има вина и истинският герой на сърцето ти! Наздраве и на многая лета! Прегръдки! :)
цитирай
31. sestra - Мая, честит следпразничен ден :)
02.04.2014 09:33
makont написа:
sestra написа:
и много да му се услади тортата, Мая, и за любовта още любов да иде. И ти да си жива и здрава :)

Дай боже и в никакъв случай на забавен каданс, няма да влизаме в историята, я. Аз съм си бързак по рождение. Не мирясвам на едно място. Усмивки и благодаря за пожеланията. Голяма усмивка от мен и пожелание за една приказна пролетна вечер, мнооого романтична!

Не мисля, че тук е мястото да си обяснявам идеите, но... ти го каза и отговарям. Забавен каданс няма нищо общо с бавна скорост, а със съсредоточаване по-скоро, една промяна във вниманието. Моля ви ти се.... Х:) И с най-хубави пожелания все така.
цитирай
32. martito - :))) Дотича при теб, нали:)) Да ти е ...
02.04.2014 10:39
:))) Дотича при теб, нали:)) Да ти е жива и здрава половинката и много, много да се обичате:)
Прекрасна си... как да поиска друга, как да не поиска да се върне при теб по-рано:))) Гушни си мъжа и го поглези дотолкова, че да иска и още:)))))
цитирай
33. joysii - Абе милото, си е най-мило! Всичко ...
02.04.2014 11:03
Абе милото, си е най-мило!
Всичко останало е дрън-дрън.
Прати го пак някъде за ден-два, че като се връща е мноооого готино....слушай патИло.:):):):):)
Поздрави, миличка!
цитирай
34. dorichela - Маконт,
02.04.2014 11:47
ох... едно хубаво ми става като прочета такива работи:) Да сте живи и здрави и все така да се обичате, пу! :)
цитирай
35. scarlety - Maйче,
02.04.2014 12:49
Пази и обичай и трите момчета, а на другарчето ти честито и всичкото здраве на света!
цитирай
36. sande - Поздрави за поетичното откровение!
02.04.2014 14:11
НАЙ-ХУБАВОТО




Измислица е всяка друга хубост,
макар да има хубави неща.
Най-хубаво е всъщност да си влюбен,
за да откриеш че си бил с душа.

Дори дъждът на влюбен ми прилича,
защото към земята се стреми.
Най-хубаво е всъщност да обичаш.
Най-хубавият миг е оня миг,
във който ти разбираш, че си влюбен,
забравил за рождения си ден.
Защото всички дни са толкоз хубави,
че ти приемаш всеки за рожден.

Велин Георгиев
цитирай
37. makont - Вени, трогателно-смешен е целият живот,
02.04.2014 15:11
kasnaprolet9999 написа:
Страхотна изповед, звучи трогатено-смешно, съвсем в твой стил. Клипчето е много подходящо за случая, той е търсил да срещне момиче като теб. И ако все още се съмняваш иди в Двореца на земята и хората да видиш опасни змии, та да ти олекне на душата:)))

изпъстрен е с какви ли не перипетии, изблици на чувства, върховни моменти.. Изобщо има от всичко. Не е толкова розово, но не е и черно. Цветно и пъстро е и има от всичко по малко. Това е пълното щастие. Все пак животът не е крем карамел. Прегръщам те!
цитирай
38. makont - За това и до сега всичко правим почти на шега,
02.04.2014 15:13
mt46 написа:
Да, някои хубави работи стават на шега...
Приятна вечер!...

в края на крайщата с чувство за хумор по-леко се живее. Усмивки, Марине!
цитирай
39. makont - Уха, страхотен танц.
02.04.2014 15:23
bven написа:
Ето нещо сериозно за Нея и Него: http://www.youtube.com/watch?v=0O4VeO7lvzQ
На здраве!

Алегорично, всъщност така танцуваме цял живот, за да можем да бъдем щастливи. Благодаря и много усмивки от мен!
цитирай
40. makont - Здравей Ваничка. Да, обвързване,
02.04.2014 15:24
ivana59 написа:
Какво значи "да опитомиш"?
- Това е нещо отдавна забравено. Значи "да се обвържеш".

Да сте здрави и много щастливи заедно!

аз не мога без него. За ман свободата значи това, свобода в обвързването. И така съм си щастлива, нищо, че минавам за патица сигурно в очите на другите. Усмивки за теб, ти ме разбра!
цитирай
41. makont - Силна съм. За голяма любов трябва голяма сила,
02.04.2014 15:27
precoria написа:
Нека всички врати се отварят пред вас!
Щастие ти желая ,Мая,първоаприлско, но истинско!!!
Бъди силна както досега!

защото не всичко е в розово. Когато преминаваме през тъмните тунели на неразбирателството или през цветните виражи на щастието, трябва пълно отдаване. И тъгата и щастието са силни, емционалната обвързаност не е лесно нещо. Благодаря ти, бъди щастлива и ти. Усмивки!
цитирай
42. makont - Зсмях се на твоето пу-пу. Баба ми казваше,
02.04.2014 15:29
vostroto написа:
:)Пу-пу!:) ЧРД, весело и романтично изкарване на празника!:)

пу, да те поакат кокошките. Не се страхувам от уроки. Завистта не може да е по-силна от човешкото щастие и любовта. Винаги съм си мислела, че отрицателната енергия няма власт над положителната. Усмивки и благодаря!
цитирай
43. makont - Благодаря ти, Ати. Щастлива съм, когато някой се радва заедно с мен.
02.04.2014 15:31
tota написа:
Майче, напълни ми душата!
Дай Боже, все така да сте и все така с обич да описваш житейския Ви път!

Честит рожден ден на твоето момче - юнак! Честит празник!
Наздраве - за здраве!! Благословени да сте!!

Напоследък това е все по-рядко се среща. Да бъдеш щастлив с щастието на другите е израстване в духовно отншение, а ти си го постигнала. Поклон! И благодаря!
цитирай
44. makont - Благодаря, Милейди!
02.04.2014 15:32
mileidi46 написа:
Красиво и романтично признание...бъдете благословени!!
за цял живот...:))

Дай боже всекиму! Прегръдки от мен и до скоро. Все някога ще се засечем по Видинско.
цитирай
45. makont - Благодаря ти Катя!
02.04.2014 15:37
katan написа:
който се е бил с триглав змей, за да спаси две невинни момичета!!!!
Много леко и приятно си описала една любов непреходна, Майче!
С усмивка пиша коментара и ми е хубаво на душата за теб, за Героя и за това, че си липсвате!
Бъдете щастливи /това е благословия!:)/!

Знаеш ли как ме радват хората, които умеят да се усмихнат на чуждото щастие. Все по-малко стават. Искам да живеем в такъв свят, всеки да се радва на постигнатото от другия. Някога, може би в друг живот ще бъде така. Радвам се, че се усмихна на моя разказ. Аз някак си не умея да се справям с художествените измислици, пиша за моя живот и това, че съм донесла усмивка на някой за мен е голяма чест. Щастлива бъди!
цитирай
46. makont - За мен той е съвършен.
02.04.2014 15:42
planinitenabulgaria написа:
Но човек, убил това съвършенство, змията, не намирам за особено съвършен.
Честит ден на хумора!

тогава е бил на 15-16 години, времената бяха други. Какво бихте казали за ловците. Те избиват доста животни, ей така за удоволствие, при това хора на възраст, напълно съзнавайки, че унищожават природата и видове, които са застрашени. А моят съпруг е бил почти дете на тази възраст, не знам дали това да се представи за юнак, или наистина, желанието да ни успокои от нашия ужас са го накарали да убие животинката, така, че аз му прощавам. Когато, ако някога ми се наложи(да не дава Бог) да избирам друг мъж до себе си, непременно ще се допитам до Вас по отношение насъвършенството. Усмивки!
цитирай
47. makont - Ице, много благодаря за поетичното послание,
02.04.2014 15:47
dinkov написа:
Рожден ден, торта,
малко суетня,
пожелание за много
щастливи дни
с любимия мъж на
таз влюбена жена.
Ицко

много е хубаво и е от сърце. Това много ценя в хората. Усмивки!
цитирай
48. makont - Благодаря, дай боже всекиму!
02.04.2014 15:48
veninski написа:
Здраве, обич и успехи!

Поздрави!
цитирай
49. makont - Наденце, връщай се, че липсваш!
02.04.2014 15:50
malchaniaotnadejda7 написа:
При мен още си е първи април и макар и позакъснели, но от сърце, топли благопожелания за здраве, щастие и благоденствие в дома на сърцата ви! Любовта ви е вярна, а и вие на нея и нека винаги ви дарява с тези нежни и безкрайни, само ваши си пролетни пожари от незабрава, трепет, копнежност и любов! А ти си същото онова 16 годишно девойче в своите чувства, а и в усмивката и блясъка на очите ти! И затова със сигурност има вина и истинският герой на сърцето ти! Наздраве и на многая лета! Прегръдки! :)

Благодаря ти! Прегръщам те и ти се усмихвам с най-сърдечната си усмивка!
цитирай
50. makont - Не мога да се съсредоточа, Стани!
02.04.2014 15:52
sestra написа:
makont написа:
sestra написа:
и много да му се услади тортата, Мая, и за любовта още любов да иде. И ти да си жива и здрава :)

Дай боже и в никакъв случай на забавен каданс, няма да влизаме в историята, я. Аз съм си бързак по рождение. Не мирясвам на едно място. Усмивки и благодаря за пожеланията. Голяма усмивка от мен и пожелание за една приказна пролетна вечер, мнооого романтична!

Не мисля, че тук е мястото да си обяснявам идеите, но... ти го каза и отговарям. Забавен каданс няма нищо общо с бавна скорост, а със съсредоточаване по-скоро, една промяна във вниманието. Моля ви ти се.... Х:) И с най-хубави пожелания все така.

И аз не мога да го обясня. Много хора чакат на мен, т.е. разчитат и аз не мога да предам никой. Това ме ограничава в моето собствено развитие, но здраве да е. Прегръщам те!
цитирай
51. makont - Мартичко, не знам дали има по-глезен мъж от него.
02.04.2014 15:54
martito написа:
:))) Дотича при теб, нали:)) Да ти е жива и здрава половинката и много, много да се обичате:)
Прекрасна си... как да поиска друга, как да не поиска да се върне при теб по-рано:))) Гушни си мъжа и го поглези дотолкова, че да иска и още:)))))

Те са чувствителни и нежни същества и трябва много нежно да се пипа. Усмивки от мен!
цитирай
52. makont - Така поддържаме огъня, Джойс.
02.04.2014 15:56
joysii написа:
Абе милото, си е най-мило!
Всичко останало е дрън-дрън.
Прати го пак някъде за ден-два, че като се връща е мноооого готино....слушай патИло.:):):):):)
Поздрави, миличка!

Само една истинска жена може да го усети, да разбере до кога, колко и как. Благодаря ти!
цитирай
53. makont - Дорич, ти си такова слънчево създание!
02.04.2014 15:57
dorichela написа:
ох... едно хубаво ми става като прочета такива работи:) Да сте живи и здрави и все така да се обичате, пу! :)

Благодаря ти!
цитирай
54. makont - Ади, тъй ми било писано, само мъже около мен,
02.04.2014 15:58
scarlety написа:
Пази и обичай и трите момчета, а на другарчето ти честито и всичкото здраве на света!

обаче кученцата са ми женски, и така поддържам равновесието. Прегръщам те, Ади!
цитирай
55. makont - Благодаря ти, Санде! Точно на място.
02.04.2014 16:00
sande написа:
НАЙ-ХУБАВОТО




Измислица е всяка друга хубост,
макар да има хубави неща.
Най-хубаво е всъщност да си влюбен,
за да откриеш че си бил с душа.

Дори дъждът на влюбен ми прилича,
защото към земята се стреми.
Най-хубаво е всъщност да обичаш.
Най-хубавият миг е оня миг,
във който ти разбираш, че си влюбен,
забравил за рождения си ден.
Защото всички дни са толкоз хубави,
че ти приемаш всеки за рожден.

Велин Георгиев

Ако трябва да бъда честна, значи всеки ден е Рожден. Обичам да обичам. Усмивки!
цитирай
56. mileidi - Поздрави :))
03.04.2014 09:50
Прекрасно казано - НАЙ - ХУБАВОТО ... Обичам да обичам ...Усмихнат ден !
makont написа:
sande написа:
НАЙ-ХУБАВОТО




Измислица е всяка друга хубост,
макар да има хубави неща.
Най-хубаво е всъщност да си влюбен,
за да откриеш че си бил с душа.

Дори дъждът на влюбен ми прилича,
защото към земята се стреми.
Най-хубаво е всъщност да обичаш.
Най-хубавият миг е оня миг,
във който ти разбираш, че си влюбен,
забравил за рождения си ден.
Защото всички дни са толкоз хубави,
че ти приемаш всеки за рожден.

Велин Георгиев

Ако трябва да бъда честна, значи всеки ден е Рожден. Обичам да обичам. Усмивки!

цитирай
57. martiniki - :)
03.04.2014 19:39
Живи и здрави да сте! Все така заедно!
цитирай
58. magnoliya - Честито на рожденика! Здраве, щ...
03.04.2014 21:50
Честито на рожденика! Здраве, щастие и много любов ви пожелавам!
цитирай
59. monaliza121 - Целувки, Майче! И поздрав за теб и ...
04.04.2014 23:22
Целувки, Майче! И поздрав за теб и твоя герой:))

https://www.youtube.com/watch?v=1bGOgY1CmiU
цитирай
60. ckarlet - Да ти е жив и здрав любимия, Мая! И аз ...
05.04.2014 20:30
Да ти е жив и здрав любимия, Мая! И аз имам познати родени на тази дата. На шефа дъщеря му също е родена тогава. Пристига и ме черпи. А аз му казвам, че се шегува:) А той дори ми се обиди:)
И аз в къщи си имам овенче:)
Много здраве и щастие за цялото семейство!
цитирай
61. vilish - Мили откровения, Мая!
06.04.2014 16:34
Типично за теб! Пътят ви, рамо до рамо, да бъде осеян с обич, усмивки, незабравими, красиви моменти!
цитирай
62. harvi - Ако ти кажа, че съвсем благородно ти завиждам, не знам дали ще ми повярваш :)
07.04.2014 00:06
Да запазиш ученическата си любов и то избухнала при такива вълшебни обстоятелства - това се казва щастие и то рядко срещано! Да си липсвате и да се протягате един към друг - това е сбъдната мечта за вас и копнеж за други, не толкова късметлии като вас :))) Пожелавам ти вашата приказка никога да не свършва и да хапвате тирамису още дъъъъъъъъъъълги години! И да знаеш, че той е избрал истинската принцеса ;)
Поздрави, Майче!
цитирай
63. makont - Благодаря ти, Милейди! Една любов ни остана,
07.04.2014 11:00
mileidi написа:
Прекрасно казано - НАЙ - ХУБАВОТО ... Обичам да обичам ...Усмихнат ден !
makont написа:
sande написа:
НАЙ-ХУБАВОТО

трябва да обичаме истински. Поздрави и влюбена и слънчева нова седмица ти желая!


Измислица е всяка друга хубост,
макар да има хубави неща.
Най-хубаво е всъщност да си влюбен,
за да откриеш че си бил с душа.

Дори дъждът на влюбен ми прилича,
защото към земята се стреми.
Най-хубаво е всъщност да обичаш.
Най-хубавият миг е оня миг,
във който ти разбираш, че си влюбен,
забравил за рождения си ден.
Защото всички дни са толкоз хубави,
че ти приемаш всеки за рожден.

Велин Георгиев

Ако трябва да бъда честна, значи всеки ден е Рожден. Обичам да обичам. Усмивки!


цитирай
64. makont - Полагаме всички усилия, Доре.
07.04.2014 11:01
martiniki написа:
Живи и здрави да сте! Все така заедно!

Дай боже всеки му, здрави и голяма любов. Прегръщам те и ти желая една хубава пролетна седмица!
цитирай
65. makont - Цвете, Цвете, чудно Цвете...
07.04.2014 11:02
magnoliya написа:
Честито на рожденика! Здраве, щастие и много любов ви пожелавам!

Здраве и любов, друго какво ни трябва. Благодаря ти. Желая от сърце същото и на теб и много усмивки!
цитирай
66. makont - Тинче, моят герой, засмях се,
07.04.2014 11:04
monaliza121 написа:
Целувки, Майче! И поздрав за теб и твоя герой:))

https://www.youtube.com/watch?v=1bGOgY1CmiU

обаче наистина тогава с очите на 15 годишно момиче така ми се е видял. И сега си е герой, юначага. Порасна и стана голям. Много усмивки и слънчице през новата седмица!
цитирай
67. makont - Скарлет, ах тези зодии.
07.04.2014 11:05
ckarlet написа:
Да ти е жив и здрав любимия, Мая! И аз имам познати родени на тази дата. На шефа дъщеря му също е родена тогава. Пристига и ме черпи. А аз му казвам, че се шегува:) А той дори ми се обиди:)
И аз в къщи си имам овенче:)
Много здраве и щастие за цялото семейство!

Представяш ли си как съжителстваме толкова години две рогати, аз телец, той овен. Все се бодем с рогите, кой да води парада, но някак си успяваме да се обичаме, между другото. Усмивки. Много красива, слънчева и спокойна седмица!
цитирай
68. makont - Здравей, рамо до рамо, това ми харесва,
07.04.2014 11:06
vilish написа:
Типично за теб! Пътят ви, рамо до рамо, да бъде осеян с обич, усмивки, незабравими, красиви моменти!

когато има на кого да се опреш с обич е лесно. Дай боже всеки му. Усмивки от мен и слънчева седмица!
цитирай
69. makont - Благодаря ти Харви, ей сега се врътнах по принцесовски,
07.04.2014 11:12
harvi написа:
Да запазиш ученическата си любов и то избухнала при такива вълшебни обстоятелства - това се казва щастие и то рядко срещано! Да си липсвате и да се протягате един към друг - това е сбъдната мечта за вас и копнеж за други, не толкова късметлии като вас :))) Пожелавам ти вашата приказка никога да не свършва и да хапвате тирамису още дъъъъъъъъъъълги години! И да знаеш, че той е избрал истинската принцеса ;)
Поздрави, Майче!


така ми стана хубаво от твоя коментар. Красива е такава любов, но не е лесна. Не е лесно да я опазиш и съхраниш от всички изпитания, на които сме били подложени. Рецептата е много обич, свиване на егото Аз и преминаване в егото НИЕ. В противен случай нещата не се получават. Дълги години се възпитавах да обичам и се получи. Усмивки и много лека и успешна седмица!
цитирай
70. donchevav - Почти като опитомената лисица на ...
08.04.2014 16:48
Почти като опитомената лисица на Малкия принц! И също толкова красиво и добро чувство, издаващо благородство и нежна влюбеност! Дано му се радвате в здраве и щастие до века! Поздрави!
цитирай
71. usmivka99 - Супер! :)
08.04.2014 20:11
И все така да е :))
цитирай
72. vestige - Попадам
08.04.2014 22:08
на един много щастлив пост :) Макар и със закъснение - здраве, щастие и късмет на рожденика. И ти да си много щастлива с него :)
цитирай
73. makont - Благодаря, точно е сравнението с
09.04.2014 13:43
donchevav написа:
Почти като опитомената лисица на Малкия принц! И също толкова красиво и добро чувство, издаващо благородство и нежна влюбеност! Дано му се радвате в здраве и щастие до века! Поздрави!

Лисицата и Малкият принц. Само, че при нас този момент на "опипване на почвата" бе много кратък, с първата поява и хлът... Усмивки, дай боже истинска и красива любов всекиму!
цитирай
74. makont - Благодаря ти Усмивчице,
09.04.2014 13:44
usmivka99 написа:
И все така да е :))

така ще бъде, обещавам. Още усмивки от мен!
цитирай
75. makont - В този живот има и щастие и то трябва да бъде споделено,
09.04.2014 13:45
vestige написа:
на един много щастлив пост :) Макар и със закъснение - здраве, щастие и късмет на рожденика. И ти да си много щастлива с него :)

благодаря за хубавото пожелание. да се връща, обич и щастие и при теб!
цитирай
76. faktifakti - аз малко късно дойдох,
09.04.2014 17:35
но да ти е жива и здрава духовната ти половинка.
както винаги си разказала увлекателно с неоспоримо чувство за хумор.
прегръдки
цитирай
77. aip55 - Щастливо пътуване....... в
13.04.2014 16:16
живота с твоята половинка! А за самотата не се безпокой, човек свиква на всичко, щом му се наложи....Спорна седмица Мак.....
цитирай
78. ishchel - Живи, здрави и заедно
14.04.2014 14:44
още дълги години!

И внимателно с тортичките ..............калорични са:)

цитирай
79. makont - Благодаря ти Ева!
14.04.2014 17:09
faktifakti написа:
но да ти е жива и здрава духовната ти половинка.
както винаги си разказала увлекателно с неоспоримо чувство за хумор.
прегръдки

Много здраве и обич и за теб. Светли празници!
цитирай
80. makont - Страх ме е от самотата
14.04.2014 17:11
aip55 написа:
живота с твоята половинка! А за самотата не се безпокой, човек свиква на всичко, щом му се наложи....Спорна седмица Мак.....

и за това се ядосвам, когато насила я предизвиквам, ей така от няма нищо. Трябва да се радваме на всеки миг заедно, защото никой не знае докога ще е. Дай Боже задълго. Усмивки и Светли празници!
цитирай
81. makont - Калорични, но вкусни!
14.04.2014 17:12
ishchel написа:
още дълги години!

И внимателно с тортичките ..............калорични са:)


Хапването е най-продължителното удоволствие, а аз съм телец, все тортички и шоколад са ми в главата. Усмивки и хубави празници!
цитирай
82. metlichina - честити да сте...
23.04.2014 22:54
заедно... светли и щастливи дни за вас...
пожелавам от сърце..
цитирай
83. makont - Благодаря ти, задължително ще се стараем да бъде така.
28.04.2014 16:18
metlichina написа:
заедно... светли и щастливи дни за вас...
пожелавам от сърце..

Усмивки и много щастие и за теб!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: makont
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3032578
Постинги: 148
Коментари: 8110
Гласове: 44538
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031