Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.07.2014 09:55 - На моето дете - Началото 1
Автор: mirra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2312 Коментари: 0 Гласове:
0



Мое Слънце,
понякога е трудно да изкажеш всичката, болка радост и усещането че си блаогсловен. Не винаги сме готови да оценим изцяло това което ни се поднася, затова сега ще ти разкажа за моята сладка благословия- за теб. Нека когато трябва, ти припомни коя си всъщност и че имаш всичко на този свят, стига да протегнесш ръчички....
Всички бебета ми изглеждаха еднакви- пухкави мини човечета. Малката пластмасова пръчица ми оповести че в мен расте живот, когато изобщо не съм предполагала че съм готова за това пътешествие. Реших че имам зравословен проблем, сериозен, бях готова да чуя много лоши неща, но не и това. Изчаках баща ти да излезе направих теста и първият човек на който казах минутки след като разбрах беше леля ти. Тя щеше да се зарадва, докато аз осъзнавах случилото се. Тя се разтопи от щастие, за съжаление беше далеч в Лондон, а много искаше да бъде леля...........Тати погледна теста и с най-невъзмутимата физиономия само каза :
 - Знаех си,кажи ми нещо ново...........
Така започнна нашата история. Започна обикаляне по лекари, докато избрем нашата акушер - гинеколожка. През прекрасните девет месеца в който ти от малка тоица се превръщаше в човече, ни се случиха много неща. Изведнъж станахме център на нашата малка вселена - баби дядовци, лели, таковци, приятели ни гледаха като писано яйце.
Като невръсна малка точка ти беше най-малкият археолог на  уникален некропол. реализирахме първият си проект заедно, снимахме се в телевизионно предаване, написхме първата си брошура, открихме изложби,  Създадохме уникални неща, ходихме на концерти и театри - беше много бурно и изпълнено с емоции.
Тъй като аз (както всички жени от рода ни :) съм една голяма паника, редовно се шашках дали всичко с теб е наред, затова с тати си имахме ритуал, всеки ден той слагаше ръка на корема ми - твоята къщичка и проверяваше какво правиш. Ти явно обичаше тази игра, защото винаги почукваше в отговор.... Още тогава ти стана на тати момичето. Коремчето ми растеше с него и ти, всеки ден имае ново усещане - ритник, потуване, търкулване....Наближаваше март, а аз вече нямах търпение да те видя и да те гушна. Винаги когато бяхме на преглед ти се криеше, трудно успяхме да видим личицето ти и пола. На първото ни посещение, отидохме с мислълта че ще се запознаем с нашето малко момченце, бяхме сигурни че ще си малък господин. Лекарката обаче каза че ще си момиченце, татко ти направи такава физиономия, че сестрата не се сдържа да се изсмее. Леля естествено беше много щастлива че ще си има малка племеничка. През декември леля реши че ще се върне в България, за да се запознаете лично, преди да се родиш. Избра си 17.03. - 12 дни преди оакваната ти поява. Всеки ден тя ти обясняваше че трябва дя се родиш след 17-ти март. Ти обаче имаше други планове..............



Тагове:   бебета,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mirra
Категория: Тя и той
Прочетен: 457932
Постинги: 229
Коментари: 864
Гласове: 5373
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031