Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2014 17:25 - От една стара тетрадка - 3
Автор: tota Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1487 Коментари: 2 Гласове:
19

Последна промяна: 28.07.2014 17:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
От една стара тетрадка - 3 Нещо, което ме е впечатлило:
........
"„...След като стъклената врата се затвори след Дориан, лорд Хенри погледна херцогинята с леко присвити очи.
-Много ли си влюбена в него? - попита той. Загледана в пейзажа, тя не отвърна веднага.
-Бих искала и аз да знам
Той поклати глава.
-По – добре е, че не знаеш, би могло да бъде фатално.Именно неувереността ни пленява. Неяснотата придава на нещата очарование.
- Но може и да ни подведе да объркаме пътя.
- Всички пътища свършват на едно място, скъпа Гладис.
- А кое е то?
- Разорачованието. .........”

Из Оскар Уайлд Портретът на Дориан Грей, С, 1981, с. 217

image


https://www.youtube.com/watch?v=SOoOQLm9TMc








Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. megg - Добър вечер, мила Ати!
28.07.2014 20:33
Знаеш ли откога не съм препрочитала този роман ... По - често разлиствам приказките му, любимата ми е " Славеят и розата ", ето какво съм подчертала от нея в своя екземпляр на книгата: " Сладък е дъхът на глогината и сладки са сините камбанки, които се таят в долината, изтравничето, което цъфти по хълмовете. Но все пак, любовта е по - силна от живота ... " Благодаря за споделеното! И - за музиката!
Приятна вечер!
цитирай
2. tota - Знаеш ли откога не съм препрочитала ...
28.07.2014 20:51
megg написа:
Знаеш ли откога не съм препрочитала този роман ... По - често разлиствам приказките му, любимата ми е " Славеят и розата ", ето какво съм подчертала от нея в своя екземпляр на книгата: " Сладък е дъхът на глогината и сладки са сините камбанки, които се таят в долината, изтравничето, което цъфти по хълмовете. Но все пак, любовта е по - силна от живота ... " Благодаря за споделеното! И - за музиката!
Приятна вечер!


Добър вечер, мила Мег! И аз не съм я разтваряла отдавна. Няколко откъса съм записала преди време. Харесва ми умението му да разкрива нещата от живота и да поставя ударение на пътя на самопознанието. Според него това е най-трудният път, който всеки от нас изминава. А " Славеят и розата " се чете с удоволствие. Оскар Уайлд е преди всичко голям майстор на разказа. Нима може някой да се противопостави на силата на любовта?
Приятна вечер!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tota
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12150385
Постинги: 1346
Коментари: 16857
Гласове: 70667
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031