Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2014 10:10 - Дъщеря на нощта* и хаоса
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3270 Коментари: 0 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Ако не се лъжа, Тери Пратчет беше измислил една богиня на загубените вещи и нещата заклещени в чекмеджета.

Аз проблеми с неща, заклещени в чекмеджета нямам, вероятно по простата причина, че и чекмеджета много нямам, но виж на загубените вещи съм богиня. И то богиня с късмет, защото в по-честия случай ги намирам въпросните загубени вещи, само че не веднага.

Последният изключително дразнещ случай е от преди няколко дни, когато си бях „загубила“ очилата. А един ден без очила пред компютъра е изтезание и направо полудявам. Повече полудявам само като си помисля каква съм заспала червена шапчица, та да си загубя нещо. Или да мина покрай него 5 пъти и чак на 6-тия да го видя. Защото такъв се оказа случая с очилата. Те си стояли на раклата през цялото време, а аз минах от там 5 пъти и не ги видях. То, вярно, че раклата е венге, а те са с тънички черни рамки, ама чак пък толкова да не ги видя.

И нямах никакви спомени прибрала ли съм се с очила или не, та се наложи да звъня на приятелката си и да я питам дали докато се разделяхме предишната вечер и си говорехме по средата на пътя, бях с очила или не бях. Тя ми каза, че съм била с очилата, но аз толкова вече не вярвах на себе си, че неверието ми се пренесе и на нея и трябваше с усилие да си наложа да и повярвам.

Също така често изчезват от апартамена ми дрехи. И не говоря за случаите на изчезване на прашки от простора, защото това е явно вече нормално явление, след като и сестра ми се оплака наскоро за същия проблем. /И тя и аз сме на първия етаж – да не си помислите, че има летящи крадци на прашки./

Сетя се от време на време за някоя дрешка, дето ми се е приносила, потърся я тук, потърся я там, но не я намеря. Овикам детето, че ми я е взело, щото съм сигурна, че виновника за изчезването е друг, а не аз, а е задължително да има виновник ... и после ме е срам, щото се окаже, че тя няма нищо общо, разбира се, просто всички липси са плод на хаоса, който се вихри около мен.

Та, това е цялата работа. Не съм Дъщеря на нощта аз, Дъщерята на хаоса съм и Богинята на загубените вещи ми е първа приятелка.

В новият ми офис си сложих две бюра и една маса, за да има къде да разпростирам и после прибирам книжата и повярвайте ми няма напълно празно чекмедже и няма празно пространство върху бюрата и масата. И вчера се опитах да потърся една оферта и щях да се гръмна, след като не я намерих нито в компа, нито в хаоса около бюрата и масата и тъкмо да се ядосам страшно и да се заканя на всички да въведа ред веднъж завинаги и се оказа, че съм търсила несъществуващ  документ.

Е, реших хаоса да си остане. В него все мога да намеря нещо – сигурна съм, че ако туря ред нищо няма да намеря. :)

*Дъщеря на нощта идва от факта, че съм родена в деня с най-дългата нощ в годината :)




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5598338
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031