Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2015 11:21 - Добри ли се раждаме?
Автор: nalia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1315 Коментари: 3 Гласове:
7



Убедени сме, че човекът е разумно същество. Трудно ни е да приемем обаче, че е и добър по природа.Не е ли въпрос на избор да останем разумни и добри или да изглупеем и занемарим дарбата си? Отговорът ми подсказа клошарчето в кварталната ни градинка във Варна.
Видях го на път за офиса: десетинагодишно дете със светла коса и сини, изсветляващи до кехлибарено около зениците, очи. На студения дъжд беше сложило чехли върху изплетените на ръка чорапи. На другия ден взех със себе си старите маратонки на дъщеря си. Понататък започна то да се оглежда за мен в очакване да му помахам. Също като гларусчето, което се появяваше на терасата ми вкъщи за някое лакомство.
Вчера видях Асенчо да излиза от близката сладкарница с две вафли. Затича се към мен и ми подаде едната:"Земи, земи!", повтаряше той, докато не я прибрах в джоба си.
Продължих по улицата, а слънцето сякаш грейна по-ярко и морето заизпраща отблясъците му...




Гласувай:
10



1. donchevav - Есето много ми хареса! Прав е Пиер - ...
06.02.2015 17:19
Есето много ми хареса! Прав е Пиер - невероятно лаконично, стегнато и точно си съумяла да изразиш това, което някои мислители описват в томове! Душевната чистота, красота и благородство не зависят от стъпалото на социалната стълбица, на която човек се намира - или ако такава зависимост все пак има, тя определено е обратно пропорционална:))) Поздрави, Натали!
цитирай
2. pvdaskalov - Е, подава се зад гърба ти нещо като пирамида...
06.02.2015 17:34
... да, планински връх е, синее се, но това не пречи да си от Варна, както и аз съм вече 54-55 години в София, но съм си Пловдивска майничка. Не можах да обикна София. Не ми трепка сърцето за нея. Единственият град, за който сърцето ми започва да бие лудо, е Прага.
Поздрави!
П и е р
(Не че толкова обичам тъкмо тази модификация ма Петър, колкото, че един от моите приятели, лека му пръст, Карандаш, карикатуристът, тъй ми викаше.)
цитирай
3. nalia - Сърдечно благодаря, Вени!
07.02.2015 13:46
Има на какво да ни научат и децата.
Поздрави
nalia
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nalia
Категория: Изкуство
Прочетен: 396747
Постинги: 87
Коментари: 1341
Гласове: 3709
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930