Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2015 10:14 - ЗАБРАНЕНИЯТ ПЛОД Е ГОРЧИВ Татяна Потапенко
Автор: tota Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4424 Коментари: 9 Гласове:
25


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ЗАБРАНЕНИЯТ ПЛОД Е ГОРЧИВ

Татяна Потапенко

превод: Георги Ангелов

Забраненият плод е горчив.
Под румената му кора прелива отровен сок, а зад дървото се крие онзи, който много иска да опиташ този плод.
Той те увещава да отхапеш поне малко парче, и ако си внимателен, ще почувстваш върху себе си злия му поглед и леденото дихание на смъртта, от което стине кръвта.
Той иска ти да изгубиш всичко, и най-важното - Надеждата, без която просто е невъзможно.
И Вярата, нейната родна сестра.
И така да не познаеш истинската Любов.
Времето изпитва твоята здравина и лекува раните, а претърпелият до край ще се спаси.
Времето пълзи като змия през теб, изглажда твърдостта ти и оставя бръчки по лицето и бяло в косите ти.
Ти се трудиш и на челото ти се появяват бисерните капки на твоите усилия.
Дръж се!
Още малко остана да се мине!
Изтърпи жаждата и теснотията, студа и кишата по пътя и усилията ти няма да бъдат напразни.
И главното - не се предавай!
Поддържат те стотици силни ръце и стотици златни криле ще те укрият от лошото време и опасностите.
Там, напред, те чака Животът.
Забраненият плод е горчив!
Той е смъртоносно отровен!

http://literaturensviat.com/?p=28744

image

 Споделям с Вас, нещо, което ми допадна. Желая Ви добро начало на седмицата и хубав юнски ден!

http://www.youtube.com/watch?v=pUZeSYsU0Uk

http://www.youtube.com/watch?v=Mnhr7wn0noE

http://www.youtube.com/watch?v=D2m6yrRfS9A

http://www.youtube.com/watch?v=sjKcIxVlBvk

 

 













Гласувай:
25



1. injir - Може и да е кисел. :)
08.06.2015 10:31
Може и да е кисел. :)
цитирай
2. tota - Може и да е кисел. :)[/quotе И ...
08.06.2015 10:42
[quote=injir]Може и да е кисел. :)[/quotе

И стипчив! :)

Хубав ден, Мария!
цитирай
3. stela50 - Толкова е трудно понякога... и на горчив плод да устоиш...
08.06.2015 14:44
и на мен ми допадна, размисли ме...
Чудесни клипове.
Хубави юнски дни, Ати !
цитирай
4. donchevav - Ами. . . не знам. Честно казано, с...
08.06.2015 18:59
Ами... не знам. Честно казано, свикнала съм да гледам на забранените неща като на предизвикателства. Бих опитала забранения плод - все едно, пътят на познанието е винаги горчив - и винаги е проба и за вярата, и за любовта, и за приятелството на другите. Но пътят на развитието напред минава през експеримента и риска, през зачеркване на личното. Най-малкото би ми било любопитно - нали съм жена:))))
Поздрави, мила Ати! Хубава вечер!
цитирай
5. megg - Добър вечер, мила Ати!
08.06.2015 20:04
Допадна ми споделеното, но повече като форма - метафоричен изказ, нестандартни провокативни образи (" ... зад дървото се крие онзи, който много иска да опиташ този плод.")... А иначе - струва ми се, че е и така, и не съвсем. Може би горчива е цената, която човек плаща за желанието си; познанието се заплаща с тъга, понякога - със самота, но в повечето случаи си струва, нали така вървим, продължаваме... Допадна ми гледната точка за преодоляване на трудностите, за силата на духа...
Поздрав, мила Ати, благодаря за споделеното, и за музиката - също!
Хубава, много хубава седмица ти желая! :)
цитирай
6. tota - и на мен ми допадна, размисли ме. . . ...
09.06.2015 13:29
stela50 написа:
и на мен ми допадна, размисли ме...
Чудесни клипове.
Хубави юнски дни, Ати !


Да, Танечка, трудно маже да се устои. Случайно попаднах на Татяна Потапенко, а после и на нейната творба, която споделих. Впечатли ме, начина на претворяване на идеята, нейното съвременно звучене. Търсих още една творба, на Олга Кобилянска "В неделя рано билки брала, която не открих публикувана или част от нея. Освен издателствата, които я предлагат. Книга, на украинска писателка, от която преди години бях впечатлена. Имам я оттатък.
Хубав ден, Танечка!
цитирай
7. tota - Ами. . . не знам. Честно казано, с...
09.06.2015 13:33
donchevav написа:
Ами... не знам. Честно казано, свикнала съм да гледам на забранените неща като на предизвикателства. Бих опитала забранения плод - все едно, пътят на познанието е винаги горчив - и винаги е проба и за вярата, и за любовта, и за приятелството на другите. Но пътят на развитието напред минава през експеримента и риска, през зачеркване на личното. Най-малкото би ми било любопитно - нали съм жена:))))
Поздрави, мила Ати! Хубава вечер!


Благодаря, Вени за споделеното във връзка със забранения плод. Наистина е предизвикателство, но и изпитание. Мисля, че всеки един от нас има своя прочит на "Забранения плод".
Светъл юнски ден, Вени!
цитирай
8. tota - Допадна ми споделеното, но повече ...
09.06.2015 13:39
megg написа:
Допадна ми споделеното, но повече като форма - метафоричен изказ, нестандартни провокативни образи (" ... зад дървото се крие онзи, който много иска да опиташ този плод.")... А иначе - струва ми се, че е и така, и не съвсем. Може би горчива е цената, която човек плаща за желанието си; познанието се заплаща с тъга, понякога - със самота, но в повечето случаи си струва, нали така вървим, продължаваме... Допадна ми гледната точка за преодоляване на трудностите, за силата на духа...
Поздрав, мила Ати, благодаря за споделеното, и за музиката - също!
Хубава, много хубава седмица ти желая! :)


Благодаря, Мег, и за коментара и за пожеланията! Споделям твоето виждане за горчивата цена, за тъгата и самотата, които следват. Но ми допадна и "гледната точка за преодоляване на трудностите, за силата на духа..." Нещо, което твърде рядко върви след рана, която можеш сам да си нанесеш, следвайки предизвикателството.
Светъл ден и хубава седмица, Мег:))
цитирай
9. faktifakti - наистина чудесен постинг
10.06.2015 21:48
!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tota
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12186232
Постинги: 1347
Коментари: 16857
Гласове: 70758
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930