Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.07.2018 23:04 - Нещата, които зарадваха душата ми миналата седмица...
Автор: havefun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5311 Коментари: 1 Гласове:
12

Последна промяна: 23.07.2018 23:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Здравейте, реших пак пиша в блога си. От много време не съм писала тук. Ще се постарая да публикувам от врем на време....
Тъй като искам да споделя с вас нещо позитивно, ще ви разкажа за нещата, които ме направиха щастлива миналата седмица...

1. Сготвих супа на моя любим. Беше вкусна и му хареса много. Това ме направи щастлива. Когато виждам човека до себе си щастлив и аз съм щастлива.

image



2. Гледах страхотен филм. 

image

3. Бях на хубава хижа с готина компания, изпратихме залеза и хапнахме в хижата.
(Хижа Еделвайс)

image

image

4. Карах колело за първи път от доста време.


5. Бях на разходка сред природата до Боянско езеро, направихме си пикник...





6. В метрото видях една възрастна жена с голям куфар, който едвам мъкнеше. Изчаках я да излезе от метрото и й предложих да й помогна с куфара по стълбите. Тя много се притесни, но аз настоях. Зарадвах едно старо сърце на една жена. Това зарадва и моята душа!

7. Нахраних едно бездомно коте.

8. Щастлива ме направи и това че с моя любим просто си лежахме и се прегръщахме. 

9. Уикенда направихме един много хубав поход из Рила...



Малките неща радват сърцето! Огледайте се и ще видите положителното покрай вас!
















Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. germantiger - ...
24.07.2018 00:48
Някои от посочените радости за Вас, аз също изпитах тези дни, не всички и не в този ред, разбира се.

Поздрави за конкретния и личен постинг, пишете в блога.

Мен също ме радва Вашия авартар - помня го от преди.

И ме радва не заради банския итн, а заради косите Ви, небето, облаците и отново -като-че ли вятъра в косите Ви.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3523318
Постинги: 1093
Коментари: 2386
Гласове: 1832