Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2018 17:31 - А ти как се молиш??
Автор: lubovakoniamash Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1254 Коментари: 1 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Една старица дойде при мен със следното си смущение:
 

- Ето, цял живот се моля, и сутрин и вечер, и през деня, постоянно се моля и вътре в себе си. Но Бог защо не ми отговаря. Постоянно ме мъчи този въпрос, и нямам покой! Защо е така невнимателен Той към мен?
 

- А ти как се молиш? – поинтересувах се аз.
 

- Сутрин – утренни молитви. През деня прочитам два канона. Вечер Псалтир и вечерни молитви. Също се моля и преди началото на всяко нещо, преди храна и след храна.
 

- Ти  не оставяш място за Господа! През цялото време говориш и говориш и не можеш да го чуеш! Иди си у дома, запали кандилото, седни на стола и се вслушай. Може тогава и да Го усетиш!

 

На следващия ден старицата цялата грее от щастие.
 

- Е, как беше вчера? – попитах старицата.
 

- О, много хубаво беше! – отговаря тя – Толкова хубаво!
 

- Какво се случи?
 

- Отидох си у дома, запалих си кандилото, седнах до иконите, и се заслушах… такава тишина у дома. Стрелките на часовника тиктакат. Всичко е толкова спокойно. Така озадачено, тайнствено и тихо.
 

- Какво ти каза Бог?
 

- Нищо, просто с Него заедно си помълчахме. Никога не съм била толкова мълчалива! Сърцето ми преливаше от благодарност!
 

Всичко стана ясно, и душата ми се успокои. И ето дойдох да благодаря за това.
Автор : Митрополит Антоний Сурожки



Гласувай:
3



1. lastinline - ...
23.11.2018 14:16
Много добро!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubovakoniamash
Категория: Лични дневници
Прочетен: 655389
Постинги: 771
Коментари: 1086
Гласове: 1302
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031