Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2016 16:20 - Абитуриентът, разплакал България - с безработна майка и починал баща
Автор: varg1 Категория: Новини   
Прочетен: 580 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 26.05.2016 16:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Абитуриентът Кристиан Неделчев, чиято история взриви социалните мрежи, не обвинява съучениците си за случилото се. Коментарът той направи, след като потребител във фейсбук с ник Vesna Videva разказа история, която буквално за минути започна да набира популярност, лайкове и споделяния. Момчето разказа пред БТВ, че се разбира със съучениците си и дори са го попитали защо не им е казал, че няма как да се придвижи. "Аз не виня никого. Не искам класът ми да бъде оплют. Балът мина много добре. Слушахме музика, плакахме на песни". "Живеем скромно с майка и с баба ми, може да се каже дори в мизерия. На месец живеем с 200 лева. Обичам ги и искам да им благодаря за това, което съм днес". Кристиан живее с майка си в “Люлин” и редовно ползва подземната железница. Кристиан е останал без баща на 8 години. Той е бил офицер, завършил е военноморското училище във Варна. Майката на Кристиан Юлиана Гатева е завършила икономика и журналистика. Едва успяхме да купим костюма за бала, в затруднена ситуация сме, обяснява жената. Тя разказа, че едва успяла да намери по-евтин костюм. Всички вървели от 350 до 500 лв. Псевдонимът ми е Sunny, казва майката. Може би точно затова абитуриентът поискал “слънчев” костюм. Тя е работила в НОИ и Агенцията по заетостта. Ето какво разказа Кристиан Неделчев: "Съучениците ми са мили с мен. Огледах се да видя дали е останала още някоя кола, която да ме вземе, след което видях мъжа на моята класна г-жа Антоанета Георгиева. Той ме попита дали ще ме вземат. Аз казах, че не виждам кой би ме взел, и му обясних, че ще се запътя към метрото. Оттам завих в другата пресечка и една жена ме настигна. Тя е негова съседка. Представи се като Весна. Принудих се да се кача, защото тя бибиткаше. Реших - какво пък толкова, ще се кача. Преди това разговарях с моя съученик Андрей, който не беше длъжен да ме кара, но ми беше казал, че ще ме вземе. Но той беше със семейството си, а колата беше 4-местна". "Знаех, че метрото спира точно пред хотела. Не ми стана мъчно, напротив, аз обичам да пътувам с транспорта. Не обвинявам нито класа си, нито класната си. Всички са били много мили и дружелюбни към мен. С голямо внимание са се отнасяли. Благодарен съм и на жената, която ме закара. Е, аз предварително бях отишъл с баба до хотела, 2 дни по-рано. Исках да видя къде се намира хотелът, какви са залите". "Искам още веднъж да ви кажа, че наистина моите съученици не са виновни. Не желая хората да се настройват срещу съучениците ми. Никой не е виновен и не ми е бил длъжен. След бала се прибрах с метрото с моя съученик Андрей. Беше доста късничко и се прибрахме с последния влак." "Костюмът си е истински, италиански. Мама го избра. Помолих я да избере нещо слънчево и семпло, да не е тъмно. Костюмът струва 190 лв. Много приятна цена. Италиански костюм на българска цена. В интернет намерих много по-скъпи костюми, за 500 лв. Като казах на мама, тя се ядоса, защото тя е работила за 600 лв. в държавна институция. От няколко месеца тя е без работа. Баща ми почина от рак на белите дробове. Паднал е в трюм на голям кораб, който е превозвал товари, и е отговарял за целия строеж на кораба и за всички съоръжения на него. Така ми е разказвала мама." Младежът споделя и за какво мечтае: "Бих искал да бъда консул в някоя страна, да представлявам нашата страна в друга държава. Искам да следвам международни отношения в Юридическия факултет на Софийския университет. Записал съм се на кандидатстудентски изпити през юни. Преди исках да стана министър-председател, но си дадох сметка, че това е много сложна професия. Може да те оплюят, може да има конфликти на интереси." "Бих искал да споделям с хора, които разговарят непрекъснато с мен, т.е. ще поддържат контакт занапред, когато видят, че мога да общувам и съм открит. Аз се боря с живота и правя необходимото, както всеки", завършва Кристиан. “Всички деца бяха вкъщи с двама колеги, почерпихме се с бонбони. Никога някой в класа не е имал лошо отношение към него”, обясни класната на Кристиан Антоанета Георгиева. Тя го е поела от 9-и клас, когато той е влязъл във Втора английска гимназия. “След като тръгнах, мъжът ми звънна и ми каза, че едно дете е останало. Кристиан не ми каза: Госпожо, аз съм без кола”, казва още учителката по математика. "Кристиан никого не е питал дали ще го качи. Георгиева позвънила на приятел на Кристиан, който обяснил, че колата му е пълна, но ще се върне да го вземе. Тогава съседката е изявила желание да го закара, за да не ходи с метрото. Класът има прекрасно отношение към детето, както, разбира се, и аз”, обясни класната. “Потресена съм. Децата са прекрасни. Ако той беше попитал децата, съм сигурна, че поне 10 щяха да му предложат да го качат в колата. Една-единствена лимузина беше наета за момчетата и класната, всички останали бяха с личните си коли”, каза Силвена Увалиева, майката на ученичка от класа. Тя допълни, че всички момичета от класа се редували да танцуват с Кристиан, за да не му е скучно и да не се чувства изолиран. Завели го на дискотека. “Децата не са такива изроди, за каквито ги представиха във всички сайтове. Знаете ли колко ми е болно”, каза още майката. Тя е категорична, че всеки би се върнал да го вземе, ако знаеше, че ще тръгне пеша. Малко след като жената, която разказа историята, видя отзивите във Фейсбук тя написа: "Изтрийте поста и ме оставете скрит от света. Публично се извинявам за неудобството, което причиних на училището, класната, директорката, съучениците и техните родители с моя пост. Моля всички медии да изтрият поста ми, МОЛЯ ВИ! Момчето не е попитало всичките си съученици, грешката е изцяло моя. Бях под афект, огорчена, разочарована от това, което чух от момчето, и действах необмислено. Не съм искала да обидя никого, съжалявам, че един мой личен статус създаде толкова тревога и нарани хора, които обичам! Благодаря отново на всички, които ми писаха и ме подкрепиха, но не заслужавам тази подкрепа! Моля, изтрийте поста ми от новинарските си сайтове и ме оставете да си остана скрита от света, както съм била и досега. Благодаря!"

http://www.novini.bg/news/355244-абитуриентът-разплакал-българия-с-безработна-майка-и-починал-баща-(видео).html



Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
1. goro82 - Много наши деца не си позволиха да ...
28.05.2016 15:54
Много наши деца не си позволиха да отидат да бала си .
Моят малкият син също се лиши от бала си и беше на работа в нощта когато неговите съученици празнуваха.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20188361
Постинги: 18666
Коментари: 10028
Гласове: 71317
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930