Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2015 05:55 - МЪЖЪТ НА 55
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 9615 Коментари: 33 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Нерегистриран в сайт за запознанства,
помъкнал сто помръкнали вини, 
мъжът на петдесет и пет все още странства
в съня на недолюбени жени.
 
Без име, лична карта – и без логин,
добро и зло претеглил на кантар,
мъжът на петдесет и пет е все тъй огън,
готов да се обърне на пожар.
 
На „ти” с царе, със папи, патриарси,
единствено със времето на „Ви”,
мъжът на петдесет и пет обича „Барса”,
посреща и смъртта със „Се ла ви!”
 
Мъжът на петдесет и пет е компарсита.
Все още пие четири по сто.
И ако нещо в нощите се пита,
защо живях? – се пита той – защо?
 
Мъжът на петдесет и пет е ловна пушка,
която няма как да засече.
Очи тъмнеят – и глава се люшка,
но си остава същото момче!
 
Онази неизбежна нощ все тъй далече
лети и каца на автопилот.
Здравей, живот! На петдесет и пет съм вече –
един красив – и само мой живот!




Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

1. veilet - Харесват ми мъжете на 55!!!:)))
29.07.2015 07:17
Харесват ми мъжете на 55!!!:)))
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Харесват ми мъжете на 55!!!:)))...
29.07.2015 07:28
veilet написа:
Харесват ми мъжете на 55!!!:)))

Сигурно има защо, Veilet, на мен всички те ми изглеждат еднакви и нивгаш не съм вдявал какво искат да рекат жените, когато възкликнат: "Аууу, хубав мъж!" :-)))
Благодаря.
Чу
цитирай
3. nalia - *****
29.07.2015 07:56
Истинският мъж няма възраст, Чу! Той е като седемте чудеса на света :-)
nalia
цитирай
4. rainyclouds - Както винаги - свежо и жизнеутвърждаващо
29.07.2015 08:09
Вече не мога да си представя началото на деня си без порция от "чудовищния" Ви оптимизъм :) Усмихнат ден!
цитирай
5. pvdaskalov - * ! *
29.07.2015 08:10
Да, славни времена бяха на 55!
С кучката Сара издирвахме сред ятото дечица - пуснатите от училище първолачета - най-голямата внучка. Тогава се роди и третото ни внуче - вече момче. Ти, Чу, го видя...
Да, по онова време сърцето ми се качваше в гушата като съзирах нещо красиво.
Моите родители и брат ми бяха живи. И още колко народ от рода ни!
Според Платон мъжът на 55 трябвало да се съчетае с жена на 34, ако иска рожбата да е гениална. Същият резултат се получавал и при съотношение на годините 34 : 21.
Практиката не го доказва, но тъй е изчислявал старият философ...
Ех, Чу, върна ме из пластовете на разни геологични епохи - карбон ли беше или юра. "Ура!" за хубавите спомени.
Поздрави!
П и е р
цитирай
6. sande - Пред мрака на истините!
29.07.2015 08:17
Идва време когато за 55 си мислите като за 25.
цитирай
7. deleted-4udovi6teto - Истинският мъж няма възраст, Чу! ...
29.07.2015 08:22
nalia написа:
Истинският мъж няма възраст, Чу! Той е като седемте чудеса на света :-)
nalia

Кво си говориш, Налия, при толкова много педерастия по света и у нас, той си е направо Осмото чудо на света! :-)))
Чу
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Вече не мога да си представя нача...
29.07.2015 08:22
rainyclouds написа:
Вече не мога да си представя началото на деня си без порция от "чудовищния" Ви оптимизъм :) Усмихнат ден!

Благодаря, чедо, трогнат съм от признанието!
Чу
цитирай
9. deleted-4udovi6teto - Да, славни времена бяха на 55! С ...
29.07.2015 08:24
pvdaskalov написа:
Да, славни времена бяха на 55!
С кучката Сара издирвахме сред ятото дечица - пуснатите от училище първолачета - най-голямата внучка. Тогава се роди и третото ни внуче - вече момче. Ти, Чу, го видя...
Да, по онова време сърцето ми се качваше в гушата като съзирах нещо красиво.
Моите родители и брат ми бяха живи. И още колко народ от рода ни!
Според Платон мъжът на 55 трябвало да се съчетае с жена на 34, ако иска рожбата да е гениална. Същият резултат се получавал и при съотношение на годините 34 : 21.
Практиката не го доказва, но тъй е изчислявал старият философ...
Ех, Чу, върна ме из пластовете на разни геологични епохи - карбон ли беше или юра. "Ура!" за хубавите спомени.
Поздрави!
П и е р

Прекрасно момче е Стефан, внукът ти, Пиер, радвам се, че се запознах с него, със съпругата ти, че бях един щастлив гостенин в твоя дом.
Благодаря ти, приятелю!
Чу
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - Идва време когато за 55 си мислите ...
29.07.2015 08:24
sande написа:
Идва време когато за 55 си мислите като за 25.

Човек никога не остарява достатъчно - и до такава степен, Санде, че да зачеркне най-добрите си възрасти.
Благодаря.
Чу
цитирай
11. ili4e - мъжът на петдесет и пет е все тъй о...
29.07.2015 08:32
мъжът на петдесет и пет е все тъй огън..

Огин си, Чу! :-)
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - мъжът на петдесет и пет е все тъй о...
29.07.2015 08:35
ili4e написа:
мъжът на петдесет и пет е все тъй огън..

Огин си, Чу! :-)

Хе-хе... беше то някога, Иличе, беше. Ама то, стар боклук като пламне, не се знае какво иде да става! :-))))))))))))
Чу
цитирай
13. zemela - Чудесно, Капитане!
29.07.2015 09:32
Чудесно, Капитане!
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - Чудесно, Капитане! Благодаря, ...
29.07.2015 09:53
zemela написа:
Чудесно, Капитане!

Благодаря, Земела!
Чу
цитирай
15. indiram - Salut!
29.07.2015 10:34
... Верно ни прати в дълбоките води, Валерий!
Мъжът на 55 - не просто мъж на 55, а с пълен член "ЪТ" - граматически погледнато.
...
Море, море - нерегистриран - вярно ли? Затуй ли не съм срещала такъв огън, :-))) - и без лична карта, та и по улиците не ме спъна...
Де го тоя Камино каминандо, дето го възпява Лили Иванова?
"Мъжът на петдесет и пет е компарсита.
Все още пие четири по сто. "
Де го тоя Компарсита, та и аз да се наситя? - на танци, а не само да чета Букай и Салинас "Да се обичаме с отворени очи", където темата е аржентинското танго. Колко важно е да се научим да танцуваме танго - да пазим равновесие и да не си пречим в краката.
А, щом държи още на 4 по 100 - какво по-добро!
"... но си остава същото момче!" -
туй е малко нож с две остриета - Момченцето на мама и Puer Aeternus (Мари луис фон Франц)... Дано не проклина Вселената...
Финалът е поразителен:
"Здравей, живот! На петдесет и пет съм вече –
един красив – и само мой живот!"
За туй има поговорка: "Никой не може да ти отнеме това, което си е твое!"

Страхотия, Валерий!
Благодаря за предизвикателството!
Приятен ден!
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - . . . Верно ни прати в дълбоките води, ...
29.07.2015 12:21
indiram написа:
... Верно ни прати в дълбоките води, Валерий!
Мъжът на 55 - не просто мъж на 55, а с пълен член "ЪТ" - граматически погледнато.
...
Море, море - нерегистриран - вярно ли? Затуй ли не съм срещала такъв огън, :-))) - и без лична карта, та и по улиците не ме спъна...
Де го тоя Камино каминандо, дето го възпява Лили Иванова?
"Мъжът на петдесет и пет е компарсита.
Все още пие четири по сто. "
Де го тоя Компарсита, та и аз да се наситя? - на танци, а не само да чета Букай и Салинас "Да се обичаме с отворени очи", където темата е аржентинското танго. Колко важно е да се научим да танцуваме танго - да пазим равновесие и да не си пречим в краката.
А, щом държи още на 4 по 100 - какво по-добро!
"... но си остава същото момче!" -
туй е малко нож с две остриета - Момченцето на мама и Puer Aeternus (Мари луис фон Франц)... Дано не проклина Вселената...
Финалът е поразителен:
"Здравей, живот! На петдесет и пет съм вече –
един красив – и само мой живот!"
За туй има поговорка: "Никой не може да ти отнеме това, което си е твое!"

Страхотия, Валерий!
Благодаря за предизвикателството!
Приятен ден!

Кефиш!
Чу
цитирай
17. indiram - И...
29.07.2015 13:11
Да не си и ти от областта Лакония, брей Пич? - та толкоз "широко" се изкефи - или ония идиоти 7-те са надраскали цялата стена и ти останало те толкова местенце като за едно "Кефиш" - Осмата сентенция-мъдрост!... Щом е тъй, ще ти звънна... Усмихни се, щото ще те снимат!
Какви чудесии по света, Валерий Чу? - Да ти разкажа още какви красоти има в дълбокото - защото, това е животът: Се ла ви! Се ла ви! ... На тебе пука ли ти за Мъжът на 55 - има ли го, няма ли го Истинския мъж...
А, Барселона значи! - примерно Фреди /Куин/ и Монсерат - страхотен отбор са, кефят ме, яко.
Кефи ме туй с огъня, ама да не става чак пожар, че за после не ми се мисли - какво ще се прави с пепелищата - евентуално тухли четворки... да ремонтираме някой археологически обект... Без пожари, моля! Нека просто да гори!...
"Почему в 17 лет... какво беше по нататък... Просто раз и навсегда /наступает в жизньи час / тот не легкий час когда / детство уходить от нас!... Плачут гитаръй... "
:-))))))))))))))))))
цитирай
18. deleted-4udovi6teto - Да не си и ти от областта Лакония, ...
29.07.2015 15:01
indiram написа:
Да не си и ти от областта Лакония, брей Пич? - та толкоз "широко" се изкефи - или ония идиоти 7-те са надраскали цялата стена и ти останало те толкова местенце като за едно "Кефиш" - Осмата сентенция-мъдрост!... Щом е тъй, ще ти звънна... Усмихни се, щото ще те снимат!
Какви чудесии по света, Валерий Чу? - Да ти разкажа още какви красоти има в дълбокото - защото, това е животът: Се ла ви! Се ла ви! ... На тебе пука ли ти за Мъжът на 55 - има ли го, няма ли го Истинския мъж...
А, Барселона значи! - примерно Фреди /Куин/ и Монсерат - страхотен отбор са, кефят ме, яко.
Кефи ме туй с огъня, ама да не става чак пожар, че за после не ми се мисли - какво ще се прави с пепелищата - евентуално тухли четворки... да ремонтираме някой археологически обект... Без пожари, моля! Нека просто да гори!...
"Почему в 17 лет... какво беше по нататък... Просто раз и навсегда /наступает в жизньи час / тот не легкий час когда / детство уходить от нас!... Плачут гитаръй... "
:-))))))))))))))))))

Винаги отговарям късо, като ме питат дълго.
Благодаря.
Чу
цитирай
19. indiram - ...
29.07.2015 15:25
Ще го запомня!
И ти да го запомниш!
Благодаря!
цитирай
20. indiram - Да разведрим малко обстановката
29.07.2015 16:22
Да разведрим малко обстановката около този мъж - Мъжът на 55.
с една "Русская водка" -
http://vbox7/play:d725b464
...
И ако не са 4 по 100, може стаканчик...
:-)))))))))))))))
цитирай
21. indiram - Тц...тц...тц...
29.07.2015 17:31
Хрумна ми нещо... да го споделя...
Изглежда, че Мъжът на 55 - това съкровище, е на изчезване...
Ще има война на амазонки за последните оцелели мъже - тия на 55...
Или ще настане струпване на 55-то авеню, та няма да могат да си разгледат маските... горките... По-добре без маски - нов карнавал.
Сигурно трафика е натоварен - градския транспорт... казаха ми гълъбите...
Айде още едно:
http://vbox7/play:de35bf93
....
До скоро!
цитирай
22. yotovava - Който си може, си може. И на 55.
29.07.2015 19:16
Който си може, си може.
И на 55.
цитирай
23. deleted-4udovi6teto - Ще го запомня! И ти да го запомн...
29.07.2015 19:31
indiram написа:
Ще го запомня!
И ти да го запомниш!
Благодаря!

Започнах вече да забравям, Индирам, еклерът ми вече не държи тъй добре като на младост.
Чу
цитирай
24. deleted-4udovi6teto - Да разведрим малко обстановката ...
29.07.2015 19:32
indiram написа:
Да разведрим малко обстановката около този мъж - Мъжът на 55.
с една "Русская водка" -
http://vbox7/play:d725b464
...
И ако не са 4 по 100, може стаканчик...
:-)))))))))))))))

Бира - и нищо друго.
Ледена загорка. По възможност - и почти задължително - три! :-)))
Наздраве!
Чу
цитирай
25. deleted-4udovi6teto - Хрумна ми нещо. . . да го споделя. . . ...
29.07.2015 19:34
indiram написа:
Хрумна ми нещо... да го споделя...
Изглежда, че Мъжът на 55 - това съкровище, е на изчезване...
Ще има война на амазонки за последните оцелели мъже - тия на 55...
Или ще настане струпване на 55-то авеню, та няма да могат да си разгледат маските... горките... По-добре без маски - нов карнавал.
Сигурно трафика е натоварен - градския транспорт... казаха ми гълъбите...
Айде още едно:
http://vbox7/play:de35bf93
....
До скоро!

Да, на изчезване сме.
Чу
цитирай
26. deleted-4udovi6teto - Който си може, си може. И на 55. Ед...
29.07.2015 19:34
yotovava написа:
Който си може, си може.
И на 55.

Едното "можене" ни остана, Валюше! :-)))
Чу
цитирай
27. indiram - ...
29.07.2015 19:53
=== от №25: ...
Да, на изчезване сме.
Чу
===
Ми... щом е така... Изчезвайте ... Да дойдат другите... от 55 нагоре и надолу... Ще се движим около идеала...
Ей, Валерий, противоречиш си ... Виж какво си казал на 12... Но, ако пламнеш - екстра си - Се ла ви!
....
А, може ли Пиер да поясни по-ясно и кратко за тези пропорции, че утре ще стана на 34 и да знам кво да правя...
:-)))
цитирай
28. deleted-4udovi6teto - === от №25:. . . Да, на изчезване сме. ...
29.07.2015 20:11
indiram написа:
=== от №25: ...
Да, на изчезване сме.
Чу
===
Ми... щом е така... Изчезвайте ... Да дойдат другите... от 55 нагоре и надолу... Ще се движим около идеала...
Ей, Валерий, противоречиш си ... Виж какво си казал на 12... Но, ако пламнеш - екстра си - Се ла ви!
....
А, може ли Пиер да поясни по-ясно и кратко за тези пропорции, че утре ще стана на 34 и да знам кво да правя...
:-)))

Весело посрещане на рождения ден, Индирам!
Чу
цитирай
29. indiram - 123
29.07.2015 20:49
Благодаря ти, Валерий!
Утре ще има ... много водка и водой...
Щото ние... у Новосибирск сме си ... вироглавъйе... реката Об е ... на една рука расстояния...
...
цитирай
30. indiram - ===
29.07.2015 22:23
Сега съм във фризьорския салон на Йокошима...
Слушаме Подмосковнъйе вечера... И се кефим...
Завтра... Утре ще бъде по-хубав ден!
С повече усмивки
цитирай
31. indiram - ...
29.07.2015 23:36
чух една кипърска песен /от остров Кипър/, която толкова много прилича на нашата "В лесу родилась елочка / в лесу она расла / зимой и летом стройная / зеленая бъйла...
...
Ми то при 7-8 ноти... Може да се случи повторение... Теорията на вероятностите - мълчи...
Поживем, увидим!
Черпя ви с това парче! - волумето на макс...
http://vbox7/play:7b989f9d
..........
цитирай
32. deleted-4udovi6teto - Сега съм във фризьорския салон на ...
30.07.2015 06:47
indiram написа:
Сега съм във фризьорския салон на Йокошима...
Слушаме Подмосковнъйе вечера... И се кефим...
Завтра... Утре ще бъде по-хубав ден!
С повече усмивки

Дано не е тъй жежко.
Чул те Бог!
Чу
цитирай
33. myryam1960 - Вече не мога да си представя нача...
06.08.2015 21:44
анонимен написа:
Вече не мога да си представя началото на деня си без порция от "чудовищния" Ви оптимизъм :) Усмихнат ден!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9348835
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031