Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.02.2008 18:33 - Амм..ТаКоЗзЗз..кО бЕшИ..А дААА ! СпОмЕни..
Автор: alkoholichkb Категория: Забавление   
Прочетен: 15173 Коментари: 7 Гласове:
0



 Алкохолът е ВРАГ ,но бог е казал обичай врага си.. !
                   ***
БоЛКа Ли?-СеГа Я ВиДя!МьКа Ли?-СеГа Я РаЗбРа!EлА Ме ВиЖ ПрЕд ТеБ Ст0я с КьРвАВи РьЦе.BиЖ с УсМиВкА ТьПчА ТвОеТо СьРцЕ...МоЛи Се,ПлАчИ,КьРвИ В АдА ВаРвИ,ТаМ иЗгОрИ,оТ УжАС КрЕщИ и НаКрАя Сп0мНи Си За МеН и УмРи..
                  ***
СиЛнО ОбИчАм! тРудНо пРоЩАвАм! ЖеСтОко оТмЪщАвАм! НиКОГа нЕ СъЖаЛявАм! пРаВя КаКв0тО иСкАм, ГоВоРя КаКв0То МиСлЯ, нЕ тЪрСя И нЕ пРеДлАгАм НиЩо!
                 *****
МОмИчЕ тИ нИкОгА нЕ нАрАнЯвАй,Че Не ЗнАеШ кОлКо Я бОлИ,с МомИчЕ нИкОгА нЕ сЕ еБаВаЙ,зАщОтО нАкРаЯ пРеЕбАнИя ОсТаВаШ тИ!
                   *****

СвАлЯш Ме НаЙ-бАнАлНу,нО сИ сГрЕшИл ФаТаЛнУ!!! МиСлЪ,чЕ нЕ сИ дОбРе...БъРкАш Ме с ДрУгА яВнУ,нО шЪ тИ кАжА бАвНу-нЯя Да БъДа С тЕб...!!! ИмАм Си ЕдНо СъРцЕ и То Е зА *мОйТу* мОмЧе!
                   ******
Как Да Ти Кажа Че Те оБичАм, КоГатО Те ГледаМ с ДруГa Да ВърВиш? Как Да Ти КаЖа Че По ТеБ сЕ УвлИчаМ, КогАт0 с РадоСт Не Ме ПозДраВи? Как Да Ти Кажа Че По Теб КопНея, КоГато оБиДи БезБроЙ Ми Дари? Как Да Ти КаЖа чЕ НаСила Се Смея ЗащоТо ОтВъТре Ме БоЛии [!][!][!]
                        ****
НоСиШ сАмУ АрМаНи и ПрАдА..зА тЕб Е ВаЖнА ВъНшНаТа ФасАдА...мИлО зА НаГраДа ПоЛуЧаВаШ KisS, а утРе сИ ТъРсИ ДрУгА mIsS!Аз ОтДаВнА вЕчЕ Не ВяРвАм В ЛюБоВтА, РазБрАх, чЕ сАмО зА ГлУпАцИтЕ Е Тя ! А оТ ГлУпАцИтЕ дАлеЧ СтОя...
                   ***
нЕ хАрЕcВаМ лИ нЯкУй нЕ оБиЧаМ дА гУ кРиЯ..а оБиДи лИ мЕ..с кРъВтА мУ сЕ мИя!
               ****
ЕдНи мЪъ мРазЯтТ .. вТорИ мЪъ нЕнАвИжДъЪт .. тРетИи нЕ мЪъ тЪрпЯяТ.. аЕ вСиЧкИтЕе КомПлЕкСирАнИи ЗлОобАрИ зНаЯт дЕ дА сИ Го H*врЪъТ !! 
                  ****
КуЧкЪ..,кУрВа...,шМаТкЪ.....сЪм БиЛа......сЯкФъ сЪм бИлА...аКу иСкАтЕ кАжЕтЕ оЩе 100 нЕщА...аМа оТ вАс пАк шА сЪм пО- ДоБрА...щОтО вСеКи фТоРи зЪд гЪрБъ мИ гОвОрИ..а пОсЛе зЪ пРиЯтЕлСтВо сЪ бори

  МаЧкаМ ТъПчА ВсЯк0 СъРцЕ..СтАвАм,ПаДаМ,аМа сЪм Си ДоБрЕ!..ЖиВеЯ КаКт0 ИсКаМ,А Не КаКт0 тРяБвА-РАЗБЕРИ..ИсКаШ Да Ме ИмАш?!ХаХ ЗАБРАВИ..ГъЗаР Го ДаВаШ..ДоБрЕ ИзГлЕжДаШ...аМа За НиЩо Не СтАвАш..!!!


МрАзЯ дА $Э ВлЮБвАм,МрАзЯ ! дА $ъМ $АмА,МрАзЯ дА чУв$тВаМ БоЛкАтА ЭдНа,МрАзЯ дА мЭ ГлЭдАт кОгАтО пО Ул!ц!тЭ ПлАчА,МрАзЯ нЯкОй дА мЭ $оЧ! !л! $ мЭн дА $Э ЗаКаЧа,МрАзЯ $эБэ $!,МрАзЯ $вОэТо $ъРцЭ...тОлКоЗ нЭрВ! ПрОп!лЯх,а В$Э ОщЭ $ъМ дЭтЭ!

Цял ш*бан живот дишаш прахта.Цял ш*бан живот пълзиш в пепелта.Ти си започнал да гниеш отвърте,за теб няма да има ``утре``.Ти си човек,обречен да страда.Ти си хванал влака за адa.

ПиСнА мИ дА бЪда мАлкА И дОбрИчКа,вЕЧе сТавАм ЛошА пиЧкА!!!нЯкоЙ мЕ хАРесВАт..ДРуГИ нЕ..но МеН тОва въОбЩе Не мЕ еБе.МОжЕ да Не СЪм ИдеАлНа,но поНе СъМ рЕАлНа!!!

ГадНа СъМ пРиЗнАваМ....ЛошА сЪм..-НЕ Ти СЕ ДАвАМ..нО пО пО-дОбре Да СъМ хЛаПаЧкА оТ коЛкоТо ПорЕДнАта Ти ИгРАчКа

оБиЧъМ Дъ Ми ЗъДаВъТ КоНкРеТнИ ВъПрОсИ...оБиЧъМ Дъ МаЧкЪм ТоЪ ДеТо Си Гу ПрОсИ...ГлЕдЪй Я ТаЯ КфО Ми Се НъДуВъ...МаЙкА И Ше ЕбЪ И Не Ме ИнТеРеСуВъ!!!

гЪзАр Го ДаВаШ и РеСпЕкТ пОлУчАвАш.Аре Не Се ПрАй На НаДуФкА Ше Те СмАчКаМ С тОкЧеТо На МоЯтА оБуВкА.пРЕд МеН Не Се ОтВаРяЙ,а УсТаТа Си ЗаТвАрЯй.ПиЧ Аз СъМ дРуГа КлАсА-МаХаЙ Се ЩоМ Не Ти ИзНаСq

нАдМеННо жИвЕя, НаХаЛнО сЕ сМеЯ! С тЕб Не ГоВоРя -ПоД нИвОтО мИ е С иДиОтИ дА сПоРя

ХаЙдЕ мУхЛю,СрОкА тИ иЗтЕчЕ,нЕгОдЕн Си За УпОтРеБа ВеЧе,тЪкАвА кАтО мЕн Ще ТъРсИш НяКоЙ дЕн АмА щЕ бЪдЕ кЪсНо ЩоТо Си ОлИгОфРеН!!!ПъЛеН оХлЬоВ сИ дА зНаЕш-За МеН мОжЕш СаМо ДаА мЕчТаЕш!!!

БрЪкНи в КоНтАкТа,За Да УсЕтИш ТаКтА!!

..ЖиВоТа Си Е тВоИ,аМа МъЖа Ти МоЙ!!!

[!]кВо гОвОрИш:кФа ЛюБоВ.кФа мАгИя-гЛуПоСтИ кАкВи сА тИя[?[!]?]пО-ДоБрЕ дА сЕ сКрИя[.]дАдОх вСиЧкО-кФо пОлУчИх?!?ВаЖнОтО Е чЕ сЕ нАуЧиХ:нЕ сИ сТрУвА дА пРеЦаКвАш зА нЕгО жИвОтА сИ А тОй дА сЕ нАдУвА[!]зАсЛуЖаВа сАмО дА сЕ пСуВа[[[!]]]

НиКоГа Не ПлАчИ За ТоВа КоЕтО Не ПлАчЕ За ТеБ..!!!

К’во искаш СЕГА от МЕН ?

 да НЕ би ОНАЯ да ТЕ остави НЕЗАДОВОЛЕН ?

 ам ПИЧ аз НЕ съм ИГРАЧКА

 за ДА идваш ПРИ мен САМО когато ТИ се ПЛАЧКА !!!

 

Вярвам в теб и нека любовта да ме изгария, но само чуждо да погледнеш душичката ти ще извадя!!!

Силата не се състой в това никога да не паднеш, а да намериш сили да станеш след всяко падане!

Може би знаеш какво е да плачеш от радост, от болка, от срам.. но не знаеш какво е да плачеш когато си сам!

Искам да съм капка от кръвта ти, да мина по вените, по цялото ти тяло и да стигна до сърцето ти, за да видя дали ме има там!

Едно изгубено момuче, изгубено в мечти, опитва се да те обича, но кайи ми как, кажи? Продавам аз в морето от сълзи, на дъното те търся, сред многото лъжи. Видях те днес отново, подмина пак ме ти. След тебе аз погледнах, да знаеш как боли....

ВсЕкИ МоЕ Да НаПиКаЕ ПоДа!БъДи ПиЧ - НаСеРи ТаВаНа :D

 
Аз 3наM – Hе Съм ИдЕаЛнА , ИнАТ
Съм , УсТаТа, РеаЛНа ... НаИвНа ,
ПоНяКоГа ЗлА ... Не СъМ аЗ ЖаЛка
хЛаПаЧкА , Не ПлАчА За ВсЯкА
БеДа , С ПрЕдАтЕл - КомПрОмиС
НепРаВя , ЗаПлювАм Го И вДиГам
гЛаваА ... !!! ВъВ СпОрОве БъРзо Се
Паля , ГнЕвЯ Се , ИзБухВа
ПоЖаР ... В ЛюбОвТа ВярНосТ
и3исКваМ , СъРцЕ сИ пОдНасЯм вЪв
ДаР , ЛъЖаТа До СмЪрТ
НеНаВижДам , ИстИнаТа Е мОй
ГоспоДар ! Не ме Учи Как Да
ЖивеЕя ! Дa с€ пРоМеНяМ аЗ
НеУм€я ... ! 

Аз НикОГа Не Ще Те ЗаобиЧаМ Пак..За МеНЕ Ще БъДеШ ВинАГи СваЛЯч...МразЯ Те И вЕЧно Ще Те МразЯ Ти За МЕнЕ СИ ДухаЧ

За МеНЕ Няма ДрУг ПодхОд...За МенЕ  НЯма ЗадеН Ход...И Щом Към ТеБЕ Ме Влече..НикоЙ нЯма Да МЕ Спре..

КфО кАтО е КуХа,НаЛи Ти ДуХа !!!

Ти Си СлАдЪк КаТо ЩоКоЛаД,a Аз УмИрАм От ГлАд.....Да Си ОтХаПя Ли От ТеБ НеЗнАм.....АмА ВсЪщНоСт МаЙ МаЙ ЦеЛиЯ Ще Те ИзЯм 

Не Ми ГоВоРи За ТъПиТе ЗаКоНи,В ЖиВоТа ЧоВеЧе ВсИчКо Е КуПоНи.. НеНаВиЖдАм ЗаБрАнИ,При МеН НиЩо Не ВаЖи..ВсЕки ДеН ЗаД ГъРбА Ми ПрИкАзВаШ,А КаТо Ме ВиДиШ Що Се ПоДмАзВаШ..?!

ОбИчАм Да сЭ сМэЯ нА хОрСкОтО нЭщАсТиЭ,в ВсЭкИ сПоР ВэиМаМ уЧаСтИэ`~И КвО ш СтАнЭ АкО §ъМ нАдутА?Аэ СъЩо тРяБвА дА жИвЭя.На ВсЭкИ Аэ щЭ бИя ШутА эАщОтО эА мЭн Э вАжнО сАмО дА дИвЕя!`~

сАмО нЕ мЪ лЪжИ,чЕ иМа лЮбОф..[!]тЪй кАт мА гЛеДаШ..дАлИ сА зАбАвЛяАш[?]сАмО еДнО щИ кАжА-зА нИщУ нИ сТаАш.пРаЙш сА нА мНоУ оТфОрЕн,аМаА пРи мЕн нЕщУ нИ вЪрВи..hxaux..аЗ и тИ[?]мОй дА сИ вЪрВиШ вЕдНаГа.дА сА зАнИмАаМ с тЕб нЕщУ нЕ мИ пРиЛягА[!]

ЩЕ дОиДе ДеН дА сИ оТмАщАвАм И тИ щТе СтРаДаШ,оБеЩаВаМ! иСкАм Да СъЖаЛяВаШ зА бОлКаТа,KОяТо Ми ПрИчИнИ и СъС сЪлЗи нА оЧи Да KАжЕш "MОлЯ тЕ,пРоСтИ"!!!!


 ХаХа аБе мИлЪ нЯмЪ сМиСъЛ Дъ мИ сЕ пРаЙш нА гЪзАрКъ сЛед КаТу ВсЯкЪ вЕчЕр ЖуЛиШ зА СтоТаРкА....

нЯма кфО Се прОбвАш С мЕн..нАй-мНоУ мА имАш За ЕдИн дЕн ! сЪрцетУ ми Е нА хилЯдА ПърЧенцА...зАРадИ нАкОнтЕни моМчЕнцА...И пРосТу разбЕрИ , нЯма дА имА с Кфо тЕ обичАм и зА мАлКо доРи !!!


кАзА чЕ сЪм уЛиЧнИцА , чЕ пО пОкРиВиТе лИ дА хОдЯ? КаЗа Че ИзЛиЗаМ С рЪзЛиЧнИ , Че кЪдЕ Да Ги НаМеРа еДнАкФи? кАзА , чЕ Го ПрАвА За ПаРи , чЕ 5 ЛеВа ПаРи Ли Са

 

ВаЛи Ли?-Не ТоВа БяХа МоИтЕ СъЛзИ..ИсКаМ Ли Те?-Не ВеЧе Те ИмАх..ЩаСлИвА Ли СъМ?-Да ЗаЩоТо Си ДаЛеЧе..МрАзЯ Ли Те?-Не ВеЧе Си Ми БеЗрАзЛиЧеН..СиЛнА Ли СъМ?-Да ЗаЩоТо Се ПрЕбоРиХ С СеБе Си...

ЛюБов Ли? ТЯ нЕ съЩеСтвУва. КурВи? КуРволЯк коЛкОт Щеш.Аз Ли? аЗ щЕ тЕ зАбрАвЯ, ТакИа кАт Теб СА мнО! Ти лИ? тИ нАпрАви ГрешКа, ИДи Си, СкоРо щЕ я пРоумЕeш. Тя лИ? сЛед треТоТо Еб*нЕ щЕ тИ е оМръЗнАлА, зАщоТо тЯ е бИЛа n0PegHaTa A a3 EguHcTBeHa ..

Някъде, някога, толкова някога, колкото в двата пъти с няколко думички в някаква уличка спряхме веднъж любовта. Беше найстина толкова истинско, колкото може да е. Беше божествено, беше тържествено, беше но вече не е!

Едно сърце, което те обича, едно сърце, което те зове, едно сърце от тебе поглед не отделя. Желаете и вечно теб следи! Готово е за тебе да се бори, готово е за тебе да умре, за тебе всичко ще направи. Обичай го! Вече се закле.

щОм ВеДнЪж пРоБуДи Се жЕнСкАтА Ми ЗлОбА[,] сЪм гОтОвА дА ПрАтЯ ВсЯкА ТъПа кУ*Ка КоЯтО тЕ хАрЕСа В гРоБа ! ... 

Hа вСяКа дРуГа СеГа Те ПоДаРяВаМ!И вСяКа сЛеДВаЩа сЛеД МеНе СъЖaЛяВаМ..На КоЯ СъРЦеТо ПоДаРяВаШ?На КоЯ сВеТа В РъЦеТе ДаВаШ?На вСяКа ПоЗвоЛяВаМ,НеКа Да Те иМа..КаКъВ ЖеСтоК ЧоВеК Си Тя Ще РаЗРаЗБеРе,КоГаТо РаЗБиеШ и НеЙнОтО СаРцЕ. 

Часовникът се смее от стената-пропуснала съм най-щастливия си час,когато някой дълго ме е чакал,а аз съм чакала да чуя твоя глас!

Ти не знаеш,че аз те обичам.За тебе аз съм просто дете.Детската обич е чиства и свята и тя с детето расте.

Научих се без да гледам да те виждам, без да слушам да те чувам! Научих се със сълзи да се смея, да търся докато те намеря, но без теб не се научих да живея!!!

След залеза на всяка вяра настъпва болка и тъга.
След залеза на всяка обич настъпва мрак и пустота.
Когато виждаш,че една любов умира,а ти не можеш с нея да умреш.
Когато някои си отива,а ти не можеш да го спреш.
Тогава виждаш,че мечтите са измама,
че обич имаше,а вече няма.
Че си била щастлива,но не си го проумяла.

Беше ми трудно да кажа :"Обичам те"
Беше ми трудно да кажа "Прости"
Беше ми трудно от сбогом довиждане.
Беше ми трудно,но го направих нали?

Простих аз първата ти грешка,
тъи както втората простих...
И мислех си-все пак 4ове6ко е!...И болката си някак скрих.
Така привикнах да прощавам,а ти привикна да гре6и6.
Но доиде ден,и ти зазбрави,4е в живота с мен върви6.
Да скъсам с теб не бе6е лесно...Безкрасино много ме боли.
Но по-добре да страда6 4естно,отколкото в безброи лъжи!

Понякога мълча, но пак те искам
Понякога съм с теб, а съм сама
Понякога мълчиш, но пък си искрен
Понякога обичаш, а не знаеш как
Понякога ме мразиш и боли ме
Понякога си толкова студен
Понякога те викам с друго име,
но ти си винаги във мен
Каквото и да правя и да искам,
където и да съм на таз земя
сърцето ми на тебе е орисано,
то само в твоя ад е у дома!!!

Съжалявам,че нямам нейните Сини очи!
Съжалявам,че нямам нейната усмивка!
Съжалявам,че за мен единствен бе ти!
Съжалявам,че за теб бях просто забивка!

Съжалвам,ако без да искам съм те наранила!
Съжалявам,че ме няма,а ти дори НЕ си разбрал!
Съжалявам за изреченото :"Сбогом"!
Съжалявам! А ти НЕЯ си избрал!

Съжалявам,че те обичам,а ти НЕ ЗАСЛУЖАВАШ!
Съжалявам,че те гледам Всеки ден от далече,
съжалявам,че за теб не знача нищо вече! 

Недей ме пита имаш ли сестричка? Къде е тя, как е тя сега. Сестричката ми бе като звездичка, но малкото дете се разболя. Тя беше малка в малка голяма. Не бе видяла още селската река и можеше да казва само "мама", с мам тя наричащше всички. И мене и татко и всички у дома. И преди да склоним сините очички, нарече с мама и смърта.

Обикнах те приятелю любими от оня ден, когато те видях. И вече друга мисъл ме измъчва, дали ще видя образат ти пак.


Ще мине веселото детство, ще станат сиви твойте дни. И глупавото си вълшебство живота ще се завърти. И някой ден, съвсем случайно ще зърнеш на тавана стар, една захвърлена тетрадка, един изтаснъл детски блян. Ще повдигнеш твърдата корица с пожълтелите листа., и ще разбереш, че неусетно е отминала и младоста. 

Да. Аз съм цялата в бяло, цялата в коприна. Усмихвам се на сила, а нещо в гърдите ми гори. а как е шумно хората се смеят, след малко ще пристигне той. Ще ме целуне и ще каже: "Хайде мила изтрий сълзите и бъди герой". Но аз не мога, чуватели хора? Пред всичко спирам с пламени очи. Не го обичам чуватели вие един вик в мен се блъска и крещи, но срещам твойте очи. Да мама само ти си ме разбрала и очите ти насоойчиво ме молят: "Недей дете, задири мен тръгна". След хората вървим двамата облечени в целувка и цветя. Усмехвяам се единствено на мама, с колко обич ме изпраща тя. Едно дете, до мен приближава: "Вземи" казва "тез цветя. Един човек ви пожелава щастлив живот на таз земя". Изтръпвам цялата примряла, изтръгвам розите с вик, една бележка малка, бяла седи в тях без плик. "Бъди щастлива" - и неговото име, най-хубавото на света, което днес не трябва да изричам. Защото съм омъжена жена.

Аз нямам щастието да бъда обичана, но поне имим горчивата наслада да страдам по този, който обичам.


Понеделник, предай на Вторник да предаде на Сряда за Четвъртък на Петък, че утре не е Събота, а Неделя.

В живота ми имаше вечери много, ах вечери, вечери, но аз ще помня една от всички вечери, само една. Ще помня последната вечер, когато ти каза "прости", когато протегна ръката за сбогом, за сбогом на мойте мечти. А после разделях се често, но помня раздяла една, раздяла с първата обич, с първата моя мечта. И ти когато се влюбиш, не влюбвай се в много жени, раздялата никога радостна не е, раздялата винаги много боли. Не бягай от първата обич, в живота ни тя е една , а всичко какво идва след нея е само красива лъжа.


Аз зная, че ти няма да се върнеш, нейскам и да правиш ти това, но бих искала преди да тръгнеш да чуеш тез слова. Теб много силно те обичах и в това бе моята вина, но ти гордо и безразлично дори вината моя не разбра.

Не трябва никога в живота човек да бъде сам!Човек живее ,за да не изпитва страх,да бъде винаги сред хора и да умре сред тях.............

ОпА, опА оТ бАняТа иЗлиЗаш - ЧуДеСно! Ся Ш иЗвЪршИм оперАциЯтА леСно.Не ме гЛеДай вСе еДно,че тЪрсИм нЕиЗвеСтно и не лЯгаЙ, чеСтно - трЯяш ми отвеСно !!!

БРЪЖЕ,БРЪЖЕ ЧЕ ГРЪЦИТЕ КРЪТАТ ВРАТАТА!


Живота е дар - приеми го. Живота е мъка - надмогни я. Живота е игра - изиграй я. Живота е възможност - използвай я. Живота е обещание - спази го. Живота е любов - открий я! Живота е истина - осъзнай я! Живота е цел - постигни я!--=--

Не Ме ХаРеСвАш,ДрАзНя Те?ДаЛи Ми ПуКа... МаЙ чЕ нЕ!
ЯдОсАнА лИ сЪм-еДвА лИ!Не Ме ТрЕвОжИш,Не РаЗбРа Ли?
ГоВоРиШ дУмИ нЕчОвЕшКи.СпРи!Не Ми Се СлУшАт СмЕшКи!
ИдИ нА дРуГи Ги РаЗпРаВяЙ,бАгАжА сТяГаЙ и ОтПаРяЙ!
За МеН оБиДи Не ПеСтИш,БеЗиНтЕрЕсЕн Си... И нЕ вЪрВиШ!
КаКвО щЕ кАжЕш Ти Да СпРеШ?АлОоОо МоЖе По ПоГрЕшКа Да УмРеШ!
ЧоВеЧе,ГлЕдАй Си ТвОя ЖиВоТ и По-ДоБрЕ нЕ сЕ пРаВи На ИдИоТ!!!

Не ПсУвАм,Не ПуШа,Не ПиЯ и По МъЖе Не ХоДя.”БаХ мАаМу!ИзТъРвАх Си ЦиГаРаТа ВъВ вОдКаТа,КаТо ВиДяХ еДиН гОтИн ПиЧ!”

тИ бЕшЕ тОзИ,кОйТо иСкАх дА пРеГъРнА... тИ бЕшЕ тОзИ, кОйтО мЕчТиТе пАк мИ вЪрНа. В мОеТо мОмЧЕ оТнОвО иСкАм дА тЕ пРеВъРнА,зНаЙ щЕ мИ е тРуДнО гРъБ дА тИ оБъРнА !!!

кУчкА Ли?!-нЕ!пРоСто п0нЯк0гА 0бИ4аМ дА СъМ гАднА!кУрВа ли?!-Не!пРост0 рАзНо0бРаЗиЕ!ТъпА Ли?!-Не!Пр0сТо нЕдосТаТъчн0 умНа!ФлюбЕнА Ли?!-от ДнЕс нАтАтъК НЕ!!!!!!!тАкАВа СъМ...!!РаЗЛиЧНа!!!!!.......

Аз Те ОбИчАх,Но Ти Не Ме РаЗбРа.Аз ДъЛгО пЛаКаХ,нО тИ нЕ вИдЯ.дРуГ мОяТа ДуШа РаЗбРа.ДрУг МоИтЕ сЪлЗи ИзТрИ,аХ кОлКо МнОгО иСкАх ТоЗи ДрУг Да БеШе Ти


МиСлИш Ли Че Ме ЗаСяГа С кОгО вЪрВиШ?!?... ПрОсТо ВиЖдАм КаК пОдМеТкИтЕ иМ лИжЕш... БиЛа Ми П***А рУсА сРеД хОрАтА пРоЧуТа... Ем Ше Ти КаЖа “Да Го ДуХаШ кУчКо НаДуТа!!!”


Не ИсКаМ Да ОсТаНа На ЗеМяТа СлЕд вСиЧкО кОеТо ПрЕжИвЯх,А ИсКаМ Да ОтИдА В РаЯ,ЗаЩоТо В АдА ТвЪрДе ДъЛгО БяХ

Времето е твърде бавно за тези, които чакат...минава твърде бързо за тези, които се страхуват...Времето е твърде дълго за тези, които страдат... и твърде късо за тези, които празнуват...Но за тези които обичат времето е вечност

Защо те толкова харесах,в мига когато те видях?Защо се радостно усмихнах,в настроение ли бях?Не крия че безумно те обичам,не крия че съм влюбен в теб,и никога не ще отричам,че аз обичам само теб.


Да обичаш занчи да си изтъкан
от сълзи и въздишки,
от пламък и вярност,
докато се превърнеш в купчина пепел

Един ден когато разбереш,че си значил толкова много за мен,нека те боли,просто замълчи и си спомни сълзите ми...


Тишина от сребърни сълзи,
застинала в ледените ти очи,
тишина,която бавничко убива,
но защо ме прави толкова щастлива!? 

Искам да ти кажа нещо много важно! Значи... и така! А-а-а ... о да! Да кажа, че искам да кажа всъщност какво трябваше да кажа? Мамка му! ОК! Да кажа просто 0бичам те! 

ПлаКаХ чЕ НяМаМ оБуВкИ,ДоКаТо Не ВиДяХ ЧоВеК БеЗ кРаКа,НиЕ сМе ХоРа и Не оЦеНяВаМе МаЛкИтЕ НеЩа!

 

Мога да забравя таз обида.Мога да не ти говоря вече.Мога даже и да си отида,да те гледам само отдалече.Името ти мога да забравя,гласно да не го изричам,спомените си в сълзи да давя,но не мога...да не те обичам!!!!


Когато тръгнеш да се изкачваш по стълбите на упеха, не бъди жесток с останалите, защото може да ги срещнеш на връщане.

ЦяЛ жИвОт тИ С МеНе сИ ИгРа и ДоЙдЕ МоМеНтА в КоЙтО оСъЗнА,Че мЕ ЗаГуБи..ОбиЧам тЕ Но нЕ щЕ Ти пРоСтЯ..и СеГа ДоЙдЕ дЕнЯ В КоЙтО аЗ щЕ ОтМъСтЯ За ЖиВоТа КоЙтО Ти мИ ПрОпИлЯ

Ще ПлАчЕш За МеН,ТаКа КаКтО Аз ОнЗи ДеН ! Ще КоПнЕеШ Да СаМ ТвОЯ,ТаКа КаКтО Аз ОнЗи ДеН!СаМо,Че ЕдИнСтВеНаТа РаЗлИкА МеЖду ТеБ И МеН Е,Че Аз Го ИсКаХ.. САМО ОНЗИ ДЕН !!

Ти дойде в живота ми и всичко преобърна..Сърцето ми те иска,но немога да те върна..Хората зад гърба ни вечно ще говорят-аКо двама се обичат,трябва да се борят!!!

Ти си добър, ти си много добър,
на ръце би ме носил по стръмния път,
би ме люлял, додето заспя,
както приспиват децата.
Ти си добър, ти си много добър,
но аз другиго чакам
по цели нощи да се завърне.
И съм се мъчила и съм плакала
и съм чакала да ме прегърне.
Той е нежен и груб,
той на теб съвсем не прилича.
Ти си добър, ти си много добър,
но аз него обичам.


Тръгни на път-когато цялата трепериш,
тръгни на път-когато всекиго си чужда,
и дано някъде намериш-едно сърце кумуто да си нужна!


Защо мълчиш?Тишината ме убива!За нас надежда все още има!Нима усещаш,че нищо вече няма да се върне?Долавяш ли в гласа ми топлина?Бездънна ли е пропастта,която двама ни разделя?Ще мога ли аз някога да ти простя?Но ти не се промени!Нали твърдеше,че ме обичаш?Не те ли води болката при мен?В спомените не намираш ли утеха,че днеска си така студен?Защо мълчиш?Тишина ме убива!!!

Не си отивай,не търси в очите ми сълзи,не ще пророня в този час дори една!
И сърцето няма да ме заболи,не ще заплача пред жестоката съдба!
"Сбогом" устните ми няма да мълвят!
И няма да те моля да останеш-очите ми не могат да простят!
Тръгни си ти с усмивка на устата,тъга да няма в твоето лице!
Подай на радостта ръка,тъй няма да загубиш нищо свое!
Ще срещнеш друга може би,
ще кажеш и на нея същите слова,ще преплетете своите съдби,ще тръгнете по улички без людни.
Не ще познаеш старите места,забравил си и уличката малка,където спряхме под дъжда,и мълчаливо тръгнахме към парка!
Сега тръгни си,повече не ме мъчи!
Върви, и пред вратата ми не спирай!
Обърнеш ли се,ще видиш моите очи,и мълчаливият им вик "Обичам те,НЕ СИ ОТИВАЙ!"

Едно момиче плачеше в нощта със сълзи по-едри от дъжда.Едно момиче се прощаваше с живота,за да намери приют при смъртта.Момичето желаеше смъртта,а бе едва петнадесет годишно,то бе изпитало разочарованието на любовта и сега се чувстваше излишно.Живота лошо с него се подигра и от всякъде то усещаше самота.Живота сам постави ножа в неините ръце като и даде надежда,че така е по-добре !

Една нощ луната ме попита:"Ако тя те кара да страдаш,защо не я напуснеш?".Обърнах се аз и я попитах:"Ти би ли напуснала своето небе?"


Най-хубавия ден - Днешния.
Най-голямата спънка - Страхът.
Най-лесното нещо - Да се заблудиш.
Най-голямата грешка - Да паднеш духом.
Коренът на всички злини - Егоизмът.
Най-хубавото развлчение - Работата.
Най-лошото поражение - Отчаянието.
Най-добрият учител - Децата.
Най-първата необходимост - Общуването.
Най-голямото щастие - Да бъдеш полезен.
Най-голямата тайна - Смъртта.
Най-неприятният недостатък - Лошото настроение.
Най-опасния човек - Лъжецът.
Най-коварното чувство - Ненавистта.
Най-красивия подарък - Прошката.
Най-необходимото - Домът.
Най-краткият път - Правилния.
Най-приятното усещане - Вътрешен мир.
Най-добрата защита - Усмивката.
Най-доброто лекарство - Оптимизмът.
Най-доброто удовлетворение - Изпълнения дълг.
Най-мощтната сила на света - Вярата.
Най-стимулиращия дар - Надеждата.
Единствената реалност - Любовта.

Момиче в черно-обляно в сълзи,
момиче в черно-на гроба ти стои.
Обичаше те тя,обича те дори сега.
Не ще да спре да люби твоето сърце,
макар и то да не тупти,
ще я обичаш вечно ти.
Умря за нея от любов!
Умря за нея преди да се покаже изгрев нов.
Обляна тя в сълзи,
си спомняше за миналите дни.
Щастлижи бяхте вий,
до този мрачен ден,
когато тя видя трупа ти вледенен.
Защо напусна ме?-те пита тя.
Макар да знае че отговор не ще получи.
Обичам те!-кънти сега,
на гроба ти в нощта!
Раздяла 

Няма нужда да ми казваш,
че всичко свърши и съжаляваш.
По-добре да помълчим
и без това не можем нищо да променим.
Искам да знаеш,че не те мразя,но само не ми казвай
"Да останем приятели!",
защото това е най-изтърканата фраза.
Недей да свеждаш глава,аз не те обвинявам.
Знам, че в сърцето ти за мен място няма
и затова не искам да те порицавам.
Ще ми е трудно да те забравя,
но не се безпокой, аз ще се оправя.
Ще ми бъде тежко, както всяко нещо,
но аз ще се справя, това мога единствено да направя.
Облизвам жадни устни. Текила е луната.
Гърдите ми са южни. Фантазии - бедрата ми.
Разголвам се за ласки... По-хубава от лятото.
Превръщам се в опасност. Желание е тялото.

Заведения и супер дискотеки,макар и посещения в градските аптеки 
И козметика и модни дрешки,нищо,че понякога се случват грешки!
Толкова са къси днес полите,че на момчетата имокапват очите..
А ВЪЗРАСТНИТЕ щЕ СЕ изядът от яд,че не знаят какво е да си МЛАД!


Има две житейски правила:
1)Не се тревожи за дреболии
2)Всички неща са дреболии

Има два вида хора:
1)Тези които ме харесват
2)Тези които могат да вървят по дяволите


ТоЛкОва ЩаСтЛиВа СъМ сеГа,ВъПрЕкИ Че ОтНОвО СъМ СаМа,ЩаСтИеТо ПрИ МеНе ДоЛеТя с БуТилКа ВоДка И ТреВа,вчЕра БяХ ПрИмеРнО МоМиЧе,ПиеХ Сок ВмЕсТо ПитИе АлА ДнеС мИ ПиСНа От ТОва,ЖиВоТа СвоИ Ще ПРоМенЯ,пО КЛуБоВетЕ ВеЧнО ще ВисЯ,Ще БъДа дОлНа КуЧкА БЕз ДуШа!

НиКоГа нЕ гОвОрИ лОшО За СеБе сИ!ПрИяТеЛиТе Ти щЕ гО нАпРаВяТ вМеСтО ТеБ!...ЧоВеШкИяТ жИвОт е ЕдНо иЗрЕчЕнИе пЪлНо с пРаВоПиСнИ гРеШкИ!

КфО оТ ТфА чЕ Си С НеЯ дНеС,КфО оТ ТфА чЕ ДнЕс я ЦеЛуВаШ aМъ МаЛкУ тИ ГуРчИ щОтУ ВъРхУ УсТнИтЕ Ти оТ МоИтЕ УсТнИ БеЛеГъ ЛиЧи[!]

Живея в чужбина и да малко съм надута.Нося само маркови дрехи и скъпи бижута.Света е в краката ми и само мене слуша.От жалки опити за свалка дойде ми до гуша.Живея ден за ден и така ми е добре.За чувства не искам да слушам-отдавна нямам сърце.


НяМа ЗнАчЕнИеЕ КакВо КазВаТ ДрУгИтЕ тЕ Не Mе ПозНаВаТ.СмеЯ Се На ПуК На ВсЕкИ,КоЙтО МрАзИ УсмИвкАТа Ми *сЪвЕсТтА мИ Е чИсТа..пРоСтО щОтО Не Я иЗпОлЗвАм*


ГлЕдАй мЕ В 0чиТе к0гАт0 тИ Г0в0рЯ - ВеЧЕ мИ е ПиСнАл0 с БаЛъЦи дА Сп0рЯ ! ОтеБаВАм И ЗаМиНаВАм ГрЕшКиТе нА мЪжКи пУтКи нЕ Пр0ЩаВаМ тУк 0стАвАм - чУвСтвА нАрАняВаМ

мNоГо ЛиЦа СмЕNиХ .. В мNоГо LоШи ХоРа DоБроТо ПреОDКрИХ .. ЛъЖиТе иМ Do ЕдNиЧка ПрОсТиХ .. и LюБоВтА Sи ПаК иМ DаРиХ .. И аКо оТнОVо DоЙДе DеN В КоЙТо NяКоЙ ПоSтЪпИ оТноVо ТаКа С МеN .. ПъРвО Ще оТмЪсТя и ПоSлЕ Ще Му ПроСтЯ!


ИсКаМ Те УжАсНо,Не Ти Ли СтАнА ЯсНо?!СъРцЕтО Ми СтЕнЕ ЩоМ Не Си До МеНe.С ТрЕпЕт ЧаКаМ ТаЗи НоЩ Да Ме ЦеЛуНеш СтРаСтНо И Да Ми ПроШеПНеШ"ОБИЧАМ ТЕ УЖАСНО!"

НекЪъ дЪ сЪм лОшЪтЪъ в УучИтЕ вИ. дЪ сЪм жАлКа КрАдлЪъ нЪ мЕчТиТе Ти. ЗнАм ЕгОиСтИчНо Е, нО нЕ вИ УуБиЧаМ НЕ. УмОрИх Се С вАс дЪ лЪжЪъ СеБе Си...

уТ сАмОзАгУбЕнИ, пРаЗнОгЛаВи, аНтИиНтЕлИгЕнТнИ, мАлОуМнО-уМоЗаКлЮчИт ЕлНи, пРоСтИ мОрАлНо-дЕгРаДиРаЛи, мАтЕрИаЛнО иЗвИсЕнИ, нЕсЪсТоЯтЕлНо оРиЕнТиРаНи, кРиТиЧнО оТбЛъСкВаЩи мОмЧеТа мИ пИсНа!!!

Аз сЪм мАгИсТрАлА МаРкОв дЕрИбаТ,кОкА сНеЖнО-бЯлА и БаРбиТуРаТ.Аз СъМ и ЛеПиЛо и ДиаЗеПан.Аз сЪм дРоГа мИлО,тИ Си нАрКоМаН

Вече заспивам без да ми липсваш...вече се будя без да ми липсваш...
Вече не плача и не ме боли....вече е късно....вече сам друга не разбираш ли?
Вече мога да живея и без теб...вече мога да се смея и без теб.....
Вече сънувам други целувки вече жадувам други прегръдки
ДРУГ МЕ СПЕЧЕЛИ,ТИ СЕ ПРОВАЛИ!! Вече сам чужда не разбираш ли??

С уСМИвКа На ЛицЕ..ОткРдНаХ и ПОгУбИх ТвОеТо СъРцЕ..СъЖАлЯш Че Ме СреЩтНа,И мЪкАтА ПОсРЕщТнА..

SЪс ТеБе ВиНаГи Ще СъМ дОбРа|...КоЙ лИ лЪжА-аЗ сЪм ЗлА...|ОбИчАш Ли Ме Ти,ТаКа Ще Е и С мЕн|...До НяКоЙ сЛъНчЕв ДеН...|НаКаРаШ лИ мЕ сАмОТаТа Да ПрЕгЪрНа-ТъПкАнО щЕ тИ гО вЪрНа...

ЧуДиШ сЕ Защо Си КучКа,ЧуДиш Се ЗаЩо Се СЛучВА...ЛеСНо е дА Се ПроДаВаШ...ТруДно е Да Не Се ПреДаВАш...
зНая Че Ме МраЗиШ,Зад ГъРбА ми Ти ЗЛорАДсТвАш,Но МиличКа ЖиВОта Е Такъв-ТРуДно Е Да БъдЕш ПръВ!


... КуХнЯтА ... нОжА ... бАнЯтА ... вЕнИтЕ ... кРаЙ нА пРоБлЕмИтЕ ... кРеЩи ... ПлАчИ ... рЕжИ ... уМрИ!

Шестте грешки на човека

1. Заблудата, че личният напредък
се постига чрез потъпкване на другите.
2. Склонността да се тревожим за неща,
които не могат да бъдат променени или поправени.
3. Твърдението, че нещо е невъзможно,
защото ние не сме способни да го направим.
4. Отказът да оставим настрана
дребнавите си предпочитания.
5. Пренебрежението към развитието
и усъвършенстването на духа и липсата
на навика да четем и да учим.
6. Опитите да натрапваме на другите
своите убеждения и своя начин на живот.
Марк Тулий Цицерон (106 г. пр. Хр. - 43 г. пр. Хр.)
Велик оратор и влиятелен философ на древен Рим.

Ти си като роза красива, но с разлика една, че зиме розата увяхва, но не и твойта красота!


Мила моа чакай ме на завоа. Моа да доа, моа и да не доа, ама ако доа знаеш какво моа..

Люби и обичай, но не се овличай, че от мадама ще станеш мама, а от готин батко неизвестен татко.

Ти си слънцето,което блести за мен,моля те не залязвай,толкова пари дадох за черни очила!

Фермер търси жена с трактор.Моля,изпратете снимка на трактора!

kvo кАза ТОя.....???ШшШ...Аи внИмавАй дА нЕ СТанЕ Боя...Не сЕ ЗанИМавАЙ С мЕн !!!Plz внИМааЙ кО шЕ каиШ.....СтоЙ От МеН ДаЛЕче ~~~> СъРцА раЗбИвАм вЕ чоВЕче !!!!










Гласувай:
0



Следващ постинг

1. анонимен - ot mis kyrvaa
13.02.2009 17:47
qkoo
цитирай
2. анонимен - {}
28.04.2009 22:56
mmmm super spomencheta mnogo sa qkichki prodyljavaite da kachvate takiva :)
цитирай
3. анонимен - naduta sum i ???
02.05.2009 17:38
mnoo sa qki brawo
цитирай
4. анонимен - Fuck love
23.06.2009 20:24
Spomenite sa Super ...Prosto nqmam dumi :X
цитирай
5. анонимен - ...
05.09.2009 22:38
bravo na avtora spr e fsichku
цитирай
6. анонимен - (sun)..
18.11.2011 19:25
mm mnogo qki spomeni.. syper ste :) (sun)..
цитирай
7. анонимен - cHeTeTe
04.06.2012 21:53
1.Напиши името на човек от срещуположния пол.
2.Кой е любимият ти цвят от тези:жълт,черен,червен,син или зелен?
3.Първият ти инициал:А-Р,Л-Р,С-Я.
4.Месецът ти на раждане.
5.Кой цвят харесваш повече,черно или бяло?
6.Напиши името на човек от същия пол като теб.
7.любимото ти число?
8.Калифорния или Флорида?
9.Кое харесваш повече:Езерото или океанът?
10.Напиши желание.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Отговорите:
1.това е името на човекът,в който си истински влюбен.
2.Ако си избрал:
Червено-Ти си жив и изпълнене с любов
Черен-Ти си скромен и агресивен
Зелен-Твоята душа е щастлива и излъчваш спокойствие
Син-ти си човек със спонтанен характер
Жълто-ти си щастлив човек и даваш добри съвети на другите хора
3.Ако инициалът ти е:
А-К-имаш много приятели и любов в живота
Л-Р-Опитваш се да се насладиш на живота и любовта ти скоро ще разцъфне
С-Я-Обичаш да помагаш и бъдещето ти изглежда добро
4.Ако си роден в:
Януари-Март-Годината ще е много добра и ще разбереш че си се влюбил в този който не си очаквал
Април-Юни-Ще имаш силна връзка,но тя няма да трае дълго
Юли-Септември-Ще имаш незабравима година с много промени
Октомври-Декември-Годината няма да е от най-добрите,но ще откриеш сродна душа
5.Ако избереш…
Черно:Живота ти ще тръгне в различна посока,ще има много промени и ще се радваш на тях
Бяло:Ще намериш приятел който ще ти се доверява и ще направи всичко това,номоже и да не го разбереш
6.Това е най-добрият ти приятел
7.това са броят на близките приятели,които ще имаш в живота си
8.Ако избереш…
Калифорния-обичаш приключенията
Флорида-романтична душа си
9.Ако избереш…
Езерото-верен си на приятелите си и си малко резервиран
океан-ти си спонтанен и обичаш местата с много хора
10.желанието ти ще се сбъдне ако пуснеш това в друг форум до 1 чаc
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: alkoholichkb
Категория: Забавление
Прочетен: 35653
Постинги: 3
Коментари: 7
Гласове: 12
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930