Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2008 20:53 - Като зов, като ехо
Автор: tota Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1798 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 02.12.2008 21:11


Като зов, като ехо
Така е озаглавила стихосбирката си, излязла от печат съвсем наскоро - Иванка Уливерова. Не успях да отида на представянето, но чрез моя близка получих стихосбирката с автограф от авторката. Представям Ви я с няколко нейни стихове, които ми допаднаха!

Светлина от сенки

 Иванка Уливерова

Светлина от сенки
                        на изчезващи, любими хора,
                        обичащи, обичани,
                        не угасва в мен.

Светлина от сенки
                       на чисти пориви,
                                         отстоявани, поругавани,
                        не изтлява в мен.

Светлина от сенки
                        на влюбено минало,
                                          ненакърнено, претворено,
                        не умира в мен.

Светлина от сенки,
                        благословена светлина,
                        остани след мен!

7.02. 2008 г.


Пия до дъно

Иванка Уливерова

Горчиво биле
                  от пепелта
на изгорели криле,
на изтлели надежди,
на овъглени мечти,
пия до дъно.

А после,
                 чашата си ще разбия.
В тревожните ми длани
късчетата й ще впия
и само аз,
и никой друг
не ще лекува рани.

На другите -
ще им оставя Вяра,
че звън от
                  разбита чаша
носи щастие!

25.05.2006 г.

Равносметка

Иванка Уливерова

Платих за свои  и за чужди
                    грехове  -
цената бе висока.
И не стъпих на други брегове -
вървя в една посока.
      Осиротях, не обеднях -
                       дал бог добри приятели.
      Простих на блудни синове -
                       не мразя неприятели.

20.02.2004 г.


Поздрави за сътвореното и излято от душа на белият лист, Ваня!
Поздрави за смелостта да ни предоставиш възможността да се докоснем до душата ти и до
преживяното!
Не спирай до тук! Продължавай! Писаното остава!

  



              
             



Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tota
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12149100
Постинги: 1346
Коментари: 16857
Гласове: 70667
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031