Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2009 08:23 - Боян Иванов един от тримата от Формация "БО- Бо- Бо"
Автор: tota Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4828 Коментари: 4 Гласове:
1

Последна промяна: 20.01.2009 08:31


Боян Иванов

“Женското съсловие днес е некачествено, а певците плащат, за да им излъчват песните", оплаква се популярният изпълнител.

Боян Иванов е роден на 4 септември 1943 г. в София. Започва да се изявява като естраден певец още на 16 години и бързо печели симпатиите на публиката. Песента му “Зеленоокото момиче” е първият български хит. Има награда от “Златният Орфей”. Преди десетина години той, Борис Годжунов и Борислав Грънчаров създават формацията “Бо-Бо-Бо”.
“Не обичам жената да бъде мъж. Гледката ученик и ученичка, които вървят по улицата и тя носи двете чанти, а той се е облегнал на нея, никак не ми е приятна. Или пък ако той върви пръв, а тя - след него. Момичето трябва да се научи още от ученическите си години да изискват от момчето да се държи към него като към дама - да плати той двете кафета. Активността на жената при вземането на битови решения също ме дразни. Не считам, че това е нейната функция, дадена й от Бога. Нека се глези, нека е малко глупавичка, нека да търси повод, когато не й е 100 процента необходим - но това са женските качества”, разсъждава на глас певецът.

-          Как се чувствате сега, когато имате далеч по-малко ангажименти?
- Като всеки човек на тази възраст. С всички усложнения, които тя носи. Но не се притеснявам особено, защото го смятам за съвсем нормално. Когато имам много месо пред себе си, съм по-радостен, когато нямам - не съм чак толкова радостен.
- Изпитвате ли носталгия към миналото?
- Не ми се ще да звуча минорно, не ми се ще да звуча и грубо, но душата ми точно това иска. Защото такава е нашата действителност - груба! Много тъгувам за изчезналите приятелски отношения между хората, които бяха така характерни за българите. И, разбира се, най-много тъгувам за младите години, когато човек е здрав, силен, усмихнат, кипящ от енергия и желание да целуне целия свят. Много неща са приоритет на младите хора. Целуването например. Смешно ми е, когато видя стари хора да искат прегръдки и целувки.

-          - Какво стана с “Бо-Бо-Бо”, къде изчезнахте?
- Тук сме си и тримата - живи, незнайно защо, но интересът към нас силно намаля. Защото хората, които харесват този вид музика, имат битови проблеми. Когато нямаш в хладилника си нищо за ядене и внучето ти ходи със скъсани обувки, не може сърцето ти да е отворено за песни и усмивки.

 

Повече за него  в интервюто Венелин МИТЕВ с Боян Иванов  поместено тук : http://blitz.bg/article/666

 

И тук: http://bgestrada.com/izpylniteli/boyan_ivanov/boyan_ivanov.htm

 

Зеленоокото момиче

То беше мъничко момиче, (али-гали)
с очи зелени и добри (али-гали)
и аз, изглежда, го обичах, (али-гали)
но туй пред него не разкрих. (али-гали)
А аз не разкрих.

То често тръгваше със мене (али-гали)
по булеварда тих и пуст, (али-гали)
и стихове най-възвишени (али-гали)
аз рецитирах наизуст. (али-гали)
Хе-ей, наизуст.

На теми сложни и космични
беседвах с него всеки ден.
Зеленоокото момиче
бе винаги съгласно с мен.

А бяха вечерите лунни (али-гали)
и аз, изглежда, влюбен бях, (али-гали)
но ни веднъж да го целуна (али-гали)
аз не посмях, аз не посмях. (али-гали)
А аз не посмях.

На теми сложни и космични
беседвах с него всеки ден.
Зеленоокото момиче
бе винаги съгласно с мен.

И както често става, скоро (али-гали)
това момиче тръгна с друг. (али-гали)
Но за това не ще говоря (али-гали)
и свършвам песента до тук. (али-гали)
Хе-ей, до тук. (х3)

 

Боян Иванов - Зеленоокото момиче Песента можете да чеуте  тук:

http://audio.neogen.bg/user/ang2007/8x1ndgplov3xipn3yzj0iva5kkmg350b/

 

В живота често става така


Чувствам, че отскоро нещо не върви.
Някаква умора сякаш ти тежи.
Ти недей да криеш - аз ще разбера,
знам в живота често става и така:

Припев:
Аз търся тебе, ти търсиш друг,
но той търси друга, тя пък търси друг.

Всеки ден заставам пред вашата врата,
докато отворя дълго аз звъня.
Майка ти - разбирам, крие те сега.
Ще предам, тя казва, вашите цветя.

Припев:
Аз търся тебе, ти търсиш друг,
но той търси друга, тя пък търси друг.

Вечер се прибирам с мойта самота,
вече не разбирам твоята игра.
Бяхме тъй щастливи - свърши днес това,
че в живота често става и така:

Припев:
Аз търся тебе, ти търсиш друг,
но той търси друга, тя пък търси друг.

Боян Иванов - В Живота Често Става Така  Можете да чуете тук:

http://www.zazz.bg/play:c1f7d1a3

 

 

Пръстен на ръката-Йорданка Христова и Боян Иванов 31.01.95

 

http://www.youtube.com/watch?v=Jnm9wwh2AUk

 

 

  

 

 

 






Гласувай:
1



1. monna - Поздравления, за поста!
20.01.2009 11:08
Харесвам много, Бо Бо Бо..!!
цитирай
2. viki11 - Познавам като зрител и мъничко още ...
20.01.2009 12:26
Познавам като зрител и мъничко още Боян и Бо-Бо-Бо. Любимец ми е от формацията.

Ама да има да взема.
Женското съсловие си е добре и все по-добре.
Не е наивно като преди.
И да речем, че мъжкото и преди си беше некачествено, и сега.
цитирай
3. viki11 - Бих отишла на техен концерт, но ц...
20.01.2009 12:28
Бих отишла на техен концерт, но цената на билетите не бих платила.
Ето причината.

Бих дала 30-100 лева да видя Мадона, да речем.
Макар че не ме интересува тя точно.
Щото все едно идва от Космоса. Или все едно съм си платила екскурзия до Париж.
Обаче за концерт за разнообразие не бих дала толкова.

А и артистите днес смятат , че е под нивото им да намерят една евтина зала, било то и с по-евтино звучене, и да си поканят публиката да се повесели за едни общодостъпни билети.
Както можеш да гледаш Сигнал на бутилка вино или най-често на бира...
а за НДК наемите са високи.
цитирай
4. tota - monna,viki11
20.01.2009 17:16
Благодаря Ви за споделеното...Колкото до възможността изявите им да са достъпни трябва да помисли Министерството на културата... Те и ние публиката им го заслужаваме ..Много усмивки!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tota
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12171144
Постинги: 1347
Коментари: 16857
Гласове: 70749
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930