Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2010 09:25 - СЪБОТА Е…
Автор: tota Категория: Лични дневници   
Прочетен: 11192 Коментари: 22 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

СЪБОТА Е…

За тези които ги няма …

 

Денят отдавна се е събудил. И аз с него. Разходих се из света на прекрасното, изящното с nobleman,  Надникнах в света на красотата...със santiment..С подбраната от него музика – струна за душата. Благодаря им за съботното утро. За хубавото начало на деня!!

 

 И за  Вас, които надничате тук подбрах  от лириката на Марко Недялков ..”Събужда ме гласът ти в късни нощи…”

 

СЪБУЖДА МЕ ГЛАСЪТ ТИ В КЪСНИ НОЩИ

и сам си ставам съдник най – суров.

Нима длъжник до днес оставам още

на тебе, моя радост и любов?

 

До този ден, до този миг, не крия,

ти сладкия ми залък не вгорчи,

а аз какво ти дадох, освен тия

горчиви сълзи в черните очи.

 

Боли ме, че не мога да отвърна

на нежността ти с дъх на люляк бял,

тъй както знам веднъж да те прегърна.

 

И може би, когато те изгубя,

за твоята усмивка закопнял

ще ставам от пръстта да те долюбя.

 

Подарявавайте си красиви мигове!!! Докосвайте се до красотата на живота!! Животът е само един миг!

Хубав съботен ден!

 

 

Whitney Houston-I will Always Love You

http://www.youtube.com/watch?v=HGC003Xz3CY

 


 

 


 

 






Тагове:   марко недялков,


Гласувай:
16




1. nobleman - Благодаря ти!!!
20.02.2010 12:01
Благодаря ти!!!
цитирай
2. swanlake - Това откровение малко ме натъжи. Не ...
20.02.2010 16:47
Това откровение малко ме натъжи . Не знам защо но през съзнанието ми премина един стих на Дамян Дамянов ,който за съжаление в момента не мога да си спомня изцяло,но част от него звучеше така и започваше с описание на утрото:

Отдръпна ли завесите си сутрин
отворя ли балконската врата
то в стаята ми цялото си втурва-
с морето, със безкрая , с вечността!

И стаята ми става в миг вселена
денят изплува-портокал червен
светът е мой,светът е цял пред мене
животът е един безкраен ден!
Безкраен и не бързам да живея!
.............................................

Но остарява утрото тъй бързо
завесите в миг стават вятър луд
морето - скръб, а гроздовете тъмни сълзи
а стаята - отромна буца студ!
.....................................................
И мога чак тогаз да проумея
великата човешка суета
защо,защо не бързах да живея
ах колко бързо идва вечерта!
Най-дългата ! И бързам,но е късно!

Нека побързаме да живеем без да губим нито един миг щастие които можем да подарим на себе си или на хората който обичаме!
Прегръдки Тота!
цитирай
3. tit - Да се радваме на всяка глътка живот!:)
20.02.2010 20:44
Прекрасно изпълнение!:)))
Приятни почивни дни, Ати!:)
цитирай
4. tota - Благодаря ти!!! Продължавай да ...
20.02.2010 20:54
nobleman написа:
Благодаря ти!!!

Продължавай да ни радваш с постингите си!!
цитирай
5. mamas - Зареждаш с музика и стих...
20.02.2010 20:54
Благодаря ти!
цитирай
6. tota - Това откровение малко ме натъжи. Не ...
20.02.2010 20:57
swanlake написа:
Това откровение малко ме натъжи . Не знам защо но през съзнанието ми премина един стих на Дамян Дамянов ,който за съжаление в момента не мога да си спомня изцяло,но част от него звучеше така и започваше с описание на утрото:

Отдръпна ли завесите си сутрин
отворя ли балконската врата
то в стаята ми цялото си втурва-
с морето, със безкрая , с вечността!

И стаята ми става в миг вселена
денят изплува-портокал червен
светът е мой,светът е цял пред мене
животът е един безкраен ден!
Безкраен и не бързам да живея!
.............................................

Но остарява утрото тъй бързо
завесите в миг стават вятър луд
морето - скръб, а гроздовете тъмни сълзи
а стаята - отромна буца студ!
.....................................................
И мога чак тогаз да проумея
великата човешка суета
защо,защо не бързах да живея
ах колко бързо идва вечерта!
Най-дългата ! И бързам,но е късно!

Нека побързаме да живеем без да губим нито един миг щастие които можем да подарим на себе си или на хората който обичаме!
Прегръдки Тота!

Благодаря Светла! Благодаря за мъдросттав стиховете на Дамян Дамянов! Благодаря и за пожеланията!
Да не губим нито миг щастие!!
Нима има по хубаво от това!!
Хубава вечер!!
цитирай
7. tota - Прекрасно изпълнение!:))) П...
20.02.2010 20:59
tit написа:
Прекрасно изпълнение!:)))
Приятни почивни дни, Ати!:)

Мила Теди! Поздрави за именния ден! Нека да е свято името ти, да го произнасят с обич!!
Бъди щастлива!!
Хубава, празнична вечер!
цитирай
8. tota - Благодаря ти! Славе, поезията е ...
20.02.2010 21:37
mamas написа:
Благодаря ти!

Славе, поезията е музика, а музиката - поезия. Сетивата трябва да долавят думите и звуците - докосващи нежните струни на душата!!
Хубава вечер!!
цитирай
9. compassion - Прекрасно пожелание
20.02.2010 21:44
хубав стих и песен
Благодаря ти, мила!
цитирай
10. tota - хубав стих и песен Благодаря ти, ...
20.02.2010 21:48
compassion написа:
хубав стих и песен
Благодаря ти, мила!

Благодаря, че се отби! Хубава вечер!!
цитирай
11. bizcocho - Предизвика ме с този постинг да н...
20.02.2010 22:13
Предизвика ме с този постинг да напиша стих...
цитирай
12. tota - Предизвика ме с този постинг да н...
20.02.2010 22:54
bizcocho написа:
Предизвика ме с този постинг да напиша стих...

Женя, очаквам с нетърпение да го прочета...
Хубава вечер!
цитирай
13. monna - Поздрав!
20.02.2010 23:22
!!! :)
цитирай
14. tota - !!! :) Благодаря!! Хубава вечер!
20.02.2010 23:42
monna написа:
!!! :)

Благодаря!! Хубава вечер!
цитирай
15. mmagy - Животът е само един миг! Да не з...
21.02.2010 00:12
Животът е само един миг!
Да не забравяме!
Лека нощ!:)
цитирай
16. tota - Животът е само един миг! Да не з...
21.02.2010 00:28
mmagy написа:
Животът е само един миг!
Да не забравяме!
Лека нощ!:)

Затова да бъдем човеци и да се обичаме!!
Лека нощ!
цитирай
17. анонимен - UrcUwLKNtclyT
24.05.2011 05:36
Kudos to you! I hadn't touhght of that!
цитирай
18. анонимен - papcspxKXX
24.05.2011 14:51
Kfjomi <a href="http://ddoxxtpiblnm.com/">ddoxxtpiblnm</a>
цитирай
19. анонимен - nPXHbpWJ
24.05.2011 15:29
VWoswy <a href="http://mmureneqyomg.com/">mmureneqyomg</a>
цитирай
20. анонимен - cdUrFWhdGZOxNg
25.05.2011 17:49
6qdu1f , [url=http://qhdhpnogjhyl.com/]qhdhpnogjhyl[/url], [link=http://oqysvfltqizq.com/]oqysvfltqizq[/link], http://olexfrvivnjr.com/
цитирай
21. анонимен - HfDnKNUdyBwHGj
28.05.2011 12:42
EhISP9 <a href="http://xvsqdhpkbuos.com/">xvsqdhpkbuos</a>
цитирай
22. анонимен - dbPpANcYdmFlSlhoza
28.05.2011 14:48
ZsltrM <a href="http://fhoircdnjiks.com/">fhoircdnjiks</a>
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tota
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12185707
Постинги: 1347
Коментари: 16857
Гласове: 70757
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930