Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2010 16:37 - В неделния следобед
Автор: tota Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2815 Коментари: 6 Гласове:
14

Последна промяна: 21.02.2010 16:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
В неделния следобед

 ВИНАГИ ЩЕ ТЕ ОБИЧАМ

 В неделния следобед с Dolly Parton и Робърт Смит!!

 Да замълчим и да слушаме една песен изповед изпята прочувствено!!!


(Dolly Parton)

If I should stay
Well, I would only be in your way
And so I"ll go, and yet I know
That I"ll think of you each step of my way
And I will always love you
I will always love you
Bitter-sweet memories
That"s all I have, and all I"m taking with me
Good-bye, oh, please don"t cry
"Cause we both know that I"m not
What you need
But I will always love you
I will always love you

And I hope life, will treat you kind
And I hope that you have all
That you ever dreamed of
Oh, I do wish you joy
And I wish you happiness
But above all this
I wish you love
I love you, I will always love


I will always, always love you
I will always love you
I will always love you
I will always love you

DOLLY PARTON - I WILL ALWAYS LOVE YOU

http://www.youtube.com/watch?v=NuZO1iT4kD0

 

 Подарявам Ви и една любовна песен в стихове от Робърт Смит!

 

Любовна песен


Робърт Смит
Винаги когато съм сам с теб
се чувствам сякаш съм у дома отново
Винаги когато съм сам с теб
се чувствам сякаш съм цял отново

Винаги когато съм сам с теб
се чувствам сякаш съм млад отново
Винаги когато съм сам с теб
се чувствам сякаш съм весел отново

Колкото и далеч да съм, аз винаги ще те обичам
Колкото и дълго да остана, аз винаги ще те обичам
Каквито и думи да изговоря,
аз винаги ще те обичам,
аз винаги ще те обичам

Винаги когато съм сам с теб
се чувствам сякаш съм свободен отново
Винаги когато съм сам с теб
се чувствам сякаш съм чист отново

Колкото и далеч да съм, аз винаги ще те обичам
Колкото и дълго да остана, аз винаги ще те обичам
Каквито и думи да изговоря,
аз винаги ще те обичам,
аз винаги ще те обичам.

 http://www.slovo.bg/old/litforum/136/rsmit.htm 

http://www.youtube.com/watch?v=NuZO1iT4kD0&feature=related

 










Гласувай:
14



1. bizcocho - Глас удоволствие! И певица :) Пее ...
21.02.2010 22:32
Глас удоволствие! И певица :) Пее основно любимата ми музика :))))))
цитирай
2. iliada - Чудесна песен
21.02.2010 23:03
и много добре ,че даваш и превода-аз това все още не го умея!:)
Приятна вечер Ати !:)
цитирай
3. tota - Глас удоволствие! И певица :) Пее ...
21.02.2010 23:21
bizcocho написа:
Глас удоволствие! И певица :) Пее основно любимата ми музика :))))))

Жени и аз обичам да слушам песните и. Нежност и чувственост струи...Хубава вечер!
цитирай
4. tota - и много добре, че даваш и превода-аз ...
21.02.2010 23:22
iliada написа:
и много добре ,че даваш и превода-аз това все още не го умея!:)
Приятна вечер Ати !:)

Иля, приятно ми е, че се отби. Удоволствието от прекрасното изпълнение е взаимно.
Хубава вечер!
цитирай
5. inalii - Добро утро!
22.02.2010 08:25
Красив ден ти желая!
цитирай
6. tota - Красив ден ти желая! БЛАГОДАРЯ! ...
22.02.2010 08:53
inalii написа:
Красив ден ти желая!

БЛАГОДАРЯ! Нека и твоят ден да е красив!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tota
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12187376
Постинги: 1347
Коментари: 16857
Гласове: 70759
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930