Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2010 22:00 - Кога мъжете казват “обичам те”
Автор: tota Категория: Лични дневници   
Прочетен: 19979 Коментари: 25 Гласове:
40

Последна промяна: 13.10.2014 01:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Кога мъжете казват “обичам те”

 Не От Люба ПОПОВА  -  А от Павлета Давидова - smile4tonight

Петият ми рожден ден. Играехме си в махалата. Пешето каза, че ме обича… Като го питах защо, той каза, че все едно съм момче и удрям също така силно като него.. И се катеря много бързо – по оградите, по дърветата.. Но най-много ме обича, защото не плача и заедно правим пакости.. А и си направихме много хубава колиба... И аз обичам Пешето.

На 9 съм. Ани каза, че Иван е казал на Боби, че ме обича. Ама ме обича, когато плача, затова постоянно ми дърпа плитките. Аз не го обичам. А госпожата само се смее…

На 12 съм. Жоро също ме обича. Особено когато му подсказвам по история… А след като му помогнах по математика, каза, че друга като мен няма.. Винаги иска да сяда близо до мен. Днес ми запази място до себе си по литература. Всъщност винаги ми пази място. Наистина се грижи за мен, когато пиша в училище не дава на никого да ме закача. Май и аз го обичам.

Колко е хубаво да си X клас! Всички момчета в класа ми казват, че ме обичат. Постоянно гледат да са близо до мен. Малко е досадно – само ми гледат гърдите.. Владо дойде и ми каза, че ме обича, но ще ме обича повече, ако му дам да ги пипне.. Пенка не я обичат, нейните гърди са малки, а е и очилата.

Абитуриентка… Най-сетне! Стига толкова учене. Как ме боли главата от снощи. Сашо пак ме излъга, че ме обича. Само и само за да преспя с него. И този път се престорих, че му вярвам.

Ето ме и булка… Татко само вдигна рамене – щом се обичат, нека се вземат.. Ако знае, че Радо се жени за мен само, защото всичките му приятели вече са семейни и не му дават мира! Даааа, бъдещият ми съпруг ме обича, защото се съгласих да съм му съпруга – добра партия съм, имам авоари в семейния бизнес, вила на Драгалевци и още една на Приморско. И му осигурих високо заплатена работа. Как да не ме обича човек?

Бясна съм. Радо пак ми каза, че ме обича. С онзи гаден мазен тон. Как няма да ме обича. Колко пари натрупа покрай брака с мен. А и вилата на Приморско остава за него. Мразя бракоразводния си адвокат!

Втори брак. Митко ме обича. Макар да не знам кого обича повече – мен или сина ни. Остава и да не ме обича след толкова мъка покрай раждането на рожбата ни. Още помня насълзените очи на Митко, когато малкият се роди и искреното “обичам те”, когато дойде да ни види в болницата.

2-годишнина от сватбата с Митко. Отново каза, че ме обича. Сега ме обича, защото току-що му казах, че няма нужда да наемаме бавачка за малкия. Аз ще остана у дома, за да го възпитавам, докато има нужда от това. Сега няма кой да следи мъжа ми какво ще прави със секретарката. Мисля, че и нея я обича. Но мен ме обича повече, защото ще ме вижда по-рядко. Той ме обича, а аз обичам малкия и съм готова на всичко за него.

Ех, тоя Митко! Много ме обича. Особено когато го оставя да гледа мача на спокойствие. И когато не му мрънкам, като излиза “само по мъжки” с приятели. А като ми се прибере ухаещ на уиски, винаги идва да ми каже колко много ме обича. А аз обичам миризмата на портокали!

“Ех, добре си поживяхме. Обичам те, мила!”- Това бяха последните му думи… Как няма да ме обича, като съм единственият човек край смъртното му ложе. Роднините му се отказаха от него, когато се ожени за мен (не съм била за него), та като се разболя, не дойдоха да го видят. Та моичкия няма кой друг да обича освен мен!

Боян ме обича. Само с 30 години по-възрастна съм от него, малко по-млад е от сина ми. Колко хубаво е да те обича млад мъж, особено ако те обича по няколко пъти на вечер. Обаче май малко трудно се възбужда. Важното е, че ме обича. Макар че май всъщност обича повече парите ми. Трябва някак си да му се отплатя за ласките.

Човек и добре да живее, умира. Малко ми остава. Край мен е единственият човек, който наистина ме е обичал и ще ме обича истински. Синът ми. Нищо не може да се сравнява със синовната обич. Той никога не е обичал и няма да обича друга жена така както обича мен. Това е най-истинската, най-силната и най-откровената мъжка обич. И аз го обичам както не съм обичала друг досега. Помня , когато за първи път ми каза “обичам те”. Каза го с очи, когато го хранех като бебче. После го казваше винаги, когато получеше нещо от мен. Казваше го по празници, казваше го, когато имах нужда от любов, казваше го, когато имах проблеми с баща му, когато оценяваше жертвите, които съм направила за него. Казваше го винаги, когато трябва и когато не трябва. И най-хубавото:
КАЗВАШЕ ГО И БЕЗ ПОВОД.

image

Whitney Houston - I Will Always Love You

http://www.youtube.com/watch?v=QjLpnLL4B0k

 

obicham te, Silvia Kacarova Toni

http://www.youtube.com/watch?v=isE0m9RvloE

Стефан Вълдобрев О- о - обичам те, мила

http://www.youtube.com/watch?v=aX1wNf8_nq8

Triandafilos - Min argis - ОБИЧАМ ТЕ...ОБИЧАЙ МЕ

http://www.youtube.com/watch?v=jIECsSSaFcQ

 













Гласувай:
40



1. monaliza121 - Обич
28.10.2010 22:50
Получаваме такава обич, каквато сме заслужили:)
Поздравления за хубавия постинг, Тота!:))
цитирай
2. stela50 - Интересно е написаното от Люба Попова ...
28.10.2010 23:21
Има и лека хумористична нотка .Но чувствата са сложно нещо .И не могат да бъдат сравнявани тези между майката и сина с другите -към любимия ,съпруга ,приятеля.
Съгласна съм ,че синовната обич е безрезервна и докрай ,само трябва да е заслужена и взаимна .
Поздрави ,Ати за идеята и хубавите песни .
С приятелска обич към теб .Таня
цитирай
3. razkazvachka - и най-вече: с бели маратонки и скъсани джинси!
28.10.2010 23:22
Поздрави и от мен!
цитирай
4. tili - Присъединявам се
29.10.2010 01:43
monaliza121 написа:
Получаваме такава обич, каквато сме заслужили:)
Поздравления за хубавия постинг, Тота!:))


безпрекословно! Трудно боравя с думите :)))
цитирай
5. tota - Получаваме такава обич, каквато ...
29.10.2010 08:25
monaliza121 написа:
Получаваме такава обич, каквато сме заслужили:)
Поздравления за хубавия постинг, Тота!:))

Много точно, казано!Благодаря, че се отби! Хубав ден!
цитирай
6. tota - Има и лека хумористична нотка. Но ...
29.10.2010 08:28
stela50 написа:
Има и лека хумористична нотка .Но чувствата са сложно нещо .И не могат да бъдат сравнявани тези между майката и сина с другите -към любимия ,съпруга ,приятеля.
Съгласна съм ,че синовната обич е безрезервна и докрай ,само трябва да е заслужена и взаимна .
Поздрави ,Ати за идеята и хубавите песни .
С приятелска обич към теб .Таня

Танечка винаги нещата са строго индивидуални, но чувствата и стремежите на хората са еднакви. Въпросът е кой какво е дал и какво е получил!! А за взаимността - това е най-хубавото, което човек може да постигне в отношенията. Хубав ден!
цитирай
7. tota - Поздрави и от мен! Приятно, за...
29.10.2010 08:28
razkazvachka написа:
Поздрави и от мен!

Приятно, закачливо...така е най-добре, когато се обичат двама ...Хубав ден!
цитирай
8. tota - Получаваме такава обич, каквато ...
29.10.2010 08:29
tili написа:
monaliza121 написа:
Получаваме такава обич, каквато сме заслужили:)
Поздравления за хубавия постинг, Тота!:))


безпрекословно! Трудно боравя с думите :)))

Тили, прекрасна Лили и аз се присъединявам към теб!! Хубав ден!!
цитирай
9. scarlety - По колко
29.10.2010 14:16
различни начини може да звучи едно: Обичам те!!!
Интересен постинг,Тота! Поздравления и за хубавите песни!:)
цитирай
10. tota - Извинявай, но другия път, когато ...
29.10.2010 18:12
smile4tonight написа:
Извинявай, но другия път, когато крадеш нечие нещо... поне цитирай от къде си го свила... Малко е тъпо така

Моля за извинение, но това съм копирала преди време и беше в моите архивни папки. Едва когато го постнах видях, че има такъв постинг, но там доколкото забелязах, не е посочена авторката. Ако Вие сте авторката моите извинения. Не съм целяла да Ви обидя, не съм вложила користна цел.
Надникнете: http://smile4tonight.blog.bg/tq-i-toi/2007/12/15/koga-myjete-kazvat-quot-obicham-te-quot.143486
цитирай
11. tota - различни начини може да звучи едно: ...
29.10.2010 18:14
scarlety написа:
различни начини може да звучи едно: Обичам те!!!
Интересен постинг,Тота! Поздравления и за хубавите песни!:)

Благодаря! Заслугата е на авторката Люба Попова! За песните те са от сърце!! Хубава вечер!
цитирай
12. batstefan - Обичам те!
29.10.2010 19:37
Обичам те!
цитирай
13. iameverywoman - Поздравления към авторката на този много силен текст!...
29.10.2010 19:50
...докато четях и ме стисна за гърлото...
И благодаря на Тота, че го е съхранила и го сподели с нас!
Някой по-горе беше писал, че получаваме такава обич, каквато заслужаваме... - Не съм съвсем съгласна...Животът често е като криво огледало и ни поднася в изопачен вариант нещата, от които сме чувствали необходимост. И обикновено, съвсем НЕзаслужено, това се случва тъкмо, когато сме били най-безкористни и раздаващи се (в нематериалния смисъл на думата "раздаване")... Затова и съществува онази популярна фраза "внимавай какво си пожелаваш, защото може и да се сбъдне"... Но вероятно това е един от начините животът да ни дава своите уроци...........
цитирай
14. анонимен - Eййййййййййййййййййййййййй!
29.10.2010 21:24
АЙ СИКТИР УЕ! Отдавна не ме беше дразнило нещо толкова много!

Що не се разкарате бе мамички с на мама синчетата, а?!
ЖЕНИТЕ, които имат дъщери тях кучета ги яли! АЙ СИКТИР БЕЕЕЕ! Егати как изперках! Онова нещо написаното по-горе означава ли, че жените, които раждат момичета НИКОГА НЕ СА били ОБИЧАНИ ИСТИНСКИ, щото ойййййййййййййййййй ма нямали синченца да ги обичат, а?!

Жената, която е писала това нещо по-горе няма грам акъл като е писала! Или поне има едни капаци, които не може да сваля. Дано ги свали когато даде синчето си на някое момиче. И да не си го държи като егоистична гургуличка до себе си, щото знаете ли кво... ми писна от мамини синчета! Айде да мислите като пишете малко, а?!

Побеснях....
цитирай
15. mimayordanova - Получаваме такава обич, каквато сме заслужили:)
29.10.2010 21:29
monaliza121 написа:
Получаваме такава обич, каквато сме заслужили:)
Поздравления за хубавия постинг, Тота!:))

...
От къде да си купя същия КАНТАР с който си претеглила колко обич си заслужила да получиш?! Че да убедя и себе си.
цитирай
16. yuliya2006 - КОЙ СЛЪНЦЕ ДА КАЖЕ ОБИЧАМ ТЕ В ТЕЗИ ...
29.10.2010 21:55
КОЙ СЛЪНЦЕ ДА КАЖЕ ОБИЧАМ ТЕ В ТЕЗИ МОДЕРНИ ВРЕМЕНА?

ТА ДНЕС ВСИЧКО ПЪРВО СЕ ПРЕЦЕНЯВА, ПРЕСМЯТА..СТРЪВ И УЛОВ ... МЕЧТА ЗА ЛЕК ЖИВОТ. И ВСИЧКО СЕ СЛЯ И МЪЖЕ И ЖЕНИ..

НЕ СЕ ГЛЕДА НИ ВЪЗРАСТ, НИ УБОСТ, НИ РАЗУМ...

НЕ МИ ВЯРВАШ...Я ПОГЛЕДНИ НАВЪН

УСМИВКИ!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
17. анонимен - КОЙ СЛЪНЦЕ ДА КАЖЕ ОБИЧАМ ТЕ В ТЕЗИ ...
29.10.2010 22:01
yuliya2006 написа:
КОЙ СЛЪНЦЕ ДА КАЖЕ ОБИЧАМ ТЕ В ТЕЗИ МОДЕРНИ ВРЕМЕНА?

ТА ДНЕС ВСИЧКО ПЪРВО СЕ ПРЕЦЕНЯВА, ПРЕСМЯТА..СТРЪВ И УЛОВ ... МЕЧТА ЗА ЛЕК ЖИВОТ. И ВСИЧКО СЕ СЛЯ И МЪЖЕ И ЖЕНИ..

НЕ СЕ ГЛЕДА НИ ВЪЗРАСТ, НИ УБОСТ, НИ РАЗУМ...

НЕ МИ ВЯРВАШ...Я ПОГЛЕДНИ НАВЪН

УСМИВКИ!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ


ЦЪ! ГЛЕДАЙ ВЪТРЕ В СЕБЕ СИ И ГЛЕДАЙ КОГА ТИ КАЗВАШ ОБИЧАМ ТЕ! ЩОТО НЕ МОЖЕШ ДА СИ СИГУРНА НИТО ЗАЩО НИТО ДАЛИ ТОВА, ЧЕ НЯКОЙ ТИ КАЗВА ОБИЧАМ ТЕ НАИСТИНА ГО МИСЛИ И КАКВА Е ПРИЧИНАТА ДА ГО КАЗВА. АКО ИСКАШ МУ ВЯРВАШ АКО ИСКАШ НЕ.

НЕ МОГА ДА ГЛЕДАМ НАВЪН. ГЛЕДАМ САМО ВЪТРЕ В СЕБЕ СИ. ТАМ ЗНАМ КАК КОГА И ЗАЩО КАЗВАМ ОБИЧАМ ТЕ. ВСЯКО НЕЩО, КАЗАНО ЗА НЯКОЙ ДРУГ, ОБСЪЖДАЙКИ И КОМЕНТИРАЙКИ НЕГОВИТЕ ЧУВСТВА Е САМО ТЪПО ПРЕДПОЛОЖЕНИЕ, МОНЕТА ХВЪРЛЕНА ЗА ЕЗИ ИЛИ ТУРА С ОБИЧА МЕ ИЛИ НЕ МЕ ОБИЧА. И КОЕТО И ДА СЕ ПАДНЕ - ПАК НЕ МОЖЕШ ДА СИ СИГУРНЕН. ТАКА ЧЕ ГЛЕДАЙ

САМО

СЕБЕ СИ! ДАЙ ПРИМЕР. КАЖИ ОБИЧАМ ТЕ ТОЧНО ТОГАВА, КОГАТО ТИ НИЩО НЕ ПРЕЦЕНЯВАШ, НЕ ПРЕСМЯТАШ, НЕ Е СТРЪВ И УЛОВ, НЕ Е МЕЧТАТА ТИ ЗА ЛЕК ЖИВОТ. МОЖЕШ ЛИ? НЕ МИ ТРЯБВА ОТГОВОР. ТИ СИ ГО ЗНАЕШ.

"С ОБИЧ?"

ВЕРНО ЛИ БЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ?
цитирай
18. tota - Обичам те! Благодаря! Звучи м...
29.10.2010 22:04
batstefan написа:
Обичам те!

Благодаря! Звучи много мило изречено просто ей така!! Защото е от добър човек!! Хубава вечер!
цитирай
19. tota - . . . докато четях и ме стисна за гъ...
29.10.2010 22:20
iameverywoman написа:
...докато четях и ме стисна за гърлото...
И благодаря на Тота, че го е съхранила и го сподели с нас!
Някой по-горе беше писал, че получаваме такава обич, каквато заслужаваме... - Не съм съвсем съгласна...Животът често е като криво огледало и ни поднася в изопачен вариант нещата, от които сме чувствали необходимост. И обикновено, съвсем НЕзаслужено, това се случва тъкмо, когато сме били най-безкористни и раздаващи се (в нематериалния смисъл на думата "раздаване")... Затова и съществува онази популярна фраза "внимавай какво си пожелаваш, защото може и да се сбъдне"... Но вероятно това е един от начините животът да ни дава своите уроци...........

Наистина авторката заслужава поздравления. Мисля върху това, че животът не би бил интересен ако всичко беше еднообразно. Та нали сме толкова различни и всеки по своему скроен. Колкото и да е усложнен от обстоятелства или от самите нас, животът е красив, когато е споделен, когати в основата на отношенията е обичта и разбирателството... Има какво да се поучим от поколенията преди нас, които спазваха норми в поведението си. Накрая ще кажа: "Дай Боже всекиму да има кой да му казва обичам те и на кога да казва обичам те!" Хубава вечер!
цитирай
20. tota - КОЙ СЛЪНЦЕ ДА КАЖЕ ОБИЧАМ ТЕ В ТЕЗИ ...
29.10.2010 22:29
goodbye написа:
yuliya2006 написа:
КОЙ СЛЪНЦЕ ДА КАЖЕ ОБИЧАМ ТЕ В ТЕЗИ МОДЕРНИ ВРЕМЕНА?

ТА ДНЕС ВСИЧКО ПЪРВО СЕ ПРЕЦЕНЯВА, ПРЕСМЯТА..СТРЪВ И УЛОВ ... МЕЧТА ЗА ЛЕК ЖИВОТ. И ВСИЧКО СЕ СЛЯ И МЪЖЕ И ЖЕНИ..

НЕ СЕ ГЛЕДА НИ ВЪЗРАСТ, НИ УБОСТ, НИ РАЗУМ...

НЕ МИ ВЯРВАШ...Я ПОГЛЕДНИ НАВЪН

УСМИВКИ!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ


ЦЪ! ГЛЕДАЙ ВЪТРЕ В СЕБЕ СИ И ГЛЕДАЙ КОГА ТИ КАЗВАШ ОБИЧАМ ТЕ! ЩОТО НЕ МОЖЕШ ДА СИ СИГУРНА НИТО ЗАЩО НИТО ДАЛИ ТОВА, ЧЕ НЯКОЙ ТИ КАЗВА ОБИЧАМ ТЕ НАИСТИНА ГО МИСЛИ И КАКВА Е ПРИЧИНАТА ДА ГО КАЗВА. АКО ИСКАШ МУ ВЯРВАШ АКО ИСКАШ НЕ.

НЕ МОГА ДА ГЛЕДАМ НАВЪН. ГЛЕДАМ САМО ВЪТРЕ В СЕБЕ СИ. ТАМ ЗНАМ КАК КОГА И ЗАЩО КАЗВАМ ОБИЧАМ ТЕ. ВСЯКО НЕЩО, КАЗАНО ЗА НЯКОЙ ДРУГ, ОБСЪЖДАЙКИ И КОМЕНТИРАЙКИ НЕГОВИТЕ ЧУВСТВА Е САМО ТЪПО ПРЕДПОЛОЖЕНИЕ, МОНЕТА ХВЪРЛЕНА ЗА ЕЗИ ИЛИ ТУРА С ОБИЧА МЕ ИЛИ НЕ МЕ ОБИЧА. И КОЕТО И ДА СЕ ПАДНЕ - ПАК НЕ МОЖЕШ ДА СИ СИГУРНЕН. ТАКА ЧЕ ГЛЕДАЙ

САМО

СЕБЕ СИ! ДАЙ ПРИМЕР. КАЖИ ОБИЧАМ ТЕ ТОЧНО ТОГАВА, КОГАТО ТИ НИЩО НЕ ПРЕЦЕНЯВАШ, НЕ ПРЕСМЯТАШ, НЕ Е СТРЪВ И УЛОВ, НЕ Е МЕЧТАТА ТИ ЗА ЛЕК ЖИВОТ. МОЖЕШ ЛИ? НЕ МИ ТРЯБВА ОТГОВОР. ТИ СИ ГО ЗНАЕШ.

"С ОБИЧ?"

ВЕРНО ЛИ БЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ?

Поколенията преди нас не си казваха "обичам те", но с поведението си и с отношенията си помежду го доказваха. С отговорност трябва да произнасяме " обичам те".
цитирай
21. tota - КОЙ СЛЪНЦЕ ДА КАЖЕ ОБИЧАМ ТЕ В ТЕЗИ ...
30.10.2010 09:23
yuliya2006 написа:
КОЙ СЛЪНЦЕ ДА КАЖЕ ОБИЧАМ ТЕ В ТЕЗИ МОДЕРНИ ВРЕМЕНА?

ТА ДНЕС ВСИЧКО ПЪРВО СЕ ПРЕЦЕНЯВА, ПРЕСМЯТА..СТРЪВ И УЛОВ ... МЕЧТА ЗА ЛЕК ЖИВОТ. И ВСИЧКО СЕ СЛЯ И МЪЖЕ И ЖЕНИ..

НЕ СЕ ГЛЕДА НИ ВЪЗРАСТ, НИ УБОСТ, НИ РАЗУМ...

НЕ МИ ВЯРВАШ...Я ПОГЛЕДНИ НАВЪН

УСМИВКИ!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ

Джу, все още се срещат истински неща...макар и да са единични ...всичко е въпрос на възпитание... Хубав ден!!
цитирай
22. tota - АЙ СИКТИР УЕ! Отдавна не ме беше д...
30.10.2010 09:26
goodbye написа:
АЙ СИКТИР УЕ! Отдавна не ме беше дразнило нещо толкова много!

Що не се разкарате бе мамички с на мама синчетата, а?!
ЖЕНИТЕ, които имат дъщери тях кучета ги яли! АЙ СИКТИР БЕЕЕЕ! Егати как изперках! Онова нещо написаното по-горе означава ли, че жените, които раждат момичета НИКОГА НЕ СА били ОБИЧАНИ ИСТИНСКИ, щото ойййййййййййййййййй ма нямали синченца да ги обичат, а?!

Жената, която е писала това нещо по-горе няма грам акъл като е писала! Или поне има едни капаци, които не може да сваля. Дано ги свали когато даде синчето си на някое момиче. И да не си го държи като егоистична гургуличка до себе си, щото знаете ли кво... ми писна от мамини синчета! Айде да мислите като пишете малко, а?!

Побеснях....

Ами хайде и ние женските майки да напишем нещо в което да изразим чувствата на нашите момичета. Мисля, че всичко е строго индивидуално, независимо син или дъщеря я...Отношенията между деца - родители в повечето случай зависят от възпитанието и примера, къойто са имали за подражание. мисля, че текстът има леко и хумористичен оттенък!! Хубав ден!!
цитирай
23. tota - Получаваме такава обич, каквато ...
30.10.2010 09:29
mimayordanova написа:
monaliza121 написа:
Получаваме такава обич, каквато сме заслужили:)
Поздравления за хубавия постинг, Тота!:))

...
От къде да си купя същия КАНТАР с който си претеглила колко обич си заслужила да получиш?! Че да убедя и себе си.

Този, който истински обича не измерва нищо, той се себеотдава...Но за мярката мисля, че условно е казано... Хубав ден!
цитирай
24. анонимен - halloween
31.10.2010 19:27
tomorrow is halloween!!!
didi games
цитирай
25. tota - Извинявай, но другия път, когато ...
01.11.2010 19:59
tota написа:
smile4tonight написа:
Извинявай, но другия път, когато крадеш нечие нещо... поне цитирай от къде си го свила... Малко е тъпо така

Моля за извинение, но това съм копирала преди време и беше в моите архивни папки. Едва когато го постнах видях, че има такъв постинг, но там доколкото забелязах, не е посочена авторката. Ако Вие сте авторката моите извинения. Не съм целяла да Ви обидя, не съм вложила користна цел.
Надникнете: http://smile4tonight.blog.bg/tq-i-toi/2007/12/15/koga-myjete-kazvat-quot-obicham-te-quot.143486

От разменените мисли на лични се оказа, че авторката на публикувания от мен текст "Кога мъжете казват “обичам те”" е Павлета Давидова - smile4tonight, а не Люба Попова - така както съм намерила материала, мисля в Сибир, бг, но не съм запазила линк към материала. Моля за извинение, но не съм вложила корист. Винаги спазвам правилата на публикуване. Хубава вечер пожелавам на Павлета!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tota
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12197108
Постинги: 1347
Коментари: 16857
Гласове: 70761
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930