Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2011 23:04 - Очите си изгледах в очакване…
Автор: tota Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8293 Коментари: 17 Гласове:
35

Последна промяна: 10.04.2015 08:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Очите си изгледах в очакване…

 
Знаеш ли? Отново пак е пролет.

Природата събудила се живот

се оглежда в своята премяна.

Красива е …Усмихва се дори!

Знаеш ли? Празник е…

Великден. А тебе пак те няма…

Очите си изгледах в очакване…

Напразно….Тебе пак  те няма...

Празник е…но дали е празнично

в душата ми?
Ати Милуш - tota

Очите си изгледах от Очакване...
Но в тъмното не ослепях...
В бездънните очи на мрака
разсъмнала Зора съзрях...

Марин Тачков                                                  image

Обичайте  и бъдете обичани! Животът е само миг! Подарявайте си радост!!                                         image
Jadranka Stojaković - Što te nema

http://www.youtube.com/watch?v=9JhpSXdXNhs&feature=related

 Kazi Zasto Me Ostavi

http://www.youtube.com/watch?v=Hcwv3bwOUY0&feature=related В храма на душата ми

http://www.youtube.com/watch?v=jYZ-jby2Zg4

 











Гласувай:
35



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tit - Светли празници, Ати!:)
21.04.2011 23:09
Радост и усмивки с най-близките ти хора!:)))
цитирай
2. tota - Радост и усмивки с най-близките ти ...
21.04.2011 23:11
tit написа:
Радост и усмивки с най-близките ти хора!:)))


Благодаря, Теди! Ти знаеш, миличка...
цитирай
3. zabunova - "В храма на душата ми"
21.04.2011 23:36
е толкова хубаво! Според стиха ти, и в храма на твоята душа е много уютно! Макар че на празници на мен винаги ми се плаче. Хубав Великден!
цитирай
4. stela50 - Великден е ...минават дните в очакване ,а животът е само миг .
21.04.2011 23:42
Всъщност той не се е отделял и за миг от теб ,от вас . Ти го знаеш ,миличка ,
чувстваш го .Много е наболяло ...в съкровен стих и музика се е изляло .
Прегръщам те с обич и вяра в душата . Светли празнични дни
ви пожелавам ,приятелко скъпа !
цитирай
5. tota - е толкова хубаво! Според стиха ти, и ...
21.04.2011 23:43
zabunova написа:
е толкова хубаво! Според стиха ти, и в храма на твоята душа е много уютно! Макар че на празници на мен винаги ми се плаче. Хубав Великден!


И на мен ми се плаче...Но " В храма на душата ми" е по "Пътуване към себе си" на Блага Димитрова..Заслужава си да бъде прочетено...Моето бледнее...Моите бълнувания са повече вътре в мене ...
Благодаря за пожеланията!
Желая ти радост!!
цитирай
6. tota - Всъщност той не се е отделял и за миг ...
21.04.2011 23:50
stela50 написа:
Всъщност той не се е отделял и за миг от теб ,от вас . Ти го знаеш ,миличка ,
чувстваш го .Много е наболяло ...в съкровен стих и музика се е изляло .
Прегръщам те с обич и вяра в душата . Светли празнични дни
ви пожелавам ,приятелко скъпа !


Мила, Танечка! Ти си го доловила: "Великден е ...минават дните в очакване, а животът е само миг" ...Ще помълча...но пред празник и на празник болката се усилва ...

Весели и честити празници на цялото семейство!
цитирай
7. gita969 - Не зная кой го няма
22.04.2011 11:38
Но го има, сега и тук, щом е в сърцето ти. Въпреки, че пиша и това усещане на трайна и непоправима липса се засили.И е така- на празници е най - трудно. А Аз не искам да идва Гергьовден. Все пак весел празник!
цитирай
8. tota - Но го има, сега и тук, щом е в сърцето ...
22.04.2011 11:42
gita969 написа:
Но го има, сега и тук, щом е в сърцето ти. Въпреки, че пиша и това усещане на трайна и непоправима липса се засили.И е така- на празници е най - трудно. А Аз не искам да идва Гергьовден. Все пак весел празник!


Няма близък на сърцето човек...Така е по празниците ...Добре би било човек да не прилепва и да върви напред...Да си казва до тук е било..Благодаря на съдбата, че ми го изпрати, че имаше топлина, хармония ... Но мисълта пренася през времето всичко онова, което се е запечатало там ...спомените мигове ..а празнотата ги подсилва...Така е устроен светът...
Благодаря! Весел празник и в твоя дом!!
цитирай
9. iliada - Не тъгувай мила ,Ати!
22.04.2011 12:03
Не тъгувай!Пожелавам ти следващия Великден да посрещнеш щастлива!ПРЕГРЪДКИ!
цитирай
10. tota - Не тъгувай!Пожелавам ти следващия ...
22.04.2011 12:08
iliada написа:
Не тъгувай!Пожелавам ти следващия Великден да посрещнеш щастлива!ПРЕГРЪДКИ!


Благодаря, Иля! Може би човек трябва да го поиска за да се случи...
Прегръдка и за теб! Светли празнични дни в твоя дом, изпълнени с топлина и сподоленост!!
цитирай
11. monaliza121 - Желая ти празник в душата, Тота!...
22.04.2011 12:46
Желая ти празник в душата, Тота!:))
Настроение и усмивка!:))
цитирай
12. tota - Желая ти празник в душата, Тота!...
22.04.2011 13:57
monaliza121 написа:
Желая ти празник в душата, Тота!:))
Настроение и усмивка!:))


Благодаря, Мона Лиза! Чудесно пожелание!
Светли, празнични дни! Здраве и късмет!
цитирай
13. neprosvet - Не бъди тъжна, tota!
22.04.2011 16:35
"Не весела. Не просълзена.
Обичам тъжната жена:
загадъчна като вселена
такава тиха затаена,
такава бавна и смутена
залутано непокорена
като вечерна светлина.
Смехът тъй бързо изморява.
Ожесточава ме плачът,
а тъжната жена ми дава
това, което не успяват
ни щастие, ни шумна слава
да ми загатнат и внушат."

"Тъжната жена" - Димитър Василев

Дано не съм те натъжила повече! Усмихнисе!:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
14. tota - "Не весела. Не просълзена. ...
22.04.2011 19:59
neprosvet написа:
"Не весела. Не просълзена.
Обичам тъжната жена:
загадъчна като вселена
такава тиха затаена,
такава бавна и смутена
залутано непокорена
като вечерна светлина.
Смехът тъй бързо изморява.
Ожесточава ме плачът,
а тъжната жена ми дава
това, което не успяват
ни щастие, ни шумна слава
да ми загатнат и внушат."

"Тъжната жена" - Димитър Василев

Дано не съм те натъжила повече! Усмихнисе!:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Напротив, благодаря за прекрасното стихотворение на Димитър Василев.
Поздрави и усмивки и от мен! Светли празнични дни!
цитирай
15. tota - Благодаря ти! Точно това ми тряб...
22.04.2011 20:03
jan1jurnal написа:
Благодаря ти! Точно това ми трябваше. И все пак весели празници!


Нали знаете в такива дни, когато се срещат смъртта и живота, мислите нахлуват сами...Да съхраниш спомена и да се събудиш отново за живот в това е тайната за да продължиш вървежа си....
Светли празници!
цитирай
16. mt46 - Поздрав! -
24.04.2011 09:50
Очите си изгледах от Очакване...
Но в тъмното не ослепях...
В бездънните очи на мрака
разсъмнала Зора съзрях...
Марин Тачков
цитирай
17. tota - Очите си изгледах от Очакване. . . Но ...
24.04.2011 13:44
mt46 написа:
Очите си изгледах от Очакване...
Но в тъмното не ослепях...
В бездънните очи на мрака
разсъмнала Зора съзрях...
Марин Тачков

Добре звучи: "..разсъмнала Зора съзрях..." Така е в живота се редуват нещата. По важното е да съхраним силата на духа!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tota
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12224822
Постинги: 1347
Коментари: 16857
Гласове: 70788
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930