Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2011 04:54 - ПОМИСЛЕНО ДО ЦВЯТ С ПЧЕЛА
Автор: tota Категория: Лични дневници   
Прочетен: 12275 Коментари: 30 Гласове:
40

Последна промяна: 22.10.2011 07:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

ПОМИСЛЕНО ДО ЦВЯТ С ПЧЕЛА

В средата съм на лятото. А иде краят.
Затуй така забързано живея –
по всичките посоки на безкрая
като пчела за цвят копнея.

А може да ме срещне слънчев удар
или вихрушка смъртоносна;
и в нечии очи да е същинска лудост
стремежът ми – до цвят да се докосна.

Но мен ми стигат миговете на пчелата,
когато с устните на цвят денят и пее.
И тя – в магията на светлината
забравя просто, че живее ...

Петър Андасаров

 image

                                                                 image                    
                                                       image
Sibelius Violin Concerto in D minor Op. 47, Menuhin, Sir A. Boalt, *London Philharmonic Orchestra* http://www.youtube.com/watch?v=WZXsuKylCSM&feature=related SIBELIUS: Violin Concerto in D minor op. 47- 3 http://www.youtube.com/watch?v=cdP-B4zWdbw&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=C4ZOjO-5Mc4&feature=related Jean Sibelius - Valse Triste http://www.youtube.com/watch?v=66YMJzoNvs0&feature=list_related&playnext=1&list=AVGxdCwVVULXd5r3ekjJTBjOy5pHv2mJbE Я.Сибелиус --«Грустный вальс»

http://www.youtube.com/watch?v=zlHTQ10sIqU&feature=related

 













Гласувай:
40



Следващ постинг
Предишен постинг

1. veninski - И тя – в магията на светлината з...
21.10.2011 06:25
И тя – в магията на светлината
забравя просто, че живее ...

Поздрави от Родопите!
цитирай
2. tota - И тя – в магията на светлината з...
21.10.2011 06:32
veninski написа:
И тя – в магията на светлината
забравя просто, че живее ...

Поздрави от Родопите!


Красиво е ...да летиш в шеметен танц заради светлината ...Поздрави за поета!
Поздрави и на Родопите!
цитирай
3. stela50 - Прекрасен стих , Ати ... Невероятно ми въздейства .
21.10.2011 09:14
Всеки ред сякаш е силно и красиво послание .
...Затуй така забързано живея –
по всичките посоки на безкрая
като пчела за цвят копнея...
Поздравления за великолепния постинг !
цитирай
4. tota - Всеки ред сякаш е силно и красиво ...
21.10.2011 09:20
stela50 написа:
Всеки ред сякаш е силно и красиво послание .
...Затуй така забързано живея –
по всичките посоки на безкрая
като пчела за цвят копнея...
Поздравления за великолепния постинг !


Ех, милата ми, Танечка!
И аз се вълнувам от написаното...разни мисли нахлуват в мен, но дългът на родител все още ме държи здраво стъпила на земята, въпреки всичко ....
Хубав ден! Надявам да намерим време да се видим!
цитирай
5. bven - Мисли до цвят с пчела..
21.10.2011 09:43
Кога ни остава време да седим до цвят, гледайки и разсъждавайки за природата, красотата и нетленното?
Затуй така забързано живея –
по всичките посоки на безкрая-
Нека се спрем и усетим какво става около нас!
Поздрави за милия релакс, Тота - и да бъде хубав деня ти!:)))
цитирай
6. tota - Кога ни остава време да седим до ц...
21.10.2011 09:51
bven написа:
Кога ни остава време да седим до цвят, гледайки и разсъждавайки за природата, красотата и нетленното?
Затуй така забързано живея –
по всичките посоки на безкрая-
Нека се спрем и усетим какво става около нас!
Поздрави за милия релакс, Тота - и да бъде хубав деня ти!:)))


Бвен, и аз се питам, кога ли ни остава време да усетим какво става около нас...
Друг въпрос възниква, дали можем да спрем, дори и да искаме ...машината времето ни върти в един непрестанен кръг...от който изпадаме ...
Хубав ден и на теб!
цитирай
7. makont - Пчелно и медоносно да ти е днес,
21.10.2011 10:57
стремеж към цветето, към красотата, какво по-хубаво от това. Усмивки от мен!
цитирай
8. tota - стремеж към цветето, към красот...
21.10.2011 11:09
makont написа:
стремеж към цветето, към красотата, какво по-хубаво от това. Усмивки от мен!


Благодаря, Мая! А, този стремеж е желан от всеки!
Хубав ден!
цитирай
9. ckarlet - Красиво изразено в стих, картина и ...
21.10.2011 12:45
Красиво изразено в стих, картина и мелодия...
Поздрави и от мен, Тота!
цитирай
10. tota - Красиво изразено в стих, картина и ...
21.10.2011 12:50
ckarlet написа:
Красиво изразено в стих, картина и мелодия...
Поздрави и от мен, Тота!


Благодаря, Скарлет! Поздрави и прегръдка от мен!!
Хубав ден!
цитирай
11. mt46 - Това е вълшебството на естествения, природния живот -
21.10.2011 12:50
"... И тя – в магията на светлината
забравя просто, че живее ..."

Светъл, плодотворен ден, Ати! Поздрав за хубавия постинг! :)
цитирай
12. tota - ". . . И тя – в магията на свет...
21.10.2011 12:57
mt46 написа:
"... И тя – в магията на светлината
забравя просто, че живее ..."

Светъл, плодотворен ден, Ати! Поздрав за хубавия постинг! :)


Марине, в природата всичко е заложено...да имаме сетива да го долавяме и претворяваме и в човешкия свят!!
Там е другата красота! На хармонията!! Чудесно го е казал, поетът!!
Хубав ден!
цитирай
13. martosh - :)
21.10.2011 13:22
Много хубаво!
цитирай
14. pcelata - Беше невероятно.
21.10.2011 14:15
В синхрон с музиката,просто онемях.Наистина ме възхити.Поздрав и от мен.
цитирай
15. sande - Думи, изтъкани от светлина ...
21.10.2011 16:28
Ати, познавам лично поета Петър Андасаров.

Той ще бъде щастлив от това представяне.

Ти си на неговата висота.
цитирай
16. megg - " като пчела за цвят копнея."
21.10.2011 17:28
Сякаш чувам жужене на пчеличка - разтворена в светлото сияние на един цъфнал цвят. Този блян по красота - лъчезарен и истински, така хубаво възпят от поета!
Благодаря ти, Ати, за вълшебството от слово, музика, картина!
Желая ти хубави почивни дни, с магична светлина! :))
цитирай
17. monaliza121 - - до цвят да се докосна.
21.10.2011 20:15
Докоснах се до свят от поетичен цвят и музика!
Привет, Тота!
цитирай
18. tota - Много хубаво! Мартош, много ...
21.10.2011 20:19
martosh написа:
Много хубаво!


Мартош, много мило, че надникна! Приятно е да чуя това - много хубаво!!
Нежна вечер!
цитирай
19. tota - В синхрон с музиката, просто оне...
21.10.2011 20:24
pcelata написа:
В синхрон с музиката,просто онемях.Наистина ме възхити.Поздрав и от мен.


Благодаря, Мария! Наминавай! В салона за нежни души има място за ценителите на красотата.
Хубава вечер!
цитирай
20. tota - Ати, познавам лично поета Петър ...
21.10.2011 20:27
sande написа:
Ати, познавам лично поета Петър Андасаров.

Той ще бъде щастлив от това представяне.

Ти си на неговата висота.


Благодаря, Санде! Да се надяваме, че ще надникне тук поетът Петър Андасаров.
Дано да бъде щастлив!!
Хубава вечер!
цитирай
21. tota - Сякаш чувам жужене на пчеличка - ...
21.10.2011 20:30
megg написа:
Сякаш чувам жужене на пчеличка - разтворена в светлото сияние на един цъфнал цвят. Този блян по красота - лъчезарен и истински, така хубаво възпят от поета!
Благодаря ти, Ати, за вълшебството от слово, музика, картина!
Желая ти хубави почивни дни, с магична светлина! :))


Мила Мег, радвам се че си тук отново и си изрекла толкова силни думи...за този блян, възпят от поета.
Хубава вечер!!
цитирай
22. tota - Докоснах се до свят от поетичен цвят ...
21.10.2011 20:32
monaliza121 написа:
Докоснах се до свят от поетичен цвят и музика!
Привет, Тота!


Монализа красиво нали? До цвят да се докосна ...най - нежният ...и уханен ...сред музика ...
Радвам се, че си тук!
Хубава вечер!
цитирай
23. kalin8 - Поздравления и от мен !
21.10.2011 20:54
Чудесен постинг,Ати!
Б.
цитирай
24. vahisht - Нещо като реверанс...
21.10.2011 20:58
за прекрасната музика и стих, надявам се да ви хареса:
http://www.youtube.com/watch?v=bHE4TBQKToA&feature=related
Поздрави!!!
цитирай
25. tota - Чудесен постинг, Ати! Б. Радвам ...
21.10.2011 21:45
kalin8 написа:
Чудесен постинг,Ати!
Б.


Радвам се, че си тук сред нас Борис!
Да благодарим на поета!! И да се насладим на творбата му в съчетание с хубавата музика...
Хубава вечер!
цитирай
26. tota - за прекрасната музика и стих, на...
21.10.2011 21:46
vahisht написа:
за прекрасната музика и стих, надявам се да ви хареса:
http://www.youtube.com/watch?v=bHE4TBQKToA&feature=related
Поздрави!!!


Благодаря! Ще надникна!
Хубава вечер!
цитирай
27. 4aiotgluhar4e - Заради любимия ми Сибелиус, пол...
21.10.2011 22:36
Заради любимия ми Сибелиус, получаваш прегръдка :)))
И за хубавия стих :)))
цитирай
28. tota - Заради любимия ми Сибелиус, пол...
22.10.2011 07:40
4aiotgluhar4e написа:
Заради любимия ми Сибелиус, получаваш прегръдка :)))
И за хубавия стих :)))


Благодаря, Чайче! Прегръдка и от мен! Но да добавя и заради прекрасноите изпълнения, нали?
Хубава събота!!
цитирай
29. magnoliya - Прекрасно . . .
22.10.2011 19:32
Прекрасно си съчетала хубавите стихове на Петър Андасаров, чудесните снимки и прекрасната музика!
Беше ми много приятно, поздрави!
цитирай
30. tota - Прекрасно си съчетала хубавите ...
22.10.2011 22:05
magnoliya написа:
Прекрасно си съчетала хубавите стихове на Петър Андасаров, чудесните снимки и прекрасната музика!
Беше ми много приятно, поздрави!


Благодаря, че се отби! И аз обичам да се наслаждавам на твоите цветя!
Хубава вечер!
Поздрави и от мен!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tota
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12223610
Постинги: 1347
Коментари: 16857
Гласове: 70786
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930