Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2011 23:55 - И аз подобно на katan реших да се върна назад …
Автор: tota Категория: Лични дневници   
Прочетен: 13017 Коментари: 30 Гласове:
44

Последна промяна: 28.10.2014 23:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

И аз подобно на katan реших да се върна назад …

Да видя  шестте малки неща, които ме правят щастлива

Щастието е пълнота на душата

6  от малките безценни неща, които правят денят ти щастлив и усмихнат :)))

Ваня ме покани  да разкрия своите 6 малки глътки щастие . Замислих се. Какво може да направи един човек щастлив? Какво е това щастие? Трудно мога да намеря еднозначен отговор. За мен  щастието  е пълнота на душата…

Животът ме изправи пред низ от изпитания, вече гледам с други очи света.

Но кои са моите 6 малки безценни неща, които правят деня ми щастлив и усмихнат :)))

1.   Като се събудя сутрин да поема глътка въздух без проблеми; 

2.  Да затворя вратата на дома и да мога да отида на работата, която ме удовлетворява и прави полезна. 

3.  Да срещна Слънцето с усмивка, очите ми да се радват на светлината … 

4.  Да зная, че моите близки на сърцето са живи и здрави. 

5.  Да съм се докоснала до моите истински приятели – книгите, а в минутите насаме със себе си – да имам възможност да  слушам музика. 
Да посветя мисъл и дейност за  България!!! Да съм изживяла пълноценно деня.

Вероятно странно ще прозвучат моите малки безценни неща. Но с времето човек преосмисля всичко и разбира, че за да е щастлив му трябва много малко – да среща и изпраща Слънцето и да е полезен!! Другото - то само ще го намери, ако му е съдено да го преживее!

Хубава вечер! Красиво лято!!
Сега ще напиша: Красива есен!!

                                            image

Обичайте България и българското!

                                         image

Насладете се на невероятното изпълнение на Теодоси Спасов и Никола Илиев!

http://www.youtube.com/watch?v=kIzT5Dtq8B8&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=kIzT5Dtq8B8

И на изпълнение на класическа китара.

http://www.youtube.com/watch?v=B8UTNglEga8&feature=related

 1. vanya70 - Благодаря ти! :)
19.07.2009 19:17

Прочетох с интерес :)
И не ми звучи никак странно, tota, звучи ми искрено и истински!

Поздрав с нещо много любимо на китара... "Лунната соната"

http://www.vbox7.com/play:035ef39d

 Хубава лятна вечер! :)

2. tota- Ех, Ваня!!
19.07.2009 19:22

Странно е, защото за много хора значими са материалните неща!! Малко са тези, които знаят, че духовността е всичко!! Другото е само средство да преминем през времето!! Благодаря за поздрава!! Но душата ми ще се напълни и от звука на чанове ...Хубава вечер!!

 3. vanya70 - Тогава... още нещо :)
19.07.2009 19:44

За теб... :)

http://www.youtube.com/watch?v=CMEdhrDnr34


ПП. Сега чух и новия линк, който си добавила - :)))

4. tota- Благодаря ти, Ваня!
19.07.2009 19:54

Докосна ме ...мислено се пренесох в Родопа планина...Гласовете на чановете значат живот...Нека да огласят планината!!

 5. cocolina - Насе
21.07.2009 00:07

Толкова хубаво си го написала..и никак не звучи странно, а много истинско! Целувки!

 6. tota - cocolina,
21.07.2009 09:45

Дони, нали знаеш, че истинските неща се долавят само със сърцето!! Странно звучат, защото не са материални. Нали сега това е приоритет на много хора. Но те не знаят, че в живота има всичко и всичко се обръща...Да благодарим на съдбата, че ни има и че оцеляваме в различните обстоятелства...заради това, което е в душите ни!

 7. sande - Какво е щастие?
16:45

Талантливият писател, класик на българската литература Емилиян Станев Отговаря:

Щастие за мен е хармонията между мен и външния свят.

Въпрос: Как го постигате?

Отговор: Като се ограничавам.











Гласувай:
44



1. georgibogdanow - Така е, най-истинските и стойно...
30.10.2011 00:03
Така е, най-истинските и стойностни неща не се нуждаят от много думи и гръмки фрази.

Поздрави, tota :)
цитирай
2. tota - Така е, най-истинските и стойно...
30.10.2011 00:14
georgibogdanow написа:
Така е, най-истинските и стойностни неща не се нуждаят от много думи и гръмки фрази.

Поздрави, tota :)

Благодаря, Георги! Наистана стойностните неща не се нуждаят от много думи. Щастието е в дребните неща, малките неща!!
Нежна да е нощта ти!
цитирай
3. ognena71 - Какво може да направи един човек щастлив?
30.10.2011 01:49
Понякога човек се нуждае от съвсем малко, за да бъде истински щастлив! Поздрави.
цитирай
4. stela50 - Здравей , приятелко ... Не бих могла без всички
30.10.2011 02:10
дребни човешки радости и болки . Без мислите и тревогите за близките
и приятелите си ... Всеки ден нещо различно ми носи мигове щастие .
Вчера получих известие от приятелка , с която дълго не бях се чувала
и изпитах това чувство на радостно облекчение , което ме накара да
се чувствам щастлива . Утре може би ме очаква нещо друго . Бих била безкрайно щастлива , ако съм направила нещо , което е стоплило душата на някой друг .
Много малко е нужно понякога ... само една приятелска усмивка .
Поздрави за постинга , мила Ати ... Прегръщам те с обич !
цитирай
5. tota - Понякога човек се нуждае от съвсем ...
30.10.2011 07:56
ognena71 написа:
Понякога човек се нуждае от съвсем малко, за да бъде истински щастлив! Поздрави.


Да, мила Веси, човек се нуждае от много малко за да е истински щастлив - и на първо място това е да е здрав!! Останалото е самият живот...
Хубав неделен ден! Бъди щастлива!!
цитирай
6. tota - дребни човешки радости и болки. Без ...
30.10.2011 07:59
stela50 написа:
дребни човешки радости и болки . Без мислите и тревогите за близките
и приятелите си ... Всеки ден нещо различно ми носи мигове щастие .
Вчера получих известие от приятелка , с която дълго не бях се чувала
и изпитах това чувство на радостно облекчение , което ме накара да
се чувствам щастлива . Утре може би ме очаква нещо друго . Бих била безкрайно щастлива , ако съм направила нещо , което е стоплило душата на някой друг .
Много малко е нужно понякога ... само една приятелска усмивка .
Поздрави за постинга , мила Ати ... Прегръщам те с обич !


Да, мила Танечка, ако успеем в това забързано време да бъдем човеци, няма нищо по добро от това. Дори да подарим една усмивка, да кажем добра дума или да помогнем, ако можем, това трябва да ни прави щастливи!
Прегръдка и от мен! Поздрави у дома!
цитирай
7. анонимен - Аз искам поне веднъж да спечеля от ...
30.10.2011 09:33
Аз искам поне веднъж да спечеля от тото-то много пари и да ги раздавам на когото си искам. Част от парите, ще дам на някого да набие един съблогер. Не, че не мога и аз, но така е по-романтично. :)
цитирай
8. tota - Аз искам поне веднъж да спечеля от ...
30.10.2011 09:47
kushel написа:
Аз искам поне веднъж да спечеля от тото-то много пари и да ги раздавам на когото си искам. Част от парите, ще дам на някого да набие един съблогер. Не, че не мога и аз, но така е по-романтично. :)


Пожелавам ти да спечелиш пари и да ги раздаваш на бедните, болните, безработните ...ти знаеш кого да зарадваш.
Хубав ден!!
цитирай
9. zabunova - Поздрав от Бяла! Искам да си много ...
30.10.2011 10:23
Поздрав от Бяла! Искам да си много щастлива!:)))
цитирай
10. tota - Поздрав от Бяла! Искам да си много ...
30.10.2011 10:26
zabunova написа:
Поздрав от Бяла! Искам да си много щастлива!:)))


Благодаря, Дани! Дано! Щом съм здрава, значи съм щастлива! Другото ...е суета сует!

Прегръщам те, мила Дани!!
цитирай
11. bogomil - Отличен постинг
30.10.2011 11:25
Уважаема Тота,
Добре сте установила онова , което ви прави щастлива. Умението да си радваме на дребнiте неща, да си поставяме реализуеми задачи и да преследваме ясна и определена цел и не на попследно място да не забравяме, че ни има ;под Слънцето живи и здрави, защото по теорията на вероятностите можело и да ни няма са ония дребни на пръв поглед неща, които ни правят щастливи. Разбира се темата е много сложна от психологическа, морална и етична гледни точки. Всеки индивид има специфични неща, които биха го зарадвали и направили щастлив, но обобщено принципно вие сте уловила, т,е установила най-съществените източшници, които ви правят щастлива. Поздравления за отличния постинг

http://www.youtube.com/watch?v=L3ujz-S4Vmw&feature=player_embedded#!

www.bogomil.blog.bg
цитирай
12. sande - Здравей, Ати, благодаря ти, че си споделила тези съкровени за теб неща.
30.10.2011 11:49
Постингът ти е много ведър, създаващ настроение, усещане за красотата около нас, която не винаги забелязваме.

С най-добри пожелания за здраве, слънчево настроение и ... любов.
цитирай
13. megg - " ... да среща и изпраща Слънцето ..."
30.10.2011 11:57
Колко хубаво си го казала, Ати! И когато утрата и вечерите улавят чистите ни погледи, с добра мисъл за любимите хора, за приятелите, близките, ближния ... хич не е малко. То е като да си скътал четирилистна детелина в дома на сърцето си. Прегръдки и пожелания за щастливи дни с онези мънички неща, дето ни осмислят! :))
цитирай
14. virginblack - знаеш ли, преди години имах агар...
30.10.2011 12:00
знаеш ли, преди години имах агарофобия и не можеш да излизам от нас в продължение на около седем месеца. от тогава знам, че едно от нещата, които ме правят щастлива дори ако отивам до кофата с боклук хах е , че мога да изляза и да затворя вратата.
цитирай
15. tota - знаеш ли, преди години имах агар...
30.10.2011 12:07
virginblack написа:
знаеш ли, преди години имах агарофобия и не можеш да излизам от нас в продължение на около седем месеца. от тогава знам, че едно от нещата, които ме правят щастлива дори ако отивам до кофата с боклук хах е , че мога да изляза и да затворя вратата.


Всеки знае себе си. Всичко е индивидуално. Но когато дълго е боледувал той би бил щастлив да може да затвори вратата след себе си...
цитирай
16. tota - Уважаема Тота, Добре сте устано...
30.10.2011 13:09
bogomil написа:
Уважаема Тота,
Добре сте установила онова , което ви прави щастлива. Умението да си радваме на дребните неща, да си поставяме реализуеми задачи и да преследваме ясна и определена цел и не на попследно място да не забравяме, че ни има ;под Слънцето живи и здрави, защото по теорията на вероятностите можело и да ни няма са ония дребни на пръв поглед неща, които ни правят щастливи. Разбира се темата е много сложна от психологическа, морална и етична гледни точки. Всеки индивид има специфични неща, които биха го зарадвали и направили щастлив, но обобщено принципно вие сте уловила, т,е установила най-съществените източшници, които ви правят щастлива. Поздравления за отличния постинг

http://www.youtube.com/watch?v=L3ujz-S4Vmw&feature=player_embedded#!

www.bogomil.blog.bg

Благодаря за коментара и за поздрава. Щастието наистина е в малките, дребните неща. Мисля, че за всеки то е строго индивидуално и зависи от много неща.
Хубав, неделен ден!
цитирай
17. tota - Постингът ти е много ведър, създ...
30.10.2011 13:17
sande написа:
Постингът ти е много ведър, създаващ настроение, усещане за красотата около нас, която не винаги забелязваме.

С най-добри пожелания за здраве, слънчево настроение и ... любов.


Благодаря, Санде! Малките, дребни неща, те не биха ни правили щастливи, ако не сме свободни.
Спомних си мисъл на Николай Хайтов. Много пъти съм се замисляла, какво е това чувство да си свободен? Ето какво казва Николай Хайтов вследствие на преживяното : " О, щастие! Неземно е да бъдеш свободен...И оттогава зная: здрав и свободен - това е най-пренебрегваното щастие за онези, които не подозират какво е да си в затвор. Зная, че немотията е трудно нещо, гладът лесно не се търпи, зная, че грапавините на живота са понякога много досадни - зная го това от дълъг опит. Но дори и гладен човек може да е щастлив , стига да е свободен. Лошото е докато е на свобода, няма е мярката за огромната нейна цена. "
Така че едно от нещата, които може да ни прави щастливи е свободата. Ще допълня отговорът със стиховете на големия унгарски поет Шандор Петьофи. В "Любов и Свобода" писано през януари 1847 г. той извежда, като най - значими за човека: любовта и свободата.
" Но две неща ми трябват на земята -
те са: любов и свобода.
За любовта бих жертвал си живота
за свободата - аз бих дал и любовта."
Вероятно и двамата имат основание за свободата, любовта и здравето ...три неща са извели като приоритетни за да е щастлив човек.
Щастието е относително и различно за всеки един.
Хубав, неделен ден!
цитирай
18. tota - Колко хубаво си го казала, Ати! И ...
30.10.2011 13:35
megg написа:
Колко хубаво си го казала, Ати! И когато утрата и вечерите улавят чистите ни погледи, с добра мисъл за любимите хора, за приятелите, близките, ближния ... хич не е малко. То е като да си скътал четирилистна детелина в дома на сърцето си. Прегръдки и пожелания за щастливи дни с онези мънички неща, дето ни осмислят! :))


Мила, Мег доловила си онова, което се крие в изведените от мен шест малки неща за да си щастлив и те са в това, че сме живи и че ни има днес, сега, тук.
Благодаря ти за хубавите пожелания!!
цитирай
19. zebb - Чудно нещо е щастието - понякога ...
30.10.2011 14:42
Чудно нещо е щастието - понякога един изгрев е достатъчен!
Привет, Ати! :)
цитирай
20. tota - Чудно нещо е щастието - понякога ...
30.10.2011 15:02
zebb написа:
Чудно нещо е щастието - понякога един изгрев е достатъчен!
Привет, Ати! :)


Да, Марине, наистина е чудно нещо! Един изгрев е достатъчен, особено, когато не си го срещал никога...
Чудно нещо е, защото за всеки човек в различно време, то има различни измерения...
Поздрави и за теб!
Хубав, светъл ден!!!
цитирай
21. martiniki - Да, много малко му трябва на човек -
30.10.2011 16:08
който е видял и патил знае - щастието е просто, синята му птица е в сърцето, трябва и свобода и любов за да запее

поздрави за твоите безценни шест, Ати! Щастлива да си!
цитирай
22. tota - който е видял и патил знае - щастието ...
30.10.2011 17:25
martiniki написа:
който е видял и патил знае - щастието е просто, синята му птица е в сърцето, трябва и свобода и любов за да запее

поздрави за твоите безценни шест, Ати! Щастлива да си!


Благодаря мила Дора - Марти! Малко, много малко е потребно за да е щастлив човек. По - важното той, самият да е разбрал в какво се състои неговото щастие, за да приеме, че е щастлив!! Защото щастието е относително и специфично за всеки един.
Хубава, щастлива есенна вечер!!
цитирай
23. alexs - Малките неща могат да ни направят ...
30.10.2011 20:27
Малките неща могат да ни направят щастливи!
цитирай
24. tota - Малките неща могат да ни направят ...
30.10.2011 20:36
alexs написа:
Малките неща могат да ни направят щастливи!


Съгласна съм с теб, Алекс. Малките неща, в тях е сладостта на живота. Достигналите да това живеят в мир и хармония.

Хубава вечер, Алекс!!
цитирай
25. babaelenica - При Катето онзи ден написах, че шест неща са ми малко, нека моите да са 606. :)))
30.10.2011 22:09
Май съм се надценила.
Сега се радвам само, че съм жива.
И това ми е достатъчно.
:)))))
цитирай
26. tota - Май съм се надценила. Сега се радвам ...
30.10.2011 23:01
babaelenica написа:
Май съм се надценила.
Сега се радвам само, че съм жива.
И това ми е достатъчно.
:)))))


Да, Елени, това е най - важното - животът. Има ли го него, може да се мисли и за другите неща. Желая ти здраве и живот!! Другото ще те намери само.
Нежна да е нощта ти!
цитирай
27. monaliza121 - Zdravej, Tota!
31.10.2011 23:37
Всеки път различни неща ме правят щастлива.
И като се замисля, да посрещнеш и да изпратиш слънцето никак не е дребно нещо.
Поздравявам те!Пожелавам ти много дребни неща, които правят живота значим.:))
цитирай
28. tota - Всеки път различни неща ме правят ...
01.11.2011 06:20
monaliza121 написа:
Всеки път различни неща ме правят щастлива.
И като се замисля, да посрещнеш и да изпратиш слънцето никак не е дребно нещо.
Поздравявам те!Пожелавам ти много дребни неща, които правят живота значим.:))


Здравей, Монализа! Благодаря за пожеланията! Нека да се сбъдват не само за мен, а за всички ни! Дребните неща да правят живота ни значим!!

Честит ден на будителите!!
цитирай
29. katan - Това, за което пишеш е НАЙ-важното, Ати!
01.11.2011 10:43
" - Какво значение имат вещите, signore! Стига да запазим живота си, всичко друго може да отново да бъде построено ..."
цитирай
30. tota - " - Какво значение имат вещ...
01.11.2011 13:18
katan написа:
" - Какво значение имат вещите, signore! Стига да запазим живота си, всичко друго може да отново да бъде построено ..."


Да, Кате, това са истинските неща - самият живот. Трудно се разбира понякога. Днес станах неволен свидетел на момче със здравословни проблеми, беше облечено само с една блузка и панталони вързани вместо с колан с увит на връв бинт. Заболя ме. Не мога да понасям страдание, бедност, безпомощност и безпътица. Бих искала хората да са щастливи по своему дори с малкото, което е потребно. Защо така лошо е устроен светът?

Хубав ден!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tota
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12223081
Постинги: 1347
Коментари: 16857
Гласове: 70785
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930