Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2012 21:41 - Кога е нужен най-много огънят
Автор: tota Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6351 Коментари: 18 Гласове:
33

Последна промяна: 31.01.2012 21:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  КОГА Е НУЖЕН НАЙ - МНОГО  ОГЪНЯТ
        Настрадин Ходжа останал вдовец и макар на преклонна възраст, решил да се ожени отново. Роднините мърморели зад гърба му, че ги излага пред хората, а един направо му заявил в лицето:
- Не ти ли се струва, че на твоите години е по-уместно да мислиш вече за задгробния живот, вместо за жени?
- Какво разбираш ти! - креснал му Настрадин. - Кога е нужен най-много огънят, ако не през зимата?

http://prit4ite.blogspot.com/
                                                         
                               image


  ЗАПАЛИ СЕ ОГЪНЯТ
http://www.youtube.com/watch?v=qoq8nKUHMJM
В ПУСТИНЯТА НА ЖИВОТА
http://www.youtube.com/watch?v=m1zV_LljAXM&feature=endscreen&NR=1
Аз съм огънят.wmv
http://www.youtube.com/watch?v=L1h9a1U10qY
Стенли - Огънят
http://www.youtube.com/watch?v=XDvIllCFJio&feature=related















Гласувай:
33



1. gocho52 - Здравей, Ати!
31.01.2012 21:50
Като се замисля...Прав е Настрадин.
Той ми каза също...-На старият вълк му трябва младо агне...заради лошите зъби.
цитирай
2. megg - Без огън зъзне душата...
31.01.2012 22:11
И зиме, и - лете.
Лека вечер, мила Ати!
цитирай
3. stela50 - Много е прав Настрадин Ходжа ...
31.01.2012 22:18
Но споделям мислите на megg -
винаги душата има нужда от топлина ...
Приятна вечер и спокойна нощ , приятелко !
цитирай
4. tota - Като се замисля. . . Прав е Настра...
31.01.2012 22:24
gocho52 написа:
Като се замисля...Прав е Настрадин.
Той ми каза също...-На старият вълк му трябва младо агне...заради лошите зъби.


Георги, прав е Настрадин. Но всеки гледа от камбанарията си!!!

Много усмивки и топла зимна вечер!!
цитирай
5. tota - И зиме, и - лете. Лека вечер, мила ...
31.01.2012 22:25
megg написа:
И зиме, и - лете.
Лека вечер, мила Ати!


Мила, Мег, през всичките сезони на жевота душата има нужда от топлина, но през зимата най - много!

Лека и топла да е и твоята вечер!
цитирай
6. tota - Но споделям мислите на megg - в...
31.01.2012 22:27
stela50 написа:
Но споделям мислите на megg -
винаги душата има нужда от топлина ...
Приятна вечер и спокойна нощ , приятелко !


Да, Танечка в сезона на зимата, огънят е най - потребен!
Всеки да има огънчето!!

Приятна и стоплена да е и твоята вечер!
цитирай
7. kalin8 - Привет!
31.01.2012 22:37
Твоята приказка потвърждава това, което писах в един коментар преди малко...
Студът сплотява!!!
Поздрави, Ати!
Б.
цитирай
8. tota - Твоята приказка потвърждава това, ...
31.01.2012 22:59
kalin8 написа:
Твоята приказка потвърждава това, което писах в един коментар преди малко...
Студът сплотява!!!
Поздрави, Ати!
Б.

Привет, Борис! Да,, сплотява, но и още, че мъжът и жената са си потребни повече за старини.
Лека и топла да е нощта ти!
цитирай
9. martiniki - винаги когато мръзнем;)
01.02.2012 10:14
http://www.youtube.com/watch?v=KWbcL08g_68
цитирай
10. tota - http://www. youtube. com/watc...
01.02.2012 10:48
martiniki написа:
http://www.youtube.com/watch?v=KWbcL08g_68


Благодаря, Марти! Музиката може да стопли душата. Тя е живот!

Хубав, ден!
цитирай
11. pevetsa - Преди да угасне свещта, тя отдава ...
01.02.2012 17:23
Преди да угасне свещта, тя отдава най-големият си пламък, и замира ...
Без "огън", не бих живял!
цитирай
12. dolsineq - Преди да угасне свещта, тя отдава ...
01.02.2012 18:45
pevetsa написа:
Преди да угасне свещта, тя отдава най-големият си пламък, и замира ...
Без "огън", не бих живял!

......................................
Съгласна съм изцяло с теб, Алекс...:)
цитирай
13. tota - Преди да угасне свещта, тя отдава ...
01.02.2012 19:31
pevetsa написа:
Преди да угасне свещта, тя отдава най-големият си пламък, и замира ...
Без "огън", не бих живял!


Алекс, "без огън" е труден животът.

Хубава, стоплена вечер ти пожелавам!
цитирай
14. tota - Преди да угасне свещта, тя отдава ...
01.02.2012 19:35
dolsineq написа:
pevetsa написа:
Преди да угасне свещта, тя отдава най-големият си пламък, и замира ...
Без "огън", не бих живял!

......................................
Съгласна съм изцяло с теб, Алекс...:)


Снежи и аз се присъединявам към Вас!!
Топлинка в зимната вечер ти изпращам!
цитирай
15. sande - Поздрави за мъдрата притча!
02.02.2012 18:58
Хареса ми,както и майсторското оформление на постинга.

С пожелние за много човешка топлина в свирепата зима.
цитирай
16. tota - Хареса ми, както и майсторското ...
02.02.2012 19:26
sande написа:

Хареса ми, както и майсторското оформление на постинга.

С пожелание за много човешка топлина в свирепата зима.


Много мъдрост са събрали тези редове, Санде! Вероятно хората, живели преди нас, тук на земята, също са познавали самотата на старини и тежестта и!
За това достигат до нея - "че огънят е нужен най-много през зимата". Животът е по - лек, когато е споделен в дните на натежалите години.

И аз ще повторя твоето пожелание "за много човешка топлина в свирепата зима."
цитирай
17. ivankalilova - Много ми хареса, Ати ! Съгласна ...
03.02.2012 09:33
Много ми хареса, Ати !
Съгласна съм с всички ....
Без огън в душата не бих живяла нито през лятото, нито през зимата!
Без огън в душата........изобщо...жив ли е човек .....
Много топлина и обич ти желая, и сигурна съм и най суровата зима, не би те изплашила!
Сърдечни поздрави!:)))
цитирай
18. tota - Много ми хареса, Ати ! Съгласна ...
03.02.2012 11:15
ivankalilova написа:
Много ми хареса, Ати !
Съгласна съм с всички ....
Без огън в душата не бих живяла нито през лятото, нито през зимата!
Без огън в душата........изобщо...жив ли е човек .....
Много топлина и обич ти желая, и сигурна съм и най суровата зима, не би те изплашила!
Сърдечни поздрави!:)))


Благодаря, Ваня! Труден е животът без огънче, което да го топли. Но понякога тези неща сякаш не зависят от нас самите. Защото огънче само заради самото него - дали си струва. Такава сурова зима, като обстоятелства може да ни направи по- устойчиви, но в сезона на живота, метафорични наречен зима е трудно, ако нямаш огънче да те топли.

Поздрави и за теб!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tota
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12192940
Постинги: 1347
Коментари: 16857
Гласове: 70761
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930