Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05.2012 00:05 - Запази мисълта ми бистра! - Да ме води в нощта светлината на мъдреците... Марин Тачков
Автор: tota Категория: Лични дневници   
Прочетен: 23659 Коментари: 52 Гласове:
47

Последна промяна: 11.05.2012 08:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Запази мисълта ми бистра! - Да ме води в нощта светлината на мъдреците... Марин Тачков

 На 28 ноември 2010 година Марин Тачков - mt46 избира блог. бг и публикува първото  си стихотворение „Молитва”. Изборът не е случаен.  В него той отправя своя зов към Всевишния  да запази очите - свежи, душата - чиста, мисълта - бистра. И  тази молитва става негово мото през цялото време, през което той публикува свои творби на страничката си. Сякаш в нея се оглежда душата на Марин. Душа, съхранила нежността и чистотата, от времето, когато докосването до природата оставя най – трайни следи в мисълта на човека и формира онази обич към родното, която го преследва до края на дните.  Марин продължава активно да твори и публикува на своята страничка - за 19 месеца  339 постинга, от които 124 популярни.

                     image
                  Марин Тачков - mt46

 Бих искала да  продължа  представянето на  Марин чрез споделеното за него от Христо Черняев:

„ Един даровит поет е Марин Тачков …... Автор  на десетина книги, поетът се стреми към нови творчески реализации……..  Като поет Марин Тачков е чужд на каквато и да е изкуственост, на външното и безличното отразяване на поетическите си находки. В творбите си той търси най – българската почва – и го постига. Стихът му е естествен, свеж, топъл, обагрен от уханното многоцветие на Дунавската равнина и на българското…”

                      image

  Картината не би била пълна, ако не спомена стихосбирките, които е издал Марин Тачков: „Може би”, Стих-откровения”, „Детето птица”, „Български песни”, „Приятели добри да бъдем”, „Деца със слънчеви лица”, „Рими сладкодумни за деца остроумни”, „Златното дете”, Утешителят”, „Засмейте се деца”, „Две и 200”, „Роса – сълза”, „Довиждане училище”…

                                                                                 image

Творби на Марин Тачков са публикувани в „Литературен вестник”, в. „Литературен форум”, сп. „Детска радост”, сп. „Летописи”, сп. „Пламък” и други. Негови стихове са поместени в учебника по български език за трети клас на издателство „Булвест”, София. Марин Тачков е член на Съюза на българските писатели.

                                                                       image

  Кое ме мотивира да поканя Марин Тачков да гостува в „Салона за нежни души”? Преди няколко дни получих негови стихосбирки. Стиховете в тях привлякоха вниманието ми и реших, че те могат да ползват  колегите учители в работата  с учениците от началната степен. Това са стихосбирките: „Две и 200” и „ Да бъде слънчево в Минзухария”.
"Български песни" и "Роса-сълза" са подходящи са за по-широк кръг читатели...
в тях има любовни, социални стихове...

 image  

  "Български песни" съдържа 27 песни  в текст и ноти в три раздела , а  във втората са поместени дванадесет стихотворения с детска тематика,  римушки и помислете – отгатнете. А  „Роса – сълза”съдържа български песни и стих – откровения” и завършва не случайно с „Молитва”

  Господи!

Запази очите ми свежи! -
Да виждам небето безбрежно,
залеза тъжен, звездите...

Запази сърцето ми нежно! -
Да обичам... И в мен да ухаят
цветчетата на мечтите...

Запази душата ми чиста! -
Да чувам въздишките на земята...
И шепота на добрите...

Запази мисълта ми бистра! -
Да ме води в нощта светлината
на мъдреците...

                      image

 Марине, бъди себе си и продължавай да воюваш за призванието си да отваряш очи! Запази мисълта си  бистра! – За да те води в нощта светлината на мъдреците!!

 Към колегите, работещи с ученици от началната степен,  и тези, чиито деца са  в тази възрастова група  отправям призив – да си закупим от стихосбирките на Марин Тачков.Призивът е отправен към всички, които обичат поезията и музиката.

Нека направим това на лични  съобщения или в коментарите на неговата страничка - mt46   или 

http://mt46.blog.bg/profile.php

 Клиповете са по стихове и песни на Марин Тачков.


 













Гласувай:
47



1. sparotok - Марин
10.05.2012 00:12
Марин заслужава похвала, хубав човек е, а и талантлив!
цитирай
2. anibel - Поздрав!
10.05.2012 00:15
Хубав пост за един наистина добър човек и поет.
Много му се радвам...
Бъди ,Мар!
цитирай
3. dolsineq - Стихотворенията на социална те...
10.05.2012 00:46
Стихотворенията на социална тематика много ми допадат. – Талнтлив си, Марине, а постингът е много хубав...:)))
цитирай
4. mariniki - много приятно съм изненадана...
10.05.2012 00:54
прочетох неща, за които не знаех... трогна ме това благородство
помежду ви... това красиво и светло духовно докосване
и приятелство... очарована съм и впечатлена...
сърдечно поздравявам и двама ви..
цитирай
5. анонимен - Приятно ми е да
10.05.2012 01:21
чета хубави неща за човек, който моли да запази душата си "чиста"! Пожелавам му нови творчески успехи, а на теб, tota - благодаря за чудесния постинг! ;)
цитирай
6. tsanynka - Поздравления за този постинг!
10.05.2012 01:45
Радвам се,че такъв човек ми е приятел!!!
Марине,пожелавам ти най-важното за един творец-
НЕИЗЧЕРПАЕМО ВДЪХНОВЕНИЕ!!!
цитирай
7. stela50 - Колко е хубаво да посетиш салона за нежни души ...
10.05.2012 06:14
Винаги те чака приятна изненада ... Прекрасен постинг, Ати ...
Така исках да притежавам поне една от книгите на Марин ,
а вече имам поръчки за два комплекта .
Чудесно си представила Марин , радвам се,че е мой приятел,
талантлив поет ...
...Запази мисълта ми бистра! -
Да ме води в нощта светлината
на мъдреците...
Постигнал си много повече , поете ... Бъди ...
Сърдечни поздрави за двамата !
цитирай
8. mitkaloto - Поздрави за доброто представяне на ...
10.05.2012 07:02
Поздрави за доброто представяне на Марин!Чета го с удоволствие!Да е жив и здрав и да пише дълги години!
цитирай
9. naidobriq - Наистина с удоволствие чета всичко написано от него.
10.05.2012 08:18
Прекрасен постинг Тота.
Поздрав!
цитирай
10. pevetsa - Нека е жив и здрав!
10.05.2012 09:11
Великолепно представяне Ати на Марин Тачков - градския, който наистина заслужава добра дума, за своя труд, и за това което Е!
цитирай
11. stix - Песничката за буквите много ми х...
10.05.2012 10:19
Песничката за буквите много ми хареса...
Подходяща е за децата в детската градина, без проблеми ще научат азбуката.
цитирай
12. malchaniaotnadejda7 - :) Чудесен постинг за нашия съблогер, Ати!
10.05.2012 10:39
Радвам се от сърце - Марин заслужава. И Христо Черняев е казал добра дума, а така ми напомняш и за Митко Христов и още толкова приятели поети. Защото Марин е поет, който всички четем с радост. Хубава идея. Поздрави!:)
цитирай
13. kostas - )))))) Радвам се от душа и сърце ,че контактувам с него....
10.05.2012 12:05
Радвам се ,че Българската земя е раждала и ражда творци !!! Поздравявам и tota ,че ни го напомня . Искрено ваш Ник )))))))))))
цитирай
14. анонимен - Санде: Поздрави за чудесното представяне на поета Марин Тачков!
10.05.2012 13:16
"Запази душата ми чиста! -
Да чувам въздишките на земята...
И шепота на добрите..."

***
И то в Салона за нежни души на Ати в Пловдив.

След забележителното представяне на Константин Антонов, забравения талантлив поет от Дупница, след силното представяне на един от "пехотата на Дон Кихот", "писарят на Бога" - знаменития поет Велин Георгиев, невероятните лирици Петър Андасаров и Иван Тренев, забравения талантлив поет Марко Ганчев и др., неуморната Ати ни представя и един от съблогърите - Марин Тачков. Талантлив поет, също един от "пехотата на Дон Кихот" - самобитен, чувствителен, неспокоен, саможертвен, готов да се хвърли винаги в стихията на бурята.

За мен беше удоволствие да бъда тук.

цитирай
15. megg - Здравей, Ати!
10.05.2012 13:45
Поздравления за идеята да представиш поезията на Марин Тачков, да ни разкажеш повече за него; поздравления и за начина, по който го правиш - с душа и сърце!
Молитвата на поета ... сънища на една душа, която копнее за друг свят - и чист, и светъл!

Да виждаш небето безбрежно,
залеза тъжен, звездите ...

Поздрав и за двама ви! :))


цитирай
16. анонимен - чичо Тиквичка
10.05.2012 14:17
Не само голям поет е г-н Тачков в днешната тъжна действителност, Тачков е голям Човек! Ако мога да цитирам един от прокълнатите поети "на земята долу гигантските крила му пречат да върви"... За Марин Тачков са резервирани само Висините!
цитирай
17. planinitenabulgaria - Брависимо, Ати!
10.05.2012 16:06
Направила си постинг в който са вплетени много мощ, нежни чувства и разбиране към сътвореното от Поета. Аз така се обръщам към него, "Поете!. Защото неговият живот е поезията. Социалната тема, любовта, децата - тук той е особено силен. Пише и музика към своите стихотворения, а в клиповете му участват НОРМАЛНИ хора, които вече трудно се откриват.
Имам щастието да познавам Поета лично и това, което казвам е, че той е един безкрайно честен човек. Според мен той осъществява някакъв контакт с по-висши сфери и отправя към нас чрез стихотворенията си предупреждение да се замислим за делата си. Написаното за децата от него важи и за големите.
Още веднаж - брависимо за този постинг, Ати. Страхотна си! По благородство на замисъла и начина на представяне на Поета този Твой постинг е велик!
Коста
цитирай
18. tota - Марин заслужава похвала, хубав ...
10.05.2012 19:10
sparotok написа:
Марин заслужава похвала, хубав човек е, а и талантлив!


Павел, и не само похвала, трябва да подкрепим Марин!!
цитирай
19. tota - Хубав пост за един наистина добър ...
10.05.2012 19:11
anibel написа:
Хубав пост за един наистина добър човек и поет.
Много му се радвам...
Бъди ,Мар!


Благодаря, Анибел! Чудесно е това: "Бъди, Мар! " Да му вдъхнем вяра и сили, че не е сам.
цитирай
20. tota - Стихотворенията на социална те...
10.05.2012 19:15
dolsineq написа:
Стихотворенията на социална тематика много ми допадат. – Талантлив си, Марине, а постингът е много хубав...:)))


Снежи, благодаря! Споделяш: "Стихотворенията на социална тематика много ми допадат" - не би могло да е другояче, защото намирам, че в него бушуват чувства, които търсят някаква справедливост в действителността, в която живеем - за едното оцеляване.
Да го подкрепим!
цитирай
21. tota - прочетох неща, за които не знаех. . . ...
10.05.2012 19:19
mariniki написа:
прочетох неща, за които не знаех... трогна ме това благородство
помежду ви... това красиво и светло духовно докосване
и приятелство... очарована съм и впечатлена...
сърдечно поздравявам и двама ви..


Благодаря, Мариники! Така трябва да бъде. В противен случай защо сме тук, ако човечността не доминира?
цитирай
22. tota - чета хубави неща за човек, който ...
10.05.2012 19:23
gogi6666 написа:
чета хубави неща за човек, който моли да запази душата си "чиста"! Пожелавам му нови творчески успехи, а на теб, tota - благодаря за чудесния постинг! ;)


Галине, може би е дошло отново времето възхита да будят именно такива хора, като Марин? Благодаря за пожеланията! Книжките със стихове, които държах в ръцете си ме подтикнаха да го поканя и да направя всичко възможно те да бъдат в ръцете на тези, за които са предназначени.
цитирай
23. tota - Радвам се, че такъв човек ми е при...
10.05.2012 19:26
tsanynka написа:
Радвам се,че такъв човек ми е приятел!!!
Марине,пожелавам ти най-важното за един творец-
НЕИЗЧЕРПАЕМО ВДЪХНОВЕНИЕ!!!


Цанинка, прекрасно пожелание - неизчерпаемо вдъхновение. При теб видях - бъдещи читатели и почитатели на Марин! Трябва да ги срещнеш с творчеството на М. Тачков.
цитирай
24. tota - Винаги те чака приятна изненада. . . ...
10.05.2012 19:30
stela50 написа:
Винаги те чака приятна изненада ... Прекрасен постинг, Ати ...
Така исках да притежавам поне една от книгите на Марин ,
а вече имам поръчки за два комплекта .
Чудесно си представила Марин , радвам се,че е мой приятел,
талантлив поет ...
...Запази мисълта ми бистра! -
Да ме води в нощта светлината
на мъдреците...
Постигнал си много повече , поете ... Бъди ...
Сърдечни поздрави за двамата !


Благодаря, Танечка, за хубавите думи! Зная, че ще подкрепиш мен в начинанието, а Марин, като поет, който да получи и удовлетворение.
цитирай
25. erato7 - Браво на Маринчо, браво и на теб, ...
10.05.2012 19:31
Браво на Маринчо, браво и на теб, Ати!
Сърдечни поздрави за вас, добри Човеци!
цитирай
26. tota - Поздрави за доброто представяне на ...
10.05.2012 19:32
mitkaloto написа:
Поздрави за доброто представяне на Марин!Чета го с удоволствие!Да е жив и здрав и да пише дълги години!


Митко, благодаря за подкрепата и за пожеланията към Марин!!
цитирай
27. tota - Прекрасен постинг Тота. Поздра...
10.05.2012 19:35
naidobriq написа:
Прекрасен постинг Тота.
Поздрав!


Ани, хубаво е, че си тук и одобряваш това. Разкажи на твоите приятели за Марин, като поет написал вече толкова много стихове. А, тези за децата - биха заинтригували всяка майка.
цитирай
28. ckarlet - Напълно споделям казаното от теб, ...
10.05.2012 19:36
Напълно споделям казаното от теб, Тота! Той е много талантлив човек с чиста душа!
Харесвам да чета стиховете му, а от песните му имам дори качено клипче в постинга ми за Русе!
Поздрави и за двамата!
цитирай
29. tota - Великолепно представяне Ати на ...
10.05.2012 19:38
pevetsa написа:
Великолепно представяне Ати на Марин Тачков - градския, който наистина заслужава добра дума, за своя труд, и за това което Е!


Алекс, благодаря ти! Зная, че ти можеш повече, доброта дума е вдъхновение, но нека накараме Марин да повярва в себе си, защото има нас.
цитирай
30. tota - Радвам се от сърце - Марин заслуж...
10.05.2012 19:42
malchaniaotnadejda7 написа:
Радвам се от сърце - Марин заслужава. И Христо Черняев е казал добра дума, а така ми напомняш и за Митко Христов и още толкова приятели поети. Защото Марин е поет, който всички четем с радост. Хубава идея. Поздрави!:)


Надя, четем го с радост. Нека да направим нещо за него. Книжките му да достигнат до читателите му. Зная, че ще откликнеш. Благодаря ти!
цитирай
31. tota - Песничката за буквите много ми х...
10.05.2012 19:47
stix написа:
Песничката за буквите много ми хареса...
Подходяща е за децата в детската градина, без проблеми ще научат азбуката.


Светослава, извини ме. Прескочих те, но няма да подмина коментара. Хубаво звучи: "Песничката за буквите много ми хареса..." и сочиш адресата - детските градини. Мисля, че Марин би могъл да направи подбор на песните си и ги предложи на диск за ползване.
Да го подкрепим, като го препоръчаме на приятели или самите си поръчаме при него от стихосбирките, а в бъдеще - защо не и дискове с песни.
цитирай
32. tota - Радвам се, че Българската земя е ...
10.05.2012 19:49
kostas написа:
Радвам се ,че Българската земя е раждала и ражда творци !!! Поздравявам и tota ,че ни го напомня . Искрено ваш Ник )))))))))))


Ник, споделеното от теб ме кара да допусна, че заставаш плътно до идеята ми да помогнем по свой начин на Марин!
цитирай
33. tota - "Запази душата ми чиста! -...
10.05.2012 19:53
анонимен написа:
"Запази душата ми чиста! -
Да чувам въздишките на земята...
И шепота на добрите..."

***
И то в Салона за нежни души на Ати в Пловдив.

След забележителното представяне на Константин Антонов, забравения талантлив поет от Дупница, след силното представяне на един от "пехотата на Дон Кихот", "писарят на Бога" - знаменития поет Велин Георгиев, невероятните лирици Петър Андасаров и Иван Тренев, забравения талантлив поет Марко Недялков и много други, неуморната Ати ни представя и един от съблогърите - Марин Тачков. Талантлив поет, също един от "пехотата на Дон Кихот" - самобитен, чувствителен, неспокоен, саможертвен, готов да се хвърли винаги в стихията на бурята.

За мен беше удоволствие да бъда тук.



Санде, благодаря ти! Зная, че ще подкрепиш, Марин! „ Да бъде слънчево в Минзухария” е прекрасен подарък за твоите принцески. Зарадвай ги!
цитирай
34. tota - Поздравления за идеята да предс...
10.05.2012 19:55
megg написа:
Поздравления за идеята да представиш поезията на Марин Тачков, да ни разкажеш повече за него; поздравления и за начина, по който го правиш - с душа и сърце!
Молитвата на поета ... сънища на една душа, която копнее за друг свят - и чист, и светъл!

Да виждаш небето безбрежно,
залеза тъжен, звездите ...

Поздрав и за двама ви! :))

Благодаря, Мег, за хубавите ти думи! Вече зная за инициативата, която си подела и това ми е достатъчно за нашето истинско приятелство. "Приятел в нужда се познава", а ти си до мен. Зная го. Нека зарадваме, Марин!

цитирай
35. tota - Не само голям поет е г-н Тачков в д...
10.05.2012 19:58
анонимен написа:
Не само голям поет е г-н Тачков в днешната тъжна действителност, Тачков е голям Човек! Ако мога да цитирам един от прокълнатите поети "на земята долу гигантските крила му пречат да върви"... За Марин Тачков са резервирани само Висините!


Не зная, кой сте чичо Тиквичка, но всичко, което сте написали за Марин, не само е истина, то ме удовлетворява. Нека му дадем възможност да се почувства, като във висините.
цитирай
36. tota - Направила си постинг в който са в...
10.05.2012 20:01
planinitenabulgaria написа:
Направила си постинг в който са вплетени много мощ, нежни чувства и разбиране към сътвореното от Поета. Аз така се обръщам към него, "Поете!. Защото неговият живот е поезията. Социалната тема, любовта, децата - тук той е особено силен. Пише и музика към своите стихотворения, а в клиповете му участват НОРМАЛНИ хора, които вече трудно се откриват.
Имам щастието да познавам Поета лично и това, което казвам е, че той е един безкрайно честен човек. Според мен той осъществява някакъв контакт с по-висши сфери и отправя към нас чрез стихотворенията си предупреждение да се замислим за делата си. Написаното за децата от него важи и за големите.
Още веднаж - брависимо за този постинг, Ати. Страхотна си! По благородство на замисъла и начина на представяне на Поета този Твой постинг е велик!
Коста


Благодаря, Коста! Какво бихме били, ако няма будни съвести? На Марин му е дадено да буди умовете ни. Зная, че го подкрепяш и ще подкрепиш и мен в начинанието ми.
цитирай
37. tota - Браво на Маринчо, браво и на теб, ...
10.05.2012 20:04
erato7 написа:
Браво на Маринчо, браво и на теб, Ати!
Сърдечни поздрави за вас, добри Човеци!


Слънчево момиче, топлиш ни като Слънчице с думите си. Благодаря ти! Разкажи на приятелките си за Марин. Проагитирай ги, че неговите стихове ще ги докоснат. Нека притежават негова стихосбирка.
цитирай
38. tota - Напълно споделям казаното от теб, ...
10.05.2012 20:06
ckarlet написа:
Напълно споделям казаното от теб, Тота! Той е много талантлив човек с чиста душа!
Харесвам да чета стиховете му, а от песните му имам дори качено клипче в постинга ми за Русе!
Поздрави и за двамата!


Прекрасно е това, което споделяш, Скарлет! Марин има нужда от подкрепата ни на този етап. Да му я дадем.
цитирай
39. stela50 - Хубаво би било всички негови читатели и почитатели
10.05.2012 20:20
да си закупят книжките и да зарадват своите , или близки деца ,
те са прекрасен подарък и за учителите на малките многознайковци .
А Минзухария е най - вълшебното място ...
Изключително съм горда и радостна от тази искреност и сърдечност
между нас , която се улавя от всеки коментар .
Много бих искала да зарадвам и малките читатели на Народната библиотека
в Пловдив и веднага моля за екземпляри за Детския отдел , така книгите
ще достигнат до повече хора . Мисля си колко хубави и истински
могат да бъдат отношения в блога - този постинг ни го показва.
Специална поръчка за Пловдивската библиотека ! Сигурно ще закупя
и още два екземпляра ... засега .
Нека разпространим книгите на нашия приятел и талантлив поет
из цяла България ... Подемам инициативата ...
Поздрави и прегръдки от сърце !
цитирай
40. jabalka - Сърдечни поздрави и от мен!
10.05.2012 21:04
Много ме радва представянето , думите, възторга на хората и съпричастието към доброто творчество, идеи, мисли и дела!
С удоволствие посещавам страницата на Марин, споделям , че ме интригува провокира към размисъл и подскок, подскок и право в целта ни води с размислите си - това е , без спорен талант- много се радвам за Случващото се!!!
Успех и подкрепям!
цитирай
41. tota - да си закупят книжките и да зарадват ...
10.05.2012 21:24
stela50 написа:
да си закупят книжките и да зарадват своите , или близки деца ,
те са прекрасен подарък и за учителите на малките многознайковци .
А Минзухария е най - вълшебното място ...
Изключително съм горда и радостна от тази искреност и сърдечност
между нас , която се улавя от всеки коментар .
Много бих искала да зарадвам и малките читатели на Народната библиотека
в Пловдив и веднага моля за екземпляри за Детския отдел , така книгите
ще достигнат до повече хора . Мисля си колко хубави и истински
могат да бъдат отношения в блога - този постинг ни го показва.
Специална поръчка за Пловдивската библиотека ! Сигурно ще закупя
и още два екземпляра ... засега .
Нека разпространим книгите на нашия приятел и талантлив поет
из цяла България ... Подемам инициативата ...
Поздрави и прегръдки от сърце !


Благодаря, Танечка! Знаех си, че ще ни подкрепиш. Достатъчно е да споделим на приятелите си и на хора, с които се срещаме. Нека, колегите пишат на лични на Марин и уточняват за процедурни неща.
цитирай
42. tota - Много ме радва представянето, д...
10.05.2012 21:28
jabalka написа:
Много ме радва представянето , думите, възторга на хората и съпричастието към доброто творчество, идеи, мисли и дела!
С удоволствие посещавам страницата на Марин, споделям , че ме интригува провокира към размисъл и подскок, подскок и право в целта ни води с размислите си - това е , без спорен талант- много се радвам за Случващото се!!!
Успех и подкрепям!


Благодаря, Ябълчице! Зная, че си с нас и ни подкрепяш!
цитирай
43. alexs - Едно голямо БРАВО за постинга Ати ...
10.05.2012 21:51
Едно голямо БРАВО за постинга Ати !!!
цитирай
44. tota - Едно голямо БРАВО за постинга Ати ...
10.05.2012 22:13
alexs написа:
Едно голямо БРАВО за постинга Ати !!!


Благодаря, Алекс! Мисля, че е крайно време да бъдем други, въпреки обстоятелствата, в които сме поставени да живеем. Нашите предци са имали също нелека съдба, но са се сдружавали, помагали са си. За да оцеляват. А ние - защо трябва да сме различни?
цитирай
45. alexs - И понеже споменаваш Хрисото Чер...
10.05.2012 22:21
И понеже споменаваш Хрисото Черняев може би трябва да напиша за него някой ден! защото веднъж ме бе попитала къде ми е родното място ! в моето родно място е прекарал детските и юношеските години поета Христо Черняев! Той е свързан с Русенския край също и Марин Тачков !
http://www.blitz.bg/article/25073
цитирай
46. tota - И понеже споменаваш Хрисото Чер...
10.05.2012 22:36
alexs написа:
И понеже споменаваш Хрисото Черняев може би трябва да напиша за него някой ден! защото веднъж ме бе попитала къде ми е родното място ! в моето родно място е прекарал детските и юношеските години поета Христо Черняев! Той е свързан с Русенския край също и Марин Тачков !
http://www.blitz.bg/article/25073


Напиши, такива хора заслужават да се знае за тях. Прочетох интервюто с него. Истински българин! И все пак кореняци ли са хората от неговото родно село. Когато публикувах за фолклорните области открих че в северняшката област се пеят много тракийски песни и песни от балканските райони. Това ми дава основание за наличие на миграционни процеси.
Марин мисля, че има много общо с Христо Черняев.
цитирай
47. alexs - Не мога да не спомена Учителя Стефан ...
10.05.2012 22:48
Не мога да не спомена Учителя Стефан Епитропов от Русе, при когото Марин е участвал в поетичен кръжок!...Когато е учил в икономическия техникум Русе като ученик.
И аз имах късмета да познавам Епитропов да ми бъде учител и възпитател!
http://www.youtube.com/watch?v=dTDsPCPDXOU
И постинга на Марин за С. Епитропов:
http://mt46.blog.bg/izkustvo/2011/05/22/na-uchitelia-i-priiatelia-s-obich-i-priznatelnost.751558
цитирай
48. tota - Не мога да не спомена Учителя Стефан ...
10.05.2012 23:05
alexs написа:
Не мога да не спомена Учителя Стефан Епитропов от Русе, при когото Марин е участвал в поетичен кръжок!...Когато е учил в икономическия техникум Русе като ученик.
И аз имах късмета да познавам Епитропов да ми бъде учител и възпитател!
http://www.youtube.com/watch?v=dTDsPCPDXOU
И постинга на Марин за С. Епитропов:

Алекс, знаеш ли, че това също ни разкрива Марин! Прекрасен постинг е посветил на учителя си - с признателност! Наистина е имал добър учител, който е оставил у него следа. И това е прекрасно.
http://mt46.blog.bg/izkustvo/2011/05/22/na-uchitelia-i-priiatelia-s-obich-i-priznatelnost.751558

цитирай
49. mt46 - Сърдечно ти благодаря, Ати!
10.05.2012 23:34
Благодаря и на всички коментиращи за добрите думи!...
ПП: С поета Христо Черняев, добър, сърдечен човек и родолюбец, се запознах преди много години в София...
цитирай
50. анонимен - Санде: Поправка.
11.05.2012 10:01
Коригирам се: името на споменатия поет е Марко Недялков, а не Марко Ганчев.
Извинявам се за разсеяността.
цитирай
51. martiniki - привет, tota!
11.05.2012 10:28
Здраве и вдъхновение за теб и Марин Тачков!

Поздрави! Хубав ден!
цитирай
52. malchaniaotnadejda7 - 30. tota
13.05.2012 23:35
tota написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
Радвам се от сърце - Марин заслужава. И Христо Черняев е казал добра дума, а така ми напомняш и за Митко Христов и още толкова приятели поети. Защото Марин е поет, който всички четем с радост. Хубава идея. Поздрави!:)


Надя, четем го с радост. Нека да направим нещо за него. Книжките му да достигнат до читателите му. Зная, че ще откликнеш. Благодаря ти!

Разбира се, че ще откликна, Ати! Аз ти благодаря, нали сме приятели. С каквото мога, с радост ще съдействам. Важното е, че тук сме общност от хора, които се подкрепяме с добра дума, с искрена мисъл, споделяме, а това е много. Чудесен постинг, поздрави за инициативата и хубава, радостна седмица утре!:) До скоро!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tota
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12187589
Постинги: 1347
Коментари: 16857
Гласове: 70760
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930