Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.11.2013 08:45 - МОМЧЕТА, КАЗВАМ ВИ ГО ПРОСТО...Ивайло Балабанов
Автор: tota Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10726 Коментари: 15 Гласове:
45

Последна промяна: 03.11.2013 17:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

МОМЧЕТА, КАЗВАМ ВИ ГО ПРОСТО...
Ивайло Балабанов

Момчета, казвам ви го просто,
по дядо Вазовски дори,
че днес на вашта сила Господ,
Отечеството повери.
Днес не е време за куршуми
и нека всеки в този час
си вземе само тези думи -
" България - това съм аз! "
Те са искрата богородна
в жарта на нашата съдба.
На път, момчета! За свободна
земя - с достойна свобода.
България сега ви дава
любов и вяра от сърце.
На вас съдбовно се надява
и вашата любов зове!
И тя ще стане черква бяла
под златна ангелска дъга,
ще бъде роза, разцъфтяла
в самата Божия ръка,
щом стихне днешното безчинство
и - подир вашия оброг,
възкръсне святото единство:
Човек, Отечество и Бог,
щом всеки със душа съгласна
и пълна с любородна страст,
си каже простичко и ясно:
"България - това съм аз!"

image
  Честит Ден на Будителите ! Нека да съхраним българското и да помним това, което книжовниците, просветителите,  борците ни за национално освобождение - тези велики българи са направили за нас и за българската култура...

 
ПОКЛОН ПРЕД ВСИЧКИ ТЯХ !


image

Честит празник! България - това съм аз!







Гласувай:
45



1. martiniki - Честит празник, Ати!
01.11.2013 09:06
България - това съм аз!

Светла да е паметта и известни имената на будителите ни. Мен ме смущава фактът, че 1-ви ноември е неучебен ден. Днес децата ще си отспят. Нима не може днес в училищеда се говори именно за будителите, да се заведат учениците в музей, да им се разкаже за местните хора, които са вършили просвещенска дейност...Един филм да видят за Левски, за Софроний, за Пайсий...в библиотека да ги заведат, книги да им покажат, да почетат :( Не разбирам и не приемам този начин на празнуване на будителския ден
цитирай
2. stela50 - Честит празник, Ати !
01.11.2013 10:26
Поклон пред тези, чието дело пази светлината и силата на духа
векове наред ... Дълбок поклон !
Честит празник на съвременните будители !
Честит да е на всички българи !
цитирай
3. stela50 - В отговор на коментара на Марти ...
01.11.2013 10:36
В много училища вчера беше ден за отбелязване на празника
и преклонение пред делото на Народните Будители ...
по най-различен начин - с книги, разкази, песни ...
Но може би имаш право - ето днес е работен ден за библиотеките
и читалищата и те ще отбележат своя празник, в който могат
да се включат всички - и деца, и възрастни ...
Поздрави и светъл ден !
цитирай
4. ivesa - Честит празник !
01.11.2013 10:58
Поклон пред всички титанични духове на България!
цитирай
5. ivoki - ПОКЛОН ПРЕД БУДИТЕЛИТЕ. А СЕГА КЪДЕ ...
01.11.2013 11:00
ПОКЛОН ПРЕД БУДИТЕЛИТЕ.
А СЕГА КЪДЕ СА???? :-(
цитирай
6. 4aiotgluhar4e - Честит празник и от мен!
01.11.2013 14:34
Ати, това стихотворение ме разби. Не знам кога е писано, но аз имам усещането, че е посветено на днешния ден. Поклон пред поета, който пише с пулса на времето си. А на теб благодаря за находката!
Честит празник на всички!
цитирай
7. bogomil - Честит празник
01.11.2013 17:07
Уважаема Тота,
Поздравявам ви с празника на народните будители и на техните почитатели- духовно богатите и издигнати българи. Постинга ви е прекрасно оформен и идейно и като дизаин и по съдържание. Личи си че сте почитате на духовността. А това е едно от най-възвишени човешки стремежи и качества. Поздравления за постинга.

с поздрав, уважение и най-добри пожелания

www.bogomil.blog.bg
цитирай
8. flymore - Честит празник, tota!
01.11.2013 18:25
Нека съхраним българското и помним историята си...Това сме ние, това е България!..
Поздравления за постинга!
цитирай
9. bven - България - това съм аз!България - това съм аз!България - това съм аз!
01.11.2013 19:32
АМИН!
цитирай
10. travell - :) Хубаво казано!
01.11.2013 20:07
Но аз бих написал: България над всичко, а всички ние за България!
цитирай
11. paciencia - Честит празник, Ати!
01.11.2013 22:27
И аз бих искала да кажа :„България-това съм аз!“
Да бъдем България!Силна, духовна, борбена, любяща!
цитирай
12. zzz65 - някой от поетите който ти представи ...
02.11.2013 04:41
някой от поетите който ти представи аз ме бях чувал за тях.дори някой стихове от тези поети ,за който не бях чувал ми харесаха повече от рекламирани поети...
цитирай
13. makont - Простичко и ясно!
02.11.2013 11:55
Благодаря Ати! Аз малко на патерици, но за поздрав винаги може, освен това добавям и много усмивки!
цитирай
14. monna1 - Отговорно е...
02.11.2013 20:29
...задължаващо и трогателно!
България над всичко!
цитирай
15. megg - Родината и ние
03.11.2013 09:08
Паметта за България - минало, герои, сън, пробуждане ... памет не само в паметници, а - дълбоко в сърцата, с обич. Така, както тя ни дарява " любов и вяра от сърце".
Поздрави, Ати, за празника ( макар и със закъснение ) и дано ги има будителите, и днес, огговорни, свободни да избират свобода и пътища към нея, да ги има - все така!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tota
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12171892
Постинги: 1347
Коментари: 16857
Гласове: 70751
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930