Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.09.2022 20:54 - ПОМНИШ ЛИ МЕ? Валери Какачев
Автор: tota Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5536 Коментари: 2 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
        

                        ПОМНИШ ЛИ МЕ?

Миналата година имахме среща на випуска. Четиридесет години от завършване на гимназията. Събрали сме се привечер пред централния хотел – ресторант в града. Непрекъснато идват хора, оглеждат се, представят се, смях… То малко трудно ще познаеш някого, ако не си го виждал четири десетилетия… Е, някои ги няма, то мирният преход взе доста жертви…. По едно време идва една приятна жена с прическа и докато се съвзема, тя се приближи и ме целуна по двете бузи.

 – Не ме ли позна? Аз съм Анелия – усмихва се жената с кехлибарени очи. Аз имам добра памет и не помня в нашия клас да сме имали Анелия. Може пък да е била в съседния клас… Знам ли? Но реагирах светкавично.

– Нели, ти ли си? Още по-красива си станала – и отвърнах с две целувки. Нещата от тук насетне потръгнаха от само себе си. В ресторанта седнахме заедно. Заговорихме за учители, за съученици. Танцувахме. Тя живеела в София, работела в научен институт, вдовица, големите є деца били в чужбина. Аз отново се оказах на ниво. Не казах, че слагам дограма, а рекох, че имам туристическа фирма, защото съм разведен и отдавна знам колко много обичат жените пътуванията.

 Е, по едно време тя разбра, че не съм Красимир от “а” клас, а Петьо от “в” клас, но толкова вече се бяхме сближили, че това се оказа само едно малко, но щастливо недоразумение. Оттогава започнах всяка събота и неделя от пролетта до лятото да се обличам по-изискано и по обяд да минавам край хотела. Видя ли групичка, която прилича на среща на випуск, приближавам и ако има интересна жена, отивам до нея и с най – чаровната си усмивка казвам: – Не ме ли позна? Аз съм Петьо. Докато жената се опитва да си спомни нещо, аз се приближавам и я целувам по двете бузи… Започвам с комплиментите и всичко се нарежда…Сядам до нея. Оставям я да говори… Само споменавам за моята туристическа фирма. Вечерта завършваме само двамата в един пиано – бар.

Мислите, че съм измамник. Напротив. Жените винаги казват, че са прекарали страхотно. И ако не била тази среща на випуска, никога нямало да подозират какъв готин тип съм бил. Разменяме телефони. Понякога нещата малко се объркват с общите училищни спомени, ала тогава казвам, че не ме помни, защото съм напуснал след първия срок в девети клас. Защо ли? Защото съм бил влюбен в нея, а тя не ми обръщала внимание. Право в десетката.

 Имам още много номера, но да не ви открехвам на всичките. Знам ли дали няма да имате скоро среща на випуска…

Валери КАКАЧЕВ

В. Стършел, 2 септември 2022 г. Брой 3964 •Година LXXVII






Гласувай:
18



1. kvg55 - tota,
01.09.2022 22:22
Благодаря ти за песента!
Пеехме си я, когато се разделяхме в осми клас.
Изслушах я два пъти.
цитирай
2. tota - Монологът на Тъкър Карлсън, който всеки европеец трябва да гледа.
07.09.2022 00:30
https://www.youtube/watch?app=desktop&v=QTHRn6CAZWg
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tota
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12225406
Постинги: 1347
Коментари: 16857
Гласове: 70792
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930