Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2014 16:49 - МИЗЕРНИЦИ
Автор: rustam Категория: Забавление   
Прочетен: 4910 Коментари: 11 Гласове:
10

Последна промяна: 17.06.2014 17:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


                Миналата година изтече двегодишният ми договор с М-тел за доставка на интернет и телевизия. Реших да не го продължавам, защото не бях доволен от "доставчика" по редица причини, въпреки обещанията, че оптичният кабел щял да ми осигури не знам кво си.

    Тъй като контрактът приключваше на 27 декември, предварително седнах и си прочетох договора, разбира се, най-голямо внимание обърнах на малките буквички. Там беше написано, че ако не ги предупредя 1 месец предварително, договорът щял да се счита автоматично за продължен. Отидох ноември месец в централния им офис и разговарях накратко с младо метросексуално момченце. То ме увери, че това било старо изискване и сега ако искам, мога да цъфна и  на 25 декември и да и приключим отношенията си. ОК.

    Който е ползвал М-тел, знае, че услугите им се предплащат. Сиреч, декември 2013 го плащам през ноември. Ами отивам на 6 декември аз и както си е редът, им връщам всчиките устройства, барабар с кабелите, дето ги няма описани в протокола. Не ми дреме, че съм платил 20 дена вповече. Правят ми едно приемно протоколче и аз веднага отивам в офиса на Виваком за ново договорче. Предварително бях проучил нещата и отзивите за тяхната услуга с оптичен кабел бяха отлични. Искам да кажа, че до момента не са ме разочаровали. за същите пари като М-тел предлагат много по-добро качество и количество.

           Всичко си е добре, докато в края на декември в "и-пея" не ми цъфва нова фактура от М-тел. "Объркали са се"-викам си и не ги отразявам. Хубаво, ама от януари месец на телефона ми заваляват застрашителни СМСи от някаква фирма, която проверих в нета и разбрах, че се занимавала със събирането на трудносъбираеми задължения. И тях не ги отразявам. До онзи ден.

           Звънят ми от някакъв непознат номер и когато вдигам дама с властен глас и командирски тон се осведомява за моята самоличност, после започва да ми чете конско, че съм имал непокрити задължения към М-тел. Обяснявам й, че съм направилкаквото трябва, за да прекратя договора с М-тел, но тя настоява, че имам да давам още 20лв. Тогава с твърд тон я питам дали й е известно, че услугите в М-тел се предплащат и че след като на 6 декември съм предал каквото трябва, значи че не дължа никакви 20лв., тъй като това е таксата за януари 2014?

           Следва светкавичен отговор: "Разговорът е приключен!" и ми затварят телефона. С две думи, ако се вържеш, можеш и да платиш въпросните 20 кинта, макар че не си никакъв длъжник.

            "А, не на мен такива"-си викам аз. Набирам номерчето и като чувам гласчето на същата девойка, настоявам да ми отговорят толкова ли са закъсали, че останаха на въпросните 20 лв.? Следва "трясссссс" и даже никакво извинение. Пълни мизерници.
            

          


Тагове:   шменти капели,


Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. freeoldmen - Всички оператори са еднакви!
17.06.2014 17:46
Това си им е метод на работа- нарочно е направено трудно да се откачиш, за да ти вземат още поне една вноска.
Направил си най- правилното- прочит на ситните буквички...:-)
цитирай
2. mt46 - Мда...
17.06.2014 20:04
Имал съм подобен случай... Мошеници, нахалници и мизерници!... И на тях да им е... майката!...
цитирай
3. rustam - freeoldmen
17.06.2014 21:56
като харпии са!
цитирай
4. rustam - Марине,
17.06.2014 21:56
mt46 написа:
Имал съм подобен случай... Мошеници, нахалници и мизерници!... И на тях да им е... майката!...


не нам!
цитирай
5. kostas - Ами rustam-ме , що не ползваш тротоарната риторика ...да ти е много лесно ..
17.06.2014 23:32
Започваш с МАЙКИТЕ и между крачните им подробности и завършваш с намерения от които ще се засрами и каруцар ...Винаги има ефект и респект !!
цитирай
6. theeconomist - А, Русти...постинга съдържа
18.06.2014 06:24
продуктово позициониране...т.е. позиционирал си М - тел, на кучето под опашката!:-)))

Само така - насоли ги! Не че Виваком и Глобул са по - стока....
цитирай
7. baidobri56 - М...та им.
18.06.2014 12:04
Аз направих друго.
Минах към БОБ, нищо, че те ползват М-тел като техника за мобилна връзка.
Платих си последната сметка към М-тел и с бележката право в БОБ.Сега нямам месечна такса, говоря за 0.108 на минута към всички и с две сим карти едвам правя 5 лв. на месец.Запазих си и стария номер.
Да, зависи колко ползваш и какво ползваш от услугите.
цитирай
8. rustam - kostas
18.06.2014 17:21
Обикновено тези "тарикати" записват разговорите си, дори без предепреждение. Няма смисъл да си причинявам излишни главоболия. По-добре е "по устав"
цитирай
9. rustam - theeconomist
18.06.2014 17:23
Много ми са интересни тези фирми за "събиране на задължения", защото за някакви 20лв., които въобще нямат основание да търсят, се превръщат в абсолютни помияри.
цитирай
10. rustam - бойдобри,
18.06.2014 17:26
baidobri56 написа:
Аз направих друго.
Минах към БОБ, нищо, че те ползват М-тел като техника за мобилна връзка.
Платих си последната сметка към М-тел и с бележката право в БОБ.Сега нямам месечна такса, говоря за 0.108 на минута към всички и с две сим карти едвам правя 5 лв. на месец.Запазих си и стария номер.
Да, зависи колко ползваш и какво ползваш от услугите.


не си ме разбрал. Не става дума за тарифни планове за разговори, а за други услуги и за някакви 20 кинта, заради които "хитрите" тарикатчета ще се изпотрепят да те изработят.
цитирай
11. theeconomist - Виж, тези късни ренесансови мутри, са просто
18.06.2014 18:21
rustam написа:
Много ми са интересни тези фирми за "събиране на задължения", защото за някакви 20лв., които въобще нямат основание да търсят, се превръщат в абсолютни помияри.


овластени от джирото, с което им прехвърлят нечие задължение. Придстави си 2000 х 20 лв.?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3821227
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив