Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.07.2011 22:13 - За да е нежна нощта! А денят да е добър!!
Автор: tota Категория: Лични дневници   
Прочетен: 15162 Коментари: 36 Гласове:
34

Последна промяна: 15.07.2013 22:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

За да е нежна нощта!

 

На всички приятели !!

 

На всички обичащи поезията и хубавата музика!

 

На всички, които надничат тук!

 

Подарявам една прекрасна песен в изпълнение на Енрике Иглесиас с много любов!!

За да е нежна нощта Ви! А, денят да е добър!

Благодаря, че Ви има!!!

                                                                       image

                                                                                   image

                                                                               image

Enrique Iglesias  Hero.

http://www.youtube.com/watch?v=koJlIGDImiU&feature=relmfu

 







Гласувай:
35



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yotovava - Лека от мен
03.07.2011 22:14
и успешна седмица.
Валя :)))))))))))
цитирай
2. tota - и успешна седмица. Валя :))))))...
03.07.2011 22:15
yotovava написа:
и успешна седмица.
Валя :)))))))))))


Благодаря, Валя! Успешна да е!!
цитирай
3. bven - Нека лека и нежна е нощта, Ати!
03.07.2011 22:32
Хубава и успешна нова седмица!:)))
цитирай
4. megg - Нежна да е, Ати!
03.07.2011 22:34
Като ухание на цвете, като топла приятелска длан!
:)
цитирай
5. tota - Хубава и успешна нова седмица!:...
03.07.2011 22:38
bven написа:
Хубава и успешна нова седмица!:)))

Благодаря, Наталия! Прегръщам те!

цитирай
6. tota - Като ухание на цвете, като топла ...
03.07.2011 22:40
megg написа:
Като ухание на цвете, като топла приятелска длан!
:)


Красиво, Меги! "Като ухание на цвете, като топла приятелска длан!"
Хубаво ми е, когато се отбиваш при мен!!

Едно хубаво стихотворение на Константин Антонов.

МЪЛЧАНИЕ

Дойдоха часовете на отнесените листа.
твоите думи станаха обикновени.
В тъмното вървиш до мене и не говориш, както някога,
за златната опашка на месеца,
за черния чадър на нощта,
под който, прегърнати,
прекосявахме своята самота.

Константин Антонов
цитирай
7. mt46 - Благодаря, Ати!
03.07.2011 23:23
Лека нощ и красиви сънища!...
цитирай
8. tota - Лека нощ и красиви сънища!. . . Бл...
03.07.2011 23:30
mt46 написа:
Лека нощ и красиви сънища!...


Благодаря, Марин! Лека нощ и от мен!
цитирай
9. scarlety - Много нежно!:)
03.07.2011 23:54
Благодаря и спокойна нощ,Тота!
цитирай
10. priqtel12 - И аз благодаря
03.07.2011 23:54
за чудесния завършек на този ден точно с тази песен!
Хубава да е предстоящата седмица за теб!
цитирай
11. tota - Благодаря и спокойна нощ, Тота!...
04.07.2011 00:07
scarlety написа:
Благодаря и спокойна нощ,Тота!


Благодаря, нежна да е и спокойна да е! И успешна седмица да е!!
цитирай
12. tota - за чудесния завършек на този ден ...
04.07.2011 00:09
priqtel12 написа:
за чудесния завършек на този ден точно с тази песен!
Хубава да е предстоящата седмица за теб!


Ива, за приятелите с любов!! Хубава седмица и на теб! Благодаря ти, че се отби!!
цитирай
13. thefaceoftheshadow - Чудесна!
04.07.2011 00:42
Чудесна песен! С красиви картини! Поздрави!
цитирай
14. zabunova - И аз благодаря, макар че я препол...
04.07.2011 02:31
И аз благодаря, макар че я преполових! Добра нощ и на теб, скъпа! :)
цитирай
15. konstant7 - !!!
04.07.2011 02:33
Прекрасна песен !
Нека е чудесна седмицата за теб !
Поздрави !
цитирай
16. tota - Чудесна песен! С красиви картини! ...
04.07.2011 05:29
thefaceoftheshadow написа:
Чудесна песен! С красиви картини! Поздрави!


Денят е пред събуждане! Хубав да е!!
цитирай
17. tota - И аз благодаря, макар че я препол...
04.07.2011 05:30
zabunova написа:
И аз благодаря, макар че я преполових! Добра нощ и на теб, скъпа! :)


О, Дани! Благодаря ти! Нощта вече се изтъркули. И денят да е добър!

Не заключвай!

Не заключвай,ще дойда при тебе,
щом останеш сама във нощта.
Ти не знаеш,че съм ти потребен,
а ме търсиш във всички неща..

Не заключвай!Светът е заключен
и във него сме двама сами.
И каквото сега да се случи,
ти от него трохичка вземи..

и я скрий за след много години..
Да си скрия и аз съм готов,
че ще трябва за дългата зима
залък хляб,но замесен с любов.

Атанас Звездинов
цитирай
18. tota - Прекрасна песен ! Нека е чудесна ...
04.07.2011 05:33
konstant7 написа:
Прекрасна песен !
Нека е чудесна седмицата за теб !
Поздрави !


Благодаря, Констант! Успешна седмица и за теб!
цитирай
19. veninski - Усмихната и спорна нова седмица!
04.07.2011 06:34
Усмихната и спорна нова седмица!
цитирай
20. tota - Усмихната и спорна нова седмица...
04.07.2011 06:44
veninski написа:
Усмихната и спорна нова седмица!


Благодаря, приятелю!

Усмихната и спорна да е! Въпреки хладния юли!
цитирай
21. ckarlet - Хубав ден и от мен, Тота! И прекрасна ...
04.07.2011 07:59
Хубав ден и от мен, Тота! И прекрасна нова седмица!
цитирай
22. tota - Хубав ден и от мен, Тота! И прекрасна ...
04.07.2011 08:23
ckarlet написа:
Хубав ден и от мен, Тота! И прекрасна нова седмица!


Благодаря, Скарлет! Прекрасен да е!! Усмихнат да е!!
Жената на август

Върви по улицата

най-красивата жена на август,

най-гъвкавата, най-зеленооката.

Малко е да кажем,

че дърветата й свалят шапки и корени

и че старците въздишат, без да знаят Омир.

Тази нощ мъжът й вместо всички

ще заспи във влажните чаршафи

с точеща се слюнка на възглавницата.

Тя ще стане тихо и на пръсти

в кухнята ще влезе, после дълго

там ще мие някаква чиния...



...или с някаква чиния са я грабнали,

или през маклото прозорче е избягала,

или поради идващата есен. Тя е млада...

Това ще се говори утре и ще радва,

защото най-красивата жена е ничия

и (както се разбра в началото)

- на август.
Георги Господинов
цитирай
23. stela50 - Добро утро , приятелко ...Лек и приятен да е денят ти .
04.07.2011 08:42
Благодаря за хубавата песен и красиви картини ...и най-вече
за излъчваната обич , светлина ,топлина и нежност .
Благодаря ,че те има !
цитирай
24. tota - Благодаря за хубавата песен и кр...
04.07.2011 08:46
stela50 написа:
Благодаря за хубавата песен и красиви картини ...и най-вече
за излъчваната обич , светлина ,топлина и нежност .
Благодаря ,че те има !


Знаех, че ще се обадиш. Не би могло да е другояче.
Прегръщам те!

И за хубав ден е този подарък!!

Все пак

Все пак искам да те видя.

Все пак искам те до мен.

Малко ми е с едно чувство

Само да съм утешен.

Някак си да те докосна.

Някак си да заменя

Поетичната безкрайност

С мигновена топлина.

Димитър Василев
цитирай
25. feq - Красиво е в свят такъв...
04.07.2011 09:14
Да бъде!
:*
фея
цитирай
26. tota - Да бъде! :* фея Благодаря, ...
04.07.2011 09:28
feq написа:
Да бъде!
:*
фея


Благодаря, Феичка!

А, ти продължавай с уроците и за вълшебства ни разказвай!
цитирай
27. sande - В този Салон за нежни души става опасно нежно ...
04.07.2011 11:38
Не е за хора, като тези от селото Пастух.

Обикновено сред такива красиви и нежни жени мъжете се пропиват.

Пропиват се от щастие.


И си отиват красиви. Млади.

Като този с минуса.

Само не разбирам защо гласува отрицателно.

Като е щастлив.

/Сигурно е пиян ... от щастие...две не види!/

Чудни са делата ти, Господи.
цитирай
28. bizcocho - Успешна седмица, тота! Благодаря ...
04.07.2011 13:48
Успешна седмица,тота! Благодаря ти! :)
цитирай
29. kometapg - Хубава и успешна седмица и от мен!:)
04.07.2011 15:46
Хубава и успешна седмица и от мен!:)
цитирай
30. martiniki - да е светла и цветна седмицата и богато лято!
04.07.2011 19:10
Една жена и от мен -



ЖЕНА В ЗЕНИЦАТА НА СЛЪНЦЕТО

Тревата я ражда -
излиза от лъчистата й пяна -
тучна и земна Афродита
с коси преметнати през рамо
цветът и - мед и глина
на дъното
на маслиненият и поглед
утаеното слънце
мами

Неудържимо привлича
скутът и -
ложе
глава да заровиш

Върви жена -
земя и облак


Дора Господинова
цитирай
31. tota - Не е за хора, като тези от селото П...
04.07.2011 21:01
sande написа:
Не е за хора, като тези от селото Пастух.

Обикновено сред такива красиви и нежни жени мъжете се пропиват.

Пропиват се от щастие.


И си отиват красиви. Млади.

Като този с минуса.

Само не разбирам защо гласува отрицателно.

Като е щастлив.

/Сигурно е пиян ... от щастие...две не види!/

Чудни са делата ти, Господи.


Санде, не се вълнувай от тези дреболии. Щом стихотворението за майката или тази хубава песен може да подразни някой какво ли остава друго? Тук някой хора нямат работа. Тях не ги вълнува нито красотата на думите, нито музиката, нито човещината.
Не се вълнувай. Простено да им е!!
цитирай
32. tota - Успешна седмица, тота! Благодаря ...
04.07.2011 21:02
bizcocho написа:
Успешна седмица,тота! Благодаря ти! :)


Благодаря, Женя! Приятно ми е, че си тук!!
цитирай
33. tota - Хубава и успешна седмица и от мен...
04.07.2011 21:04
kometapg написа:
Хубава и успешна седмица и от мен!:)


Светла, радвам се да те видя в салона за нежни души. Само името ти е достатъчно за да допусна, че носиш добротата в себе си.
Благодаря за пожеланията!
цитирай
34. tota - Една жена и от мен - ЖЕНА В ...
04.07.2011 21:08
martiniki написа:
Една жена и от мен -



ЖЕНА В ЗЕНИЦАТА НА СЛЪНЦЕТО

Тревата я ражда -
излиза от лъчистата й пяна -
тучна и земна Афродита
с коси преметнати през рамо
цветът и - мед и глина
на дъното
на маслиненият и поглед
утаеното слънце
мами

Неудържимо привлича
скутът и -
ложе
глава да заровиш

Върви жена -
земя и облак


Дора Господинова


Мила, Дора! Прекрасен подарък си направила на нежните души тук - твоето стихотворение "Жена в зениците на слънцето". Да бъде жена в зениците на Слънцето - може само жена земя и облак!!
Прекрасно е!!
Благодаря, че сподели!! Идеята ти е прекрасна.

Eто нещо от Велин Георгиев

Аз съм твоя ден висок и хубав.
Моля те,
Не ме търси оттатък
залеза,
защото аз съм ден.
Истина е, че съм много кратък,
но започвай и завършвай с мен.
цитирай
35. martiniki - благодаря - начева нов ден - светъл, висок хубавеляк
05.07.2011 07:47
поздрави!
цитирай
36. tota - поздрави!Мила, Дора! Дано да ...
05.07.2011 09:17
martiniki написа:
поздрави!


Мила, Дора! Дано да не спират дните в които утрото ще се събужда от Слънцето, а Луната ще ги приспива отново...да го има живота. Да са щастливи хората!!

Поздрави и за теб!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tota
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12229486
Постинги: 1347
Коментари: 16857
Гласове: 70798
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930