Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2023 19:34 - РОБОТ Валери Какачев
Автор: tota Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2609 Коментари: 1 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   РОБОТ

- Да знаеш какво ми се случи миналата седмица, Анче! Включвам си от офиса домашния робот, та като се върна у дома след три часа, всичко да е изчистено.

- О, ти имаш домашен робот?

 - Моят като беше в командировка в Англия, видял такъв и веднага. Пада си по новостите.

 - Блазя ти.

- Чакай, слушай какво става. Прибирам се и какво да видя? Само първият етаж почистен. Вторият не е пипнат. Защо бе, Цанко, питам го аз?

 - Ама той си има име?

 - На свекъра съм го кръстила, от уважение. Нали ни помогна за къщата. Та казвам на робота Цанко: „Защо не си изчистил втория етаж?“ А той ми отговаря: „Защото съм уморен, и аз съм човек!“

 - Ама той говори ли този робот?

- Да бе, говори този нахалник. Моят мъж обича всичко да му говори у дома: пералнята, папагалите, роботът… Всичко да му е смарт… И като кипнах аз. Какъв човек си ти, бе?! Ти си робот. Робот идва от роб.

- От роб ли идва? Не знаех.

- Откъде другаде да дойде… Ти не си човешко същество бе, нахалник! Ти си машина,Цанко. А той знаеш ли какво ми отговори?

 - Изкуствен интелект съм, казва. Може да съм по – съвършен от теб.

- Абе, простак, газирах се аз, като те лупна един път с чука, ще станеш на тенекия.

 - А той?

 - Той курназ. „Ще лупнеш, вика, ама друг път. Ние имаме синдикат. Редовно внасям членски внос.“

 - Ей, робот Цанко, викнах му аз, тук си при частник, няма синдикати. Или бачкай като роб, или грабвам чука!

 - Той как реагира?

 - Стресна се и оправи втория етаж, но през пръсти… Не всички сензори му работели. Искал ТЕЛК да вземе, поне шейсет процента с право на работа…

- Ей, робот, ама хитрец. Знае ги номерата.

 - О, отървах се от този мързел.

 - Боже, прасна ли го с чука?

 - Не. Дадох го на една позната. Тя има малко апартаментче, да се занимава с този мързеливец. - Ама ти сега без робот ли си? Кой ти чисти?

 - Извиках мама Пенка от провинцията. Всичко свети. Е, заспива жената в седем часа, но тя си има отделна стая, не ни пречи… Абе къде е робот Цанко, къде е мама Пенка!

 Валери КАКАЧЕВ

В. Стършел, седмичник за хумор и сатира 16 юни 2023 г. Брой 4004 •Година LXXVIII




Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katan - :) Здравей, Ати!
18.06.2023 10:36
С този робот Цанко ми припомни един виц от друго време:).
Тогава нямаше роботи. Хората се интересуваха от марката на уредите.
Та така "Марка баба Станка" можеше всичко - пере, глади, чисти, готви, пазарува, гледа децата, сервира, отсервирва, мие чинии и какво ли още не. Нищо и никаква марка! От село!:) Наше село!:)
Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tota
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12234963
Постинги: 1347
Коментари: 16857
Гласове: 70803
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930