Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2022 22:05 - ВОДЕН ВИЗИОНЕР Валери КАКАЧЕВ
Автор: tota Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4033 Коментари: 0 Гласове:
13

Последна промяна: 25.10.2022 22:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ВОДЕН ВИЗИОНЕР Валери КАКАЧЕВ

Младата журналистка извади кокетно диктофона си и зададе първия си въпрос.
– Искам да ви попитам, във вашето ВиК дружество сте назначили психолог?
– Да, разкрихме нов щат. Имаме вопиюща нужда от психолог.
– Защо?
– Как защо? Нашите инкасатори трябва да са подготвени психологически при срещите си с клиентите при тези нови цени на водата… Има клиенти, които като дойдат тук да плащат, направо припадат. Тогава нашият психолог ги кани в кабинета си и им обяснява, обяснява за нашата програма за развитие, нашата инвестиционна програма и клиентът се успокоява, поема дъх, проявява разбиране.
– Но на тази нова длъжност, психолог във ВиК, сте назначили племенницата си.
– Момичето е завършило най– престижния университет в Североизтока, той е Харвард на Североизточна България. При това е завършила дистанционно, он лайн. С отличен. Вие знаете ли колко е трудно да говориш по въпроса, докато професорката плете на една кука или професорът си пие биричката и гледа телефона си?
– Няма ли в този случай, с това назначение, конфликт на интереси?
– Ами, ами…Конфликт на интереси е, ако язовирът, който ни снабдява с вода, е на жена ми, обаче той е на нейната баба. Всичко юридическо е изяснено. Трима юристи съм назначил.
– А нямате ли някое свободно място и за мен? Журналистиката сякаш не ме задоволява – попита младото момиче и изключи диктофона.
– Да помисля, момент. Обадете се другия месец. Тогава ще разкрия звено от пет социолози, да проучват мненията на клиентите за пивкостта на водата. Виждате, аз не съм прост директор на едно ВиК дружество. Аз съм воден визионер. Водният сектор е бъдещето. Там са големите пари…
Напишете една хубава статия за мен и ми се обадете следващия месец. Ето, да ви почерпя една хубава чаша студена чешмяна вода.
Заповядайте.

  Валери КАКАЧЕВ

В. Стършел 14 октомври 2022 г. Брой 3970 •Година LXXVII






Гласувай:
13



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tota
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12233135
Постинги: 1347
Коментари: 16857
Гласове: 70803
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930