Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.12.2023 11:05 - КОЛЕДЕН БОНУС
Автор: tota Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2509 Коментари: 0 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    КОЛЕДЕН БОНУС

– Шефе, за момент? – През открехната врата на директорския кабинет надникна мъж на средна възраст.

 – Казах официално, Цонков: бонуси за Коледа няма да има тази година – отсече директорът, щом съзря мъжа, ала той влезе в кабинета и каза:

 – Шефе, аз за себе си го измислих. За мен искам бонус – донос. Ето, съответно правя донос. Мимето в работно време ходи да си прави маникюр.

 – Сериозно?

 – Абсолютно. Пенчев идва в неделни дни и в двора на фирмата със служебна вода си мие и чисти колата.

– Мизерник! – надигна се с длани опрени на бюрото директорът.

 – Нешкова си взема фалшиви болнични и ходи по почивки или си върши работа на село. Митев закъснява всяка сутрин, защото…

– Чакай, чакай… Тия двата листа, дето ги държиш все с такива доноси ли са пълни?

 – Да, шефе. Доста доноси, затова и доста пари ще ми дадеш… При това всичко е проверено.

– Цонков, ти сигурно и за мен имаш съответния донос?

 – Е, ако не получа коледен бонус, може и за вас да се намери нещо…

– Разбрах. Ясно. Дай тук тия листове и заминавай. За теб ще има специален коледен бонус.

– Благодаря, шефе. Чао. Директорът изчака Цонков да напусне кабинета и каза гласно сам на себе си:

 – Каква идея ми даде този Цонков… Защо не се замисля и аз за някой донос – бонус. Знам някой неща за общината, за областната управа, че и за министерството… Защо не изкарам и аз нещо за Коледа. Я да сядам и да пиша. То ако сам не се погрижиш за коледен бонус, няма кой. 

Валери КАКАЧЕВ

В. Стършел, седмичник за хумор и сатира 8 декември 2023 г. Брой 4029•Година LXXVIII






Гласувай:
21



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tota
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12237421
Постинги: 1347
Коментари: 16857
Гласове: 70805
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930